Apua! Haluan katsoa vaan yhtä tv-sarjaa uudelleen ja uudelleen, vaikka mulla olisi muitakin sarjoja joita en oo nähnyt..

• Viestiketjun aloittaja jotain vialla?
  • Ensimmäinen viesti
jotain vialla?
Siis mulla on 6 tuotantokauttta ittellä NCIS sarjaa, ja sitten netistä voisi katsoa vielä kahta kautta. Tällä viikon lomalla ei ole tehnyt muuta kuin katsonut niitä uudelleen ja uudelleen...

Jaksoja on sentään lähemmäs 200 luokkaa, mutta mulla olisi mm. Bonesia, Täydellisiä naisia, Macgyvereita ja monia leffoja mitä en oo nähnyt, ja silti kaivan aina noi ncis dvd:t esille. Osan jaksoista olen nähnyt puolen vuoden sisään varmaan valehtelematta 30 kertaa.

Nytkin ajattelin katsoa boksilta täydellisiä naisia, mutta mieli vaan tekisi mieli katsoa ncis sarjaa... (ja kaikki jaksot muistan ulkoa, niin tekstitykset kuin se mitä ne hahmot oikeesti sanoo)

Mä aloin just kattomaan Sinkkuelämää noin kymmenettä kertaa. Mitä se haittaa vaikka katsot vaan yhtä, kyllä sä joskus siihen kyllästyt ja sitten sulla on hirveesti valinnanvaraa varastossa :)

P.S. Onko se NCIS hyväkin sarja?

"aapee"
Mä aloin just kattomaan Sinkkuelämää noin kymmenettä kertaa. Mitä se haittaa vaikka katsot vaan yhtä, kyllä sä joskus siihen kyllästyt ja sitten sulla on hirveesti valinnanvaraa varastossa :)

P.S. Onko se NCIS hyväkin sarja?
Mutta sitä tässä samalla pelkään että kyllästyn siihen, kun se NCIS on hyvä ja hauska sarja (ja oon pikkasen ihastunut yhteen hahmoon niistä, Tony nimiseen :p ).

Btw, Sinkkuelämäkin kuuluisi listaani sarjoista jotka haluan nähdä :D

Yhteistyössä