Hakutulokset

1. V

Tämä uutinen lisää vaan enemmän mun mielipidettä siitä, että en laita lasta päiväkotiin ikinä.

Juu, no en tarkotakkaan, että päiväkodeissakin hirveää joka päivä. Mutta hyvä että jollakin on hyviä kokemuksia tuosta! :) mutta siis en tarkottanut tuota, että mitään positiivista en oo kuullu päiväkodeista missään lehissä, vaan siis yleensä ihmisiltä...
  2. V

Tämä uutinen lisää vaan enemmän mun mielipidettä siitä, että en laita lasta päiväkotiin ikinä.

No eipä nuo uutisetkaan tee sitä pelkästään, että en halua lasta sinne päiväkotiin laittaa. Ymmärrän jos jotkut laittaa ja siinäpä tekee mitä haluaa, mutta ite en laita. joo, no juhannus ei oo joka päivä, eikä matkoillakaan joka päivä käydä. Mut tyyliin joka päivähän sen lapsi siellä...
  3. V

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070211977311_uu.shtml Aika uskomatonta. Ja kaikki nuo mitä uutiset mitkä tuntuu koko ajan lisäntyvän noista päiväkodeista.. en oo hirveesti kyllä kuullu mitää positiivista päiväkodeista. :kieh:
  4. V

Mulla on

no ok.
  5. V

Mulle ei ole vielä tähän ikään mennessä avautunut miksi sinne ulkomaille pitää välttämättä matkustaa

no minä en halua nähdä kaikkea kirjoista. Minä haluan kokea kaiken ja haluan nähdä paljon maailmaa. Minä en halua vaan olla koko loppu elämää täällä koti Suomessa. Ihmisiä on vaan erilaisia.. mitäpä tuota ihmettelemään... :snotty:
  6. V

Nyt alkaa keittää yli! Tehkää noille aborttialoituksille oma

no jospa teilläkin vielä onnistas :hug:
  7. V

Menkat myöhässä n. viikon..:s

no odota vaikka viikko ja tee sitte se testi uudelleen.
  8. V

Uimahallissa eilen kuultua

ap varmaan tarkotti, että on kuuron kanssa varmaan naimisissa, kun ei kukaan mies sitä jaksa kuunnella joka kuulee hänen äänensä :D
  9. V

Millaisia välipaloja 1-vuotiaanne syövät?

esim. leipää, hedelmiä tai jogurttia...
  10. V

Ehdotus: juttustelu ketju (ja ennätysyritys)

minä just mietin, että oispa jos ois tällänen täällä kaksplussa, ku ois kiva vaan puhua jotain paskaa :D niin kappas kun tulin tänne, niin täällä olikin tämmönen :heart: mutta nyt en keksi enää mitää puhumista :snotty:
  11. V

Imetyksen lopetuksesta... koska teillä loppui maidon tulo?

no kun sillee pikku hilja lopettilin ja kun enää imettäny oikeestaa yhtään, niin ei sieltä sen jälkee tullu kertakaan mitään.
  12. V

Kumpi järkevämpää? Imetyksestä ja sen lopettamisesta?

noihin en kyllä osaa sanoa mitään neuvoa. en ole kyllä ite kokenut samaa. kysy neuvolasta neuvoa!
  13. V

Ihana vapauden tunne, kun ei enää tarvi imettää :)

mustakin oli ihanaa, ku ei tarvinu imettää enää. Odotin oikeesti sitä päivää, että ei tarvii imettää. Vaikka vauva söi myös korviketta, niin kyllä se silti oli rasittavaa. Mua imetys ahisti ja en yhtää tykänny. Mutta silti 8 kuukautta imetin, koska se äidinmaito on nii hyväksi lapselle :) (ja...
  14. V

Mikä tarkotus applikoinnissa tukikankaalla on?

tai siis mikä se oikeestaan on? tai siis millanen? :D :ashamed:
  15. V

Mikä tarkotus applikoinnissa tukikankaalla on?

Niin? ja jollain liimaharsolla? oon tätä ohjetta yrittänyt ymmärtää: http://ruttu-nuttu.blogspot.com/2009/10/muutama-sananen-applikoinnista.html#comments mutta noiden kahden asian takia, en sitä kokonaan ymmärrä. Onko ne siis ihan pakollisia? meneekö se applikointi ihan perseelleen jos näitä...
  16. V

mikä tuossa ompelukoneessa on vikana?

niin mutta se on aika kauan tuota tehnyt ja oonhan minä niitä lankoja säädellyt yms, mutta ei oo auttanut ... :( neulan vaihtamista vois tietty kokeilla vaikka en mitää vikaa siinä nää...mistä tuonki voi tietää onko mulla ne langat aina väärin? -.-
  17. V

mikä tuossa ompelukoneessa on vikana?

kun ompelen, niin tulee nurjalle puolelle sellasta sykeröö ja solmua ja mitä lie sotkuja. Niin mikähän siinä on vikana? vaikee selittää sitä jälkee kunnolla, kun edes kuvaa saa laitettua. :kieh:
  18. V

Miten tänne lisätään kuva?

joo no ei mulla toimi tuo aijaa.com.... aina kun yritän sen kuvan laittaa, niiin se muka alkaa sitä lataa ja sitten se menee johonki sivulla jossa ilmotetaan että ei onnistu nyt tuo :DD höh

Yhteistyössä