Hakutulokset

  1. T

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Olipas paljon ilosia uutisia tullu! Onnea plussanneille :flower: Apteekin omasta: Mulla on itellä tullu siihen joskus 20 min. yli sen ajan ihan selvä viiva, ei siis mikään haamu, vaan ihan selvä viiva ja ei tarkottanu yhtään mitään. Kerkisin jo innostuun mut nega se olikin. ).( Ei...
  2. T

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Täällähän oli ihania uutisia! onnea piupula :flower: Täällä ei mitään tuntemuksia oikeen mihinkään suuntaan... oviksen pitäis viimestään alku viikosta olla. Tässä kierrossa clomeista tuli kyl sivu oireita; hirveeitä kuumia aaltoja ja huimausta. Mulla on ens kuussa suunnitteilla...
  3. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Ihana kun plussia pärähtelee :flower: ).( oon alkanu nyt vähän kuntoileen et sais jotain muuta ajateltavaa. Painoo ei siis kyllä tarvi tiputtaa, päin vastoin, mut kuntoo olis kiva kohottaa ja saada vähän lihaksiakin :)Toivottavasti into kestää kauemmin kun pari päivää. Toinen päivä nyt...
  4. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Onnea plussanneille :flower: Kyllä nuo mustakin neppi on ihan selkeesti positiivisia. ).( Itellä on semmonen olo että ei ainakaan pariin kuukauteen sitä plussaa meille pärähdä, mut näin alku kierrosta ei siitä onneks ota ees stressiä. Toista se on sit oviksen jälkeen :) Tänään siis kp 2 ja...
  5. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Hei! Mahtuisikohan vielä yksi mukaan? Olen 23 vuotias 1,5 v pojan äiti pohjois-pohjanmaalta ja tjottailtu ollaan esikoisen syntymästä asti, tosissaan ollaan yritetty nyt ehkä puoli vuotta. Mulla eka clomi kierto takana, josta ei tulosta mut ei muutakun uuteen yritykseen. Clomeista tarvin siis...

Yhteistyössä