Hakutulokset

1. A

*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Ihanaa, että täällä on taas plussanneita! Meillä meni taas miehen kanssa viime kierto ihan harakoille, joten en edes laske sitä yrityskierroksi :( Ei vaan osata. Oon tästä aika masiksissa ja jotenkin muutenkin on viime aikoina ahdistanut vähän kaikki. Lisäksi mun kierto on muuttunut...
  2. A

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

No täältä tulee sitten empatiaa. Mulla alkoi tänään kans menkat ja vielä etuajassa. Yleensä mulla tuhruilee pari päivää ja vasta sitten alkaa kivut ja kunnon vuoto. Nyt alkoi ihan rytinällä, mikä lie kummallinen kierto tämä :( Aamulla olin vielä niin toiveikas, mutta eipä tuohon omaan...
  3. A

Voi Amanda, kuinka harmillista. Kovasti jaksamista!
  4. A

Huomenta! Kiva kuulla, että Sara_78:lla on terveys kunnossa. Ja tosiaan Amanda, onpa jännät paikat. Sanoisin silti, että nauti ihan rauhassa kaverin juhlista ilman stressiä. Mulla on alkuviikon oireet muuttuneet lieväksi kuvotukseksi, mutta väsymys ja pahin tissikipu ovat nyt poissa. Joten...
  5. A

Sara_78: Melkoinen tilanne, onneksi ei käynyt kuinkaan! Ja Amanda Kerrohan sitten heti, jos jotain uutta tapahtuu :) Täällä on tullut taas uusia oireita, nyt on tissitkin kipeät. Ja nännit, jotka on yleensä ennemminkin sisäänpäinkääntyneet, törröttävät koko ajan. Hellettä pukkaa täälläkin...
  6. A

Pahoittelut mutta myös tsempit uuteen kiertoon lähteneille. Mä liityn nyt ensimmäistä kertaa oireita kuvittelevien joukkoon. Palelee etenkin iltaisin, vähän kuumeinen olo, nivelsärkyä ja etenkin alaselkää ja nivusia jomottaa. Pissalla pitää juosta koko ajan. Oon tässä ihmetellyt monta...
  7. A

Ronjaliini Sama täällä, mies ei ilmeisesti tajunnut että yritetään oikeesti ennen kuin näki ovistestit. Ja tuo miesten muisti on jotenkin aivan tajuttoman lyhyt.. Nyt seuraa kysymys: Onko kellään muulla täällä niin, että ei millään jaksais harrastaa seksiä oviksen aikaan? Tähän pohjustuksena...
  8. A

Voi onnea sunni!! Ihanaa kun tulee plussaa, valaa itseenkin uskoa :) Itse olen ollut laiska kirjoittelemaan, mutta käyn kyllä lukemassa muiden kuulumisia päivittäin. Nyt meillä aloitettiin talletukset eilen pitkästä aikaa :) Ois kyllä mahtavaa kun tulis juhannuksena alullepantu pikkuinen...
  9. A

Tervetuloa marjutan! Toivottavasti teillä tärppää pian ja varmasti kiva tietää, että miehellä on "vehkeet" kunnossa. Täällä loppui vihdoin menkat, oli kyllä niin tuskaista menoa taas, että toivois senkin takia, että kohta tärppäis. Nyt vaan tuli ekaa kertaa vuosin hirveä hiivatulehdus ja sen...
  10. A

Tättärää! Tästä se sitten taas alkaa eli menkat tuli ja kp1. Greippimehut ostettu, vaikka en nyt siihen uskokaan. Yrittänyttä ei laiteta. :) Mulle saa siis merkata: 32 v kp1/28 yk3 :) Tervetuloa uusille ja tsemppiä vanhoille!
  11. A

Vinkkejä itseruskettavan voiteen käyttöön

Ilmeisesti kyseessä Doven Summer Glow eli asteittain ruskettava? Mä oon käyttänyt sitä ihan kosteusvoiteena iät ajat, siis toki vain vartalolle. Eli ei kosteusvoidetta alle. Ihon kyllä kannattaa olla hyvässä peruskunnossa ennen kuin sitä laittaa, ettei se jämähdä kuiviin kohtiin. Olen käyttänyt...
  12. A

Apua! Haluan katsoa vaan yhtä tv-sarjaa uudelleen ja uudelleen, vaikka mulla olisi muitakin sarjoja joita en oo nähnyt..

Mä aloin just kattomaan Sinkkuelämää noin kymmenettä kertaa. Mitä se haittaa vaikka katsot vaan yhtä, kyllä sä joskus siihen kyllästyt ja sitten sulla on hirveesti valinnanvaraa varastossa :) P.S. Onko se NCIS hyväkin sarja?
  13. A

Valmislihapullista tuli mieleen..

Tee seuraavan kerran lihapullia, joihin tulee jauhelihaa, muna, sipulikeittopussi ja kermaviiliä. Ihan huippuja! Mies tuossa keittiössä just vääntää niitä :D Onnistuu siis vähän heikommaltakin kokilta ;)
  14. A

Reissusta tänään tultiin ja kaikki on muuten ihan hyvin, paitsi minä onneton olen...

Häntä pystyyn! Ihan varmasti löydät kortit jossain vaiheessa :) Nostitko kenties ne samaan paikkaan kuin loman aikana tulleet postit? Omat kortit löytyy loman jälkeen aina postikasasta!
  15. A

Lähdemme saksaan. Onko matkavinkkejä?

Jep ja raa'an lihan välttely on varmaan aika viisasta aina etenkin helteellä. Lisäksi yksikään ravintola ei halua tässä tilanteessa olla edes epäiltynä taudin levittämisestä ja joka paikassa on ainakin tällä viikolla tultu sanomaan, että kaiken ruuan käsittelyssä noudatetaan nyt vielä tarkempaa...
  16. A

Komppaan edellistä! Ei täältä Saksasta ole paikallisetkaan paniikissa lähdössä. Lisäksi monissa ravintoloissa ainakin Berliinissä kysytään tällä hetkellä erikseen, haluaako asiakas ruoan kanssa salaattia tms. Siitä voi aina kieltäytyä!
  17. A

Mihin päin Saksaa olette menossa? :)
  18. A

Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Olen ilmeisen uusi täällä, mutta miten tällaiselle palstalle edes kuuluu toisten ihmisten ulkonäön arvostelu suuntaan tai toiseen? :o Onko tää joku yleinenkin käytäntö? Vaan kun kerran kysyttiin, niin et oo ruma, näytät ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta, alemmassa kuvassa nätiltä.
  19. A

Heissan! Ja terveisiä taustalta :) Täällä on asiat vieläkin ihan sekaisin ulkomaankuvioiden suhteen ja oon nyt päättänyt että en jaksa odotella enää enempää vaan yritys alkaa taas seuraavasta kierrosta. Nyt meni harmillisesti ovis just ohi, mutta saapahan vielä ainakin juhannuksen rellestää...
  20. A

Kuinka kauan masentunutta puolisoa tulee jaksaa ja tukea?

Olet kyllä tehnyt ihailtavan sinnikkäästi kaiken mahdollisen. Ikävä sanoa näin, mutta ehkä teidän kannattaisi ottaa aikalisä? Se voisi helpottaa miehenkin oloa, kun tarvitsisi ajatella asiaa toiseltakin kantilta ja tulisi tietty elämänmuutos eteen. Siis itse pitkän ja vakavan masennuksen...

Yhteistyössä