Hakutulokset

  1. SininenSatutar

    Paljon maksaisit Muumikellosta?

    Siis tästä...
  2. SininenSatutar

    Mitä luulette, ehtiikö kirje huomiseksi?

    Olettaen että Itellalla ei kukaan sitä hävitä? Niin ja ykkösluokassa laittaisin menemään. Kuoressa kun olisi lapselle synttärikortti - on mummolassa...
  3. SininenSatutar

    Pysyyköhän tuo varaston katto paikallaan??

    Meillä on tadon päädyssä varastorakennelmä, jossa sitä sellaista läpinäkyvää valokatetta katossa. Välillä tuolta ulkoa kuuluu aikamoista kolinaa... Ei täällä taida vielä ihan sitä myrskyä olla, tuulee vaan vähän reilummin...
  4. SininenSatutar

    Kyselee ehkäpä tyhmiä....

    Oeln neulomassa ensimmäistä kertaa Huopasesta lapasia ja mietin jo tässä tulevaa huovutuspesua. Ohjessa sanotaan että pesu tavallisella pesuaineella, niin käyköhän tuohon nestemäinen pesuaine? * tuntee itsenä tositosi tyhmäksi *
  5. SininenSatutar

    Mä tiedän jo anopin ensi joulun

    joululahjan... SItten kun vaan muistaisin sen... BEKVÄM Porrasjakkara - koivu - IKEA Saa tuon kun niin ihasteli tuota mun jakkaraa tänään ja kauhuissani katselin toissa viikonloppuna kun kiipeilivät vähän huteralla keittiön tuolilla yläkaapeilla...
  6. SininenSatutar

    Tykkääkö kukaan oikeesti niistä

    erilaisista maustetuista joulukahveista?
  7. SininenSatutar

    Ei taida löytyä vuodenvaihteen 2003-2004 kirjoituksia

    Olis ollut mukava lukea mitä oon kirjoittanut tuon kuopuksen syntymästä tänne...
  8. SininenSatutar

    Voi nenä... Pippurit kaupassa...

    No, jospa tuo kaarjalanpaisti olisi kutakuinkin syötävää ilman pippuria...
  9. SininenSatutar

    Kauppaan olisi lähdettävä, mutta ei vaan

    huvittais... Ja mitähän sitä pitää vielä ostaa...
  10. SininenSatutar

    Jokos tää on ollut täällä?

    2-vuotias tyttö piinaa päiväkotia: 11 uhria, "Tyttäreni lähes sokeutui" | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi Aika hurjalta kuulostaa...
  11. SininenSatutar

    Riittäis kyllä toi kipuileva polvi...

    ei tarttis lonkankin kipuilla... Juu, huono päivä kipujen suhteen, tosin lonkka ei oo ollu ennen kipeänä. Mikähän tähän tois nyt sellasen nopeahkon helpotuksen?? Juu, turhaa narinaa, mut oli pakko vaan päästä vähän avautumaan...
  12. SininenSatutar

    Kappas NykäsMatista tulut pappa...

    Matti Nykäselle iloinen joululahja: lapsenlapsi! - Viihde - Keskisuomalainen
  13. SininenSatutar

    ÄÄNESTYS Lumi

    Rieputarallaa katti123 SininenSatutar
  14. SininenSatutar

    Onko ihan tuhoon tuomittu lahjaidea?

    Eli esikoiselleni ja hänen poikakaverille ostais sen filmtownin lahjakortin ( 20€) ja sitten pieni herkku kori, tyyliin poppareita, jotain karkkeja, pari limupulloo... Eli siis vähän niinkuin leffaherkkuja ainakin ekalle leffakerralle.
  15. SininenSatutar

    Kukas potkis mut lähölle kauppaan...

    En sitten muistanut aamun kauppareissulla ostaa maitoa... Ja aamukahviahan ei ilman maitoa voi juoda. Kuka potkis mut liikkeelle?
  16. SininenSatutar

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä... kotitekoisesta sinapista

    Eli ajattelin tehdä muutaman purkin sinappia, mutta kuinkas tuo sinappi säilyy?
  17. SininenSatutar

    Vuoden turhakkeeksi on valittu :

    Tässä on vuoden turhake! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi En ole itse tuota kokenut mitekään tarpeelliseksi...
  18. SininenSatutar

    Kaippa se olis kumppari ostoksille suunnistettava...

    Tytön molemissa kumppareissa on reiät. Enpä ihan äkkiä muista ostaneeni joulukuun puolen välin tietämillä kumppareita. Toivottavasti tuossa pienessä kenkäkaupassa on kumpparit esillä...
  19. SininenSatutar

    Kyllä mä saan taas tänään kaiken tuntumaan hankalalle... ( joulujuhlasta )

    Päivän patsastelin tytön mekon kanssa http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2069442-iski-taas-vaatekriisi-tyton-mekosta/ JOku aika sitten hoksasin kun tytön kaveri soitti ett niin pitääköhän tytön lähteä sittenkään koululle juhlaan... Laulaa kuorossa ja opettaja joka pitää...
  20. SininenSatutar

    Iski taas vaatekriisi... ( tytön mekosta)

    Tytöllä oli eilen oma joulujuhlansa ja nyt sitten tänään osallistuu myös toiseen juhlaan. Huomasin juuri, että tytön mekko likainen, en tiedä olisiko tiputtanut glögiä siihen illalla. Mitä ihmettä mä keksin tähän hätään päälle?

Yhteistyössä