Vinkkejä itseruskettavan voiteen käyttöön

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En siis ennen ole käyttänyt. Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Tuo joku Doven voide (en jaksa käydä tarkistamassa tarkemmin) .
Kuin usein tuota kannattaa laittaa?
Ja kaikki muutkin neuvot otetaan vastaan.

Levitä hanskat käsissä ja lopuksi silti pese kädet. Sit vasta levitä käsien ulkopuolelle ja koita saada kämmen puoli pestyä kastamatta enää tuota toista puolta (hankala selittää :D).

Hiero niin maan penteleesti ihan joka paikkaa, mihin meinaat laittaa, niin saat tasasemman tuloksen. Niin ja polviin, rystysiin ja noihin nilkan "luupalloihin" (hitto, et mulla on nyt sana hallussa =)) kannattaa laittaa eka tavallista kosteusvoidetta, muuten niistä tulee helposti tummemmat kuin muualta.

Ei liian usein, ei kannata kovin ruskeaa tehdä, vaan kevyt päivetys on nätein. Ensinnäkin ylitumma on ruman näköistä (mielipide ;)) ja toisekseen, mitä tummempi oot, sitä rumemmin se lähtee pois (laikukkain).

uuuuu
Ota huomioon, että voi tulla keltainen/oranssi tulos. Toki Dovesta olen kuullut hyvää. Itse en ole ikinä ruskettavia käyttänyt. Kun laitat tuota, niin levitä TASAISESTI.

Ilmeisesti kyseessä Doven Summer Glow eli asteittain ruskettava? Mä oon käyttänyt sitä ihan kosteusvoiteena iät ajat, siis toki vain vartalolle. Eli ei kosteusvoidetta alle. Ihon kyllä kannattaa olla hyvässä peruskunnossa ennen kuin sitä laittaa, ettei se jämähdä kuiviin kohtiin. Olen käyttänyt sitä joka päivä kunnes on ollut se sävy ihossa minkä haluan ja sen jälkeen joka toinen päivä normirasvaa ja joka toinen päivä Dovea.

Tuolla on todella hankala saada aikaan raitoja, paitsi jos iho on superkuiva. Kädet kyllä kannattaa pestä kunnolla laiton jälkeen ja antaa sen kuivua ennen kuin laittaa ainakaan mitään vaaleaa päälle.

Yhteistyössä