Hakutulokset

  1. M

    Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? Arvauksia. :)

    Oliko jälkimmäinen raskautesi helppo, vai ei? Jotkut sanoo että raskaudet pahenee kerta kerralta. Anoppi veikkaa meille tyttöä, appi ja mies poikaa. Itselläni ei ole harmainta haisuakaan kumpi tulee, mutta esikoisesta olin varma että on poika.
  2. M

    Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? Arvauksia. :)

    Onko muilla ollut näin erilaisia raskauksia?:confused: Tän raskauden perusteella luulen että lapsilukumme on täys heti kun vauva syntyy. :laugh:
  3. M

    Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? Arvauksia. :)

    1. Raskaus Rinnat aristi alkuraskaudessa ja janotti koko ajan. Ummetusta koko raskauden. Linea negra tuli napaan asti ja ennen synnytystä se nousi rintojen väliin. Mitään vaivoja tms ei ollut. Pysty, eteenpäin työntynyt vatsa. Herkut maistui liiankin hyvin. Poika tuli. 2. Raskaus Alkuun...
  4. M

    Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? kokemuksia?

    Mulla oli pojasta sellainen vatsa, jota ei takaapäin katsottaessa huomannut lainkaan, vaikka painoa tuli 16kg. Onneks ne kilot suli heti synnytyksen jälkeen! Iho mulla on aina ollut erittäin hyvä, muttei nyt naama kukkii, hieman inhottavaa... Nyt viikkoja vasta 5+. Äidilläni oli tytöistä valtava...
  5. M

    Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? kokemuksia?

    Kun odotin poikaamme ainoa raskausoire oli kipeät rinnat alussa. Nyt tässä toisessa raskaudessa on kovaa pahoinvointi melkein 24/7, kai se joskus loppuu? :o . Rinnat ei arista tippaakaan. Olisikohan nyt tulossa tyttö. Onko raskaudet erilaisia tytöistä ja pojista? Tieteellisesti tuskin, mutta...
  6. M

    Järkyttävät pms-oireet olikin raskausoireita!

    Tuittu-, niin olikin, mut sit luovuin toivosta kun vale pms alkoi :laugh: Kiitti onnitteluista! :flower:
  7. M

    Järkyttävät pms-oireet olikin raskausoireita!

    Plussa pärähti ruutuun tänään! Olin aivan varma että täti tulee käymään, kun olen ollut kiukkuinen kuin ampiainen! :laugh: :D Plussaonnea kaikille! :flower:
  8. M

    Menkkoihin 9-10pv ja valkkari runsastunu

    Jokos olet testannut? Itselläni vielä pari piinapäivää, enkä aijo testata ennen kuin täti on myöhässä. :)
  9. M

    Millaista on kiinnittymisvuoto?

    Millon se tulee? Voiko olla pelkkä limaklöntti, vai onko siinä vertakin? Tänään kp21/27-28 tuli siis luollainen väritön löntti. Vähän ihmetyttää. Alavatsaa "jomottaa" välillä vasemmalta puolelta. :o
  10. M

    Menkkoihin 9-10pv ja valkkari runsastunu

    Äh, mulla ainakin meni toivo jouluvauvasta. :ashamed: Niin selkeet pms-oireet täällä taas... Itkettää ja kiukuttaa. :kieh: Jos sitten yrittää sitä tammivauvaa, mut siihenkin on aikaa, kun on vasta kp 20/27-28 :headwall: :headwall: :headwall: Muille plussaonnea! :flower:
  11. M

    Menkkoihin 9-10pv ja valkkari runsastunu

    No ihanaa, kun ei tartte itsekseen piinata! Meijän on pakko saada plussat! :laugh:
  12. M

    Menkkoihin 9-10pv ja valkkari runsastunu

    Tänään kp 18/27-28 ja kuiva kausi pitäis olla meneillään(tai olikin 2pv), mutta tänään alkoi limainen valkkari. Olisinkohan raskaana? Vielä pitkä aika siihen kun voi testata. :kieh:
  13. M

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Mä en tajuu mun kn:aa. Viimekierron se oli kokonaisuudessaan auki. Välillä pehmeä, välillä kova, mutta loppuun asti auki. Nyt tässä kierrossa kp17/27 se meni heti oviksen jälkeen kiinni. :| :ashamed: Pms-oiretkin ne alkoi, kun koko ajan oon äksynä :kieh:
  14. M

    vauvakuumeinen kyselee valkkarista!

    Ehkä jo vähän uskaltaa toivoa! =)
  15. M

    vauvakuumeinen kyselee valkkarista!

    Hei ja onnea odottajat! :flower: Kysyisin teiltä että jatkuiko teillä valkovuoto heti ovulaation jälkeenkin? Mulla oli ovis ke ja vieläkin tulee valkkaria, vaikka pitäisi edellisten kiertojen mukaan olla kuiva kausi. :o Kiitos, jos joku viittii vastata! =)
  16. M

    vauvakuumeinen kyselee valkkarista

    Hei ja onnea odottajat! :flower: Kysyisin teiltä että jatkuiko teillä valkovuoto heti ovulaation jälkeenkin? Mulla oli ovis ke ja vieläkin tulee valkkaria, vaikka pitäisi edellisten kiertojen mukaan olla kuiva kausi. :o Kiitos, jos joku viittii vastata! =)
  17. M

    Millon ovisoireet loppuu?

    niinhän se on. sulle myös peukut pystyssä, luulisin, kun täällä kirjoittelet. :wave:
  18. M

    Millon ovisoireet loppuu?

    No ens kuussa ostan kyl niit ovistestejä, ei tää itsensä tarkkailu niin helppoa ole! Mut tietenkin toivon et nyt tärppäis. :D
  19. M

    Millon ovisoireet loppuu?

    Yleensä ne oireet kestää 3pv, eikä todellakaan näin runsaina! Mul on vissiin valkomenkat :laugh:

Yhteistyössä