Peesi tälle=)Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Meiän 1v4kk syö mm. leipää, jogurttia, hedelmiä, viiliä, karjalanpiirakkaa...
Pilkon valmiiksi leivänpaloja sopivan kokoisiksi ja taapero saa itse niitää suuhunsa laitella, paitsi jos on suu niitä täynnä, niin sitten saa odotella seuraavaa kunnes kita on tyhjä... Mä olen antanut vaaleaa leipää, jotain moniviljaa, ruisleipää tai näkkileipää ei suostu syömään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten annatte leipää, siis mitä leipää, minkä kokoisena palana jne.? Meillä tasan vuoden ikäinen lapsi ja ihan hirvittää, kun yrittää kaikesta haukata aina niin ison palan, pelottaa että vielä tukehtuu :/ 6 hammasta on etuosassa.
Meidän tyttö on reilu 9kuisesta haukkaillut itse leivästä paloja, ei kelpaa enää pikku palat vaan pitää saada iso leivänpalanen ja siitä ite nakerrella, hampaita on 5!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten annatte leipää, siis mitä leipää, minkä kokoisena palana jne.? Meillä tasan vuoden ikäinen lapsi ja ihan hirvittää, kun yrittää kaikesta haukata aina niin ison palan, pelottaa että vielä tukehtuu :/ 6 hammasta on etuosassa.