Hakutulokset

  1. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Hanuu Älä hätäile vuodon kanssa. Täällä ainakin ollut rusehtavaa valkovuotoa jo jonkin aikaa. Kolmessa ultrassa vuodon aikana käyny ja Hippu kasvanut hyvin ja sydän pamppaillut ja ollut siellä missä pitääkin! Toki sitä aina hivenen säikähtää, mutta siis päiviä jolloin ei tule mitään ja...
  2. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Teekuppi Melko huikeat lääkemäärät. Taitaa tosiaan olla hieman hoitopaikasta riippuvaa. Uskon myös, että jokaiselle katsotaan sopivat lääkitykset myös sen alkuperäisen syyn ja perussairauksien mukaan...INR ja Klexane ainakin viittaisi veren hyytymiseen... Pääasia...
  3. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Mukavaa Illusia, kun päivität ja pidät listaa pystyssä!!
  4. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Teekuppi Onnea hyvistä ultrakuulumisista :) PetKat Onnittelut sykkeistä :heart: :heart: Mulla kans syke näkyi. Koko 10,2mm (7+1), mut lääkäri sano, et on 7+3, koska hedelmöityspäivä tiedetään =) Edelleen siis melkein sama tahti! Tervetuloa kaikille uusille! Timotei Mulle sanottiin kans...
  5. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Kiitos Paiju. Toivotaan, että hyvät uutiset jatkuu meillä kaikilla vuoden loppuun ja ens vuoden alkuun asti :heart: Ja täällä kans yksi haiseva yksilö =) , kun kyselit tuossa aiemmin. Ilmavaivoja ollu ihan alusta asti, ja nykysin ku meen aikasemmin nukkuu, ni mies sano, et taintuu heti...
  6. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Verna, Oivikki ja Tytti82 Kiitos tsempityksestä! Ja onnittelut teille myös, tupliakin tulossa :heart: :heart: Oon ollu muutaman päivän reissussa ja reissun aikana valkovuotoa, joka ajoittain rusehtavaa (no, yhteensä ehkä teelusikka 3:n vrk:n aikana, mut näillä hermoilla ja taustoilla ei...
  7. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tinka Voi kurjuus :'( Voin ainoastaan kuvitella kuinka paha on olla. Toivotaan kuitenkin, että tästä ei lähde tuo aalto :( Jaksuja! :hug:
  8. K

    Edessä ensimmäinen IVF

    Mimii75 Juu, mä sain ainakin kynän klinikalta Puregonia varten ja pistosopetuksen (joka siis sekin maksoi ja oli pakollinen grrr...) Mul oli samat lääkkeet, ku sulla, mut lisäks Orgalutran hillitsemässä follien kasvua....eikä lääkekatto menny siltikään yli... Oikein paljon tsemppiä...
  9. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Onnea ihanista ultrakuulumisista Oivikki, Heni ja Riksu :heart: Varmasti ihana fiilis ja tästä taas hyvä jatkaa...Oivikki ihmettelinkin miten sul on noin aikasin eka ultra, mutta oot siis samanlainen hätähousu, kun minäkin :) Hienoa, että näky jo syke...toivottavasti saan samanlaiset uutiset...
  10. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Oivikki Onneksi vuoto ei ole lisääntynyt. Stressaavaa varmasti. Mulla taas stressaa, kun ei oikeen oo mitään oireita. Meijän tilanteissa varmaa ei oikeen missään kohtaa hermo lepää :x Mennää aika samoilla päivillä :D Tervetuloa uusille tänne todelliseen piina-ketjuun!!
  11. K

    Edessä ensimmäinen IVF

    HalleB Monet, monet halaukset :hug: Aurinkoista kesää myös sulle ja Onnea tuleviin häihin!!Toivottavasti "nähdään" jossain ketjussa...vaikka 15 vuoden päästä, kun kamppaillaan "kuinka selvitä murrosikäisen kanssa" :D Olet ihana tsemppaaja, paljon lämpöisiä ajatuksia täältä sinulle !!
  12. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Ihanaa karmilla, et en oo ainoo yltiövarhanen :/ Meil on menny kaikki tähän asti ilman epäonnea, niin oon varma, et siel ei mitää oo... Ei oikeen pysy homma (lue: pää ) hallinnassa, ja alkaa näkyy jo tiuskimisena ja sitä en taho =)
  13. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    No niin, täällä yks hätähousu varas sitten varhais-varhaisultran :/ Tiedättekö, voiko turhan useista ultraamisista olla jotain haittaa? Mul ois siis yksityisellä 4.6. ja se väestöliiton 10.6. En vaan pysty oottaa ja kaverin häät on 5.6., ni ois kivempi mennä, ku tietäis onko mahassa...
  14. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Voi tylsyys ton pandemia-rokotuksen kanssa. Se on niin uus asia, ja rokotettakaan ei oo tutkittu. Mietin iteki, et otanko vaik en ollu sillon raskaana. Otin sit kuitenkin, eikä mulkaa oikeestaan mitään oireita...pitää vaan päättää...molempi pahempi? Rokotuksestahan vauva saisi suojan, ei oikein...
  15. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    PetKat Ajatella, vaikka lähtökohdat ei oo ollu ihan parhaimmat, ni saattaa tulla tupla-onni :heart: :heart: Meillä siirrettiin yksi, mutta 5 jäi pakkaseen, joten toivottavasti sieltä joku yksilö on päättäny tulla rikastuttamaan meidän elämää sitten myöhemmin. Nyt vaan toivon, että meijän...
  16. K

    Edessä ensimmäinen IVF

    Kiitos HalleB ja Milli :) Juu, ei mulla ollu hirveesti oireita. Toisaalta myös pakotin itteni oleen tutkiskelematta mitään, koska kyllä mä niitä "raskausoireita" oon osannu ittelleni psyykata ja pettyä :| Ainoa, et rinnat on ollu turvoksis jo ihan Puregonien alotuksesta lähtien ja mies sano...
  17. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Ihanaa, et on tällanen paikka, jossa samoja fiiliksiä jaetaan. Luomusti raskautuneilla kavereilla on vaan niin erilaiset ajatukset... PetKat Meil on tosiaan ihan samat päivät =) Toivottavasti tammikuussa puhkutaan yhessä :/ Siirrettiinkö sulla 1 vai 2? Tinkalle Kiitokset listauksesta! Meitä...
  18. K

    Edessä ensimmäinen IVF

    scrap ja Nelli79 Isot kiitokset onnitteluista ja täytyy vaan toivoa, että kestää loppuun asti! Toivotaan Nelli, että pääsette jo tähän kiertoon tekeen PAS:n. Toivoa on aina! Mutta kuten aikasemmin "keskustelimme", niin on muutakin elämää, kun nämä hoidot ! Ja myös siitä elämästä pitää yrittää...
  19. K

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Ilmoittaudun kans tänne, kun Illusia76 eilen kehotti =) Tänään siis virallinen testipäivä (pp14) ja ensimmäinen tekemäni testi koko hoidon aikana. CB:n testi näytti plussaa :heart: Meillä punktio 3.5., siirto 5.5. ja Väestöliitossa hoitoillaan. Eka UÄ 10.6. (raskausuä?!?I can't believe!!)...
  20. K

    Edessä ensimmäinen IVF

    HalleB Nopeasti töistä vastailen. Tylsän paljon negatiivisia uutisia tullut kaikilta tuossa yllä. Mulla alko ihan tolkuton alavatsakipu aamuyöstä ja olin varma, et menkat alkaa. CB:n testi näytti aamulla, että "raskaana"...en voi uskoa. Mut ehkä noi vatsakivut oli omaa psyykkausta, koska nyt ei...

Yhteistyössä