Pystytkö pyörittämään hula vannetta gallup

:LOL: Mä koitin :LOL:

mä luulin että no kyllähän mun notkea ja vetreä varteni aina yhdet hulat pyörittää :whistle:

vaan totuus on tarua kummempi... se on kuulkaa sama kun ois iskenyt virtahevolle huuliharpun :whistle:

Siinä mä keikutin pershiitä ku viimistä päivää, vaan vanne se ei pyörinyt ei sitten suuntaan eikä toiseen...

Niin on kastarin lantio menetetty... tai sitten mä oon surkea itseni keikuttaja
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:18 Töllin Ruusa kirjoitti:
Hei mutta Prismassa oli sellaisia vesitäytteisiä jotka "pyörivät lähes itsestään".

Jos sellaisella ensin kokeilisin...
ouraiti.. sehän oiski hyvä, vaan itsepetostahan se ois,, Muille vois kyllä leveillä kesällä * miettii illalla reissua prismaan*
:\|
 
Yllättävän hankalaa oli saada sitä pysymään taas vauhdissa. Kuvitelkaa, että kakarana otettiin kilpailuja kuka pyörittää sitä kauiten. Ja minun ennätykseni oli 600 kertaa. Muistan miten kipeät vatsalihakset olivat seuraavana päivänä. Nyt ei onnistu edes 50, kun se on jo nilkoissa :LOL:
 
pimmi
Hassua, just toissapäivänä kävin ostamassa hulavanteen - ja juu, ihan vaan itelle :D

Kovin hyvin ei oo lähteny vielä käyntiin kun paras tulos tais olla noin 25 pyöräytystä mutta kyllä se tästä lähtee :whistle:
Pentuna sitä tuli tosiaan pyöriteltyä vaikka kuinka kauan - niin vyötäröllä kuin kaulassakin :eek:

Vielä kun löytäis hyvän hyppynarun niin mulla on kesän treenivälineet kasassa :D :D
 

Yhteistyössä