Hakutulokset

1. S

Huolestuttaa!!

Lapseni on kaksi vuotta. En tiedä onko tämä normaalia minusta ei ja mitä pitäisi tehdä... 2-vuotias lapseni on sanonut pari kertaa äiti puree mun pippeliä, se ei ole normaalia. Hän myös kieriskelee unipeittonsa kanssa niin, että on "kiihottunut".. En tiedä mitä pitäisi tehdä, lähinnä vaan...
  2. S

Apua kaivataan... Lapsellani on todella korkea kuume...

Mulle tuo olisi jo todella korkea, koska ruumiinlämpöni normaalisti on 35.5... Hyvä kuitenkin tietää :) Nyt ei ole laskenut. Niinhän se on, mutta lääkettä on kuitenkin annettu niin mietityttää Juotavaa tarjoan kokoajan..
  3. S

Annoin panadolia puoli tuntia sitten ja ei mitään vaikutusta.. Pronaxenia olen antanut klo. 16.00 ja se ei ainakaan enää auta. Nyt ei 8 tuntiin voi antaa ja kuume ei ainakaan vielä ole laskussa, joten odotan vielä ja soitan sitten. Lapsi on vaippasillaan ja huone on viileä
  4. S

Ja niin anteeksi siis ml tietenkin !!
  5. S

12kg painaa ja lääkäri antanut ohjeet annostukseen ja antamiseen, että ihan sen mukaan mennään..
  6. S

Hyvä tietää! Täytyy seurailla nyt tiiviisti, toivottavasti ei olisi...
  7. S

Mun vaisto sanoo, ettei nyt ole kaikki ihan kunnossa, kun tosiaan on ollut aamusta asti ja välissä laskenut, mutta nyt taas noussut ja Pronaxenin vaikutus pitäisi kestää 12h..
  8. S

hmm.. en, sanoin että en luota, koska on tapahtunut omassa lähipiirissä semmossia juttuja, kysyin neuvoa, en mitään diagnoosia :) menemme yksityiselle uudestaan...
  9. S

Panadolia 5,5mg ja Pronaxenia 2,2mg
  10. S

Siis, puolitoista viikkoa sitten olimme molemmat kipeinä, pieni flunssa vain, joka meni parissa päivässä ohitse.. Nyt sitten tänään aamulla nousi 39.1 asteinen kuume ja kävimme lääkärissä päivystyksessä, jossa sanottiin että on pelkkää viirusta, mutta olen tosi huolissani, koska äsken mitattuna...
  11. S

kertokaa faktaa nyt

Miksi ihmeessä? Eihän tuossa ole mitään järkeä?
  12. S

Mitä ajatuksia herättää, että sossurahoilla eletään ja hankitaan lisää lapsia?

Mielummin verorahani menevät lapsiperheiden "elatukseen", kuin tuhansille juopoille tai huijareille... Aina ei voi tietää kaikkea senkään perheen tilanteesta...
  13. S

Mummolle oma tähti?

Ihana ajatus! Tuli melkeinpä kyyneleet silmiin :)
  14. S

voiko 3kk antaa velliä?

Mä annoin 2,5 kk vanhasta riisi-ja maissivelliä ja samalla aloitin myös kiinteät soseet perunalla ja porkkanalla, koska meidän elämästä ei muuten olisi mitään tullut. Terve poika on, mitään vaikutusta ja vaikka on yhtä lajia kokeillutkaan kun pari päivää...
  15. S

Toukokuun alusta asunto, mutta tukipäätökset viipyvät :(

Me ainakin soiteltiin sossuun tosi paljon, että kiireellistivät asian, voipi olla että päätös tulee ensi viikolla jo maanantaina tai tiistaina? Ja Kelaan pitää toimittaa asianmukaiset paperit ja ne eivät aina sieltä perään soittele tai lähettele puuttuvia lappuja, koska eivät halua maksaa, joten...
  16. S

Paras marketin hiusväri?

Lorealin Preference väri, maksaa noin 13e ja on kyllä kestävä!
  17. S

tuliko tänään s-bonukset?

Mulle ei kyllä ole tullut.
  18. S

Imetys älyköittää lääkikseen

:D just just.

Yhteistyössä