Hakutulokset

  1. P

    verenpaineen nousu synnytyksen jälkeen

    mulla on noussu vähän verenpaineet synnytyksen jälkeen.voisiko syynä olla vähänen nukkuminen tai ehkä stressi (en kyllä osaa sanoa onko sitä ) tai jotain muuta kenties...??? hartiat on hiukan jumissa,pääkipu pahin on hellittänyt,koska sain alkavan rintatulehduksen kovalla lypsämisellä...
  2. P

    eikö kaksplus-sivuilla oo enää kilpailuja?

    niin? vai? hä?
  3. P

    nivustyrää kellää ollu??

    multa leikattiin muutama päivä sitte ja haluaisin jakaa kokemuksia!! oon vajaa 30 v äiti....
  4. P

    lohelle paras kastike?

    antakaapa vinkkejä uunilohelle kastikkeeksi!! bearnaisea oon joskus tehny mutta vois kokeila jotain muutaki.
  5. P

    laitanko eskarilaisen kouluun huomena,eilen oksensi 2 kertaa??

    meillä on muitaki oksentanu... ankea tauti
  6. P

    jokos on jouluvalot laitettu??

    mulla etukuistilla galluunassa 40-valon sarja... eipä tuo kovin paljoa loista,mutta empä ollu ensimmäinen joka oli laittanu :kieh:
  7. P

    selkä vihoittelee....

    surku tuo selkä ku ei meinannu aamulla sängystä päästä ku niin kipiä alaselkä!! :| eilisen lenkin jälkeen tuli.mistä lie johtuu.... hankala lattialta nostaa mitään ja vauvaaki kantaa. tympäsee :( ei oo kyllä ennen lenkin jälkeen tällasta tullu,mikähän kyseessä. aattelin ensin että oisko...
  8. P

    verenpaineesta

    onko synnytyksen jälkeisestä verenpaineen kohoudesta kokemuksia!??? kertokaa.ja syitä mistä se johtui ja kuin kauan kesti ennenku paineet laski.....

Yhteistyössä