Hakutulokset

  1. KASTEMATO

    MERKKAAKO ULKONÄKÖ KUINKA PALJON?

    Mä tässä mietin että olenko mä täysin pinnallinen=????? :( Muhun on ihastunut maailman mukavin mies, joka varmaan toisi kuun taivaalta jos vain sattuisin pyytämään... Tämä mies vaan ei ole mitenkään sen sorttinen millainen mun mies maku on.. ei sitten pätkääkään... päin vastoin... Mulle...
  2. KASTEMATO

    PITÄISIHÄN tää jo tietää, mut kun ei....

    Miten nopeasti apteekin raskaustesti näyttää tuloksen???
  3. KASTEMATO

    APUVA!!!! SE KEN LÄVISTYKSISTÄ TIETÄÄ, VASTATKOON!!! ;)

    laitoin eilen tuollaisen targuksen, eli korvanipukkaan lävistyksen.. kuuluuko sen särkeä??=?=?=?=?=?=? :o
  4. KASTEMATO

    ONKO MIEHEN PITUUDELLA VÄLIÄ?*siis varpaista päähän-pituus*

    huoh! Kun Mä lupauduin vihdoin ja viimein erään miehen kanssa kahville, mukava mies, mutta mä oon sitten varmaan niin läpeensä paha tai pinnallinen mutta en voi missään tapauksessa kuvitella mitään sen vakavampaa miehen kanssa joka on muo lähes päätä lyhempi... Miehen kuuluu olla pitkä... tai...
  5. KASTEMATO

    noloa kysyä, mutta kysynpähän

    kuuuuun mä tossa aloitin e-pillerit ja otin sitten sen enempi ajattelematta yhden pillerin vaan ns. laatasta... Seuraavana päivänä sitten katselin että pillerit on numeroitu. Mä olin ottanut 8 luukusta pillerin, vaikka 1 ois pitäny vissiin ottaa kun uuden laatan aloittaa.. onko siis...
  6. KASTEMATO

    mitä teidän 2 vuotiaat syö aamulla

    tai siis toisinsanoen millä saatte 2 vuotiaanne syömään aamuisin? ja mitä? Meillä meni tänään huivatsuun 2 kappaletta prinsessa muroja ja se on huikea määrä ilman joka aamuista tappelua :ashamed:
  7. KASTEMATO

    pari vuotias lähti reissuun

    lähti tänään 4 päiväksi iso vanhempiensa kanssa mökille ja minä jäin kotiin.... huoh.. ikävä tulee.. vaikka toinen niin onnessaan lähti :) osaakohan sitä nauttia yksinolosta ollenkaan
  8. KASTEMATO

    Perhanan mallinuket tuolla veromodan ikkunassa..

    raivostuttavaa! Yhdellä näyteikkunan mimmeistä oli aivan ihana valkoinen mekko päällä... Mä menin kauheella kiireellä ostamaan samanmoisen (monta kokoa kyllä isomman) Duunipaikalla sitten kokeilin päälleni.. Mä näytin ihan jättimäiseltä lumipallolta... sairasta :( Niin kävi että jouduin...
  9. KASTEMATO

    mä olen kuulemma hirvee äiti!

    Näin sanoi exä, kun kuuli että lähden tänään suoraan iltavuorosta kavereiden kanssa syömään ja pyydän ukkia ja mummia hakemaan lapsen hoidosta ja jätän siis lapsen heille yö kylään. huomenna aamulla haen lapsen sieltä ja vien päikkäriin. Itse tulen töihin ja pääsen iltapäivällä...
  10. KASTEMATO

    Pystytkö pyörittämään hula vannetta gallup

    :laugh: Mä koitin :laugh: mä luulin että no kyllähän mun notkea ja vetreä varteni aina yhdet hulat pyörittää :whistle: vaan totuus on tarua kummempi... se on kuulkaa sama kun ois iskenyt virtahevolle huuliharpun :whistle: Siinä mä keikutin pershiitä ku viimistä päivää, vaan vanne se ei...
  11. KASTEMATO

    NONNI NYT MUUTKIN ON SITTEN HUOMANNUT!!

    Tälle vartalolle on näköjään tehtävä jotain! :o Mä menin apteekkiin hakemaan uusia migreeni lääkkeitä, josko ne auttaisivat joka viikkoiseen hirveeseen pääkipuun.' farmaseutti vai mikä hää lieneekään :D katsoi muo ja kysyi iloisesti *niin kai sä sitten tiedät että näitä ei saa missään...
  12. KASTEMATO

    voisko tehdä eduskuntaan pienen pyynnön;)

    Jotta ne pistävät pakolliseksi hommaksi sellaisen että KAIKKILLA YH ISILLÄ TAI KUNNOLLISILLA PERHEEN HALUAVILLA MIEHILLÄ OLISI KÄDESSÄ JONKIN SORTIN RANNEKE vaikka leppäkerttu sellainen;) (super miehekäs) josta sitten huomais että ketä on vapailla markkinoilla ja kuka ei,. *miettii...
  13. KASTEMATO

    ÄÄÄH MITEN MÄ AINA ONNISTUN

    pilaamaan kaikki mun mies suhteet.?? Nyt menin sitten mojauttamaan turpaan mainosten kantajaa.. ihan hyvännäköistä sellaista. Mä olin just lähdössä ulos kauheella kiireellä tytön kanssa kun juuri samaan aikaan mr. postipate oli niiaamassa oven takana postiluukkuun lehteä.. No tottahan toki...
  14. KASTEMATO

    annatteko lastenne hoitajille kevätjuhlassa..

    jonkin kukan tai muuta vastaavaa??? vai viettekö yhtään mitään?
  15. KASTEMATO

    mautonta minusta,...

    ok. eikö noi hupi teksti pipot oo jo pois muodista,, miten vaan mutta musta oli mautonta kun eilen torilla oli vanhempiensa kanssa noin 7 vuotias vaikeasti kehitysvammai´nen tyttö, jonka punaisessa pipossa luki *tyhmä* ! en tiedä miksi mutta musta se oli vähän mautonta... noo kukin...
  16. KASTEMATO

    ÄÄÄÄH ETTÄ ÄRSYTTÄÄ KESÄ...

    LAIHOJA IHMISIÄ JOKA PUOLELLA... vai tuntuuko musta vaan siltä.. mä niin rakastan valkoista väriä, mutta oon niiiin super kriittinen vartalostani että en voi mitään valkoista paitaa päälle iskeä kun jo taas törröttää makkaran pakkarat... kyllä ottaa taas aivoon!!!!!!!!!!!! perskule :xmas...
  17. KASTEMATO

    kastari goes to maajussille morsian-homma

    ARVATKAAS vaan ... Mä olen pitkään miettinyt, että millaisen miehen sitten kelpuuttaisin? Mä en herra varjele halua sellaista, joka katsoo peiliin ihaillen omaa komeuttaan ja olemattomia lihaksia(jos tällaisen haluaisin tyytyisin narsistiseen exään) Insinööri??.. Ei ikinä. Musta ois aivan...
  18. KASTEMATO

    makaroonisalaatin ohjeita thänk jyy

    miten teette makaroonisalaatin tai sii smitä lisäätte joukkoon? terveisin: super surkea keittiössä :x
  19. KASTEMATO

    mahtavaa,,, huomenna se ilmaantuu

    meikä matosen tissin sivuun,... uusi tatuointi lisko nimittäin:)
  20. KASTEMATO

    jessshhh pakko tuulettaa

    Mä oon päässyt laihtumaan *tanssii voitontanssin sulavasti* siis kuinka ihanalta kuulkaas tuntuu kun täytyy nostella housujaan.. pakko käydä ostaa uusia pienempiä vaatteita...... jeeeeeeeee! mä painoin vielä pari kuukautta sitten 74 kiloa ja nyt vaaka näyttää 68. pituutta on 172... taidan...

Yhteistyössä