Hakutulokset

  1. O

    Milloin lapsenne on....

    keittänyt ensimmäistä kertaa kahvit? Tuli vain mieleeni kun tänään annoin tytön keittää kahvit, enkä uskonut hetkeäkään että hän onnistuisi. Mutta niin vain osasi. :D lupasi keittää aamulla mulle kahvit ja tuoda sänkyyn jos vain herää aikaisemmin =) <3
  2. O

    En varmasti ole ainoa!

    Jolla on levoton yö takana perkeleen rakettien takia!!:mad: Ois toki voinut muutenkin uusivuosi alkaa vähän toisin, esikoinen heräsi yöllä rakettien vuoksi KOKO ajan. Ja nyt aamulla herätys liian aikasin ja vieläpä tuo esikoinen alkoi ripuloimaanki. :kieh: Ei hyvää päivää meille!!
  3. O

    Millainen peli olis hyvä?

    Kyseessä siis eskarilainen poika (5v) jolla tuottaa hankaluuksia kynän kanssa toimiminen kirjoitusharjoituksissa. Oman nimen osaa kirjoittaa kyllä, mutta halu oppia puuttuu kokonaan muihin kirjaimiin. Haluaisin ostaa joululahjaksi jonki motivoivan hauskan pelin, joka voisi auttaa =)
  4. O

    kuravaatteiden pesu koneessa?

    Oletteko pesseet kuravaatteet koneessa? ja missä asteessa?
  5. O

    Meillä alkaa leffa hetki

    Aletaan kattoon maikkarilta tulevaa Mulan piirrettyä ja syömään herkkuja :p Muita? :D
  6. O

    Ja tänään lounaaksi mitä?

    Nälkä ja ei keksi syötävää!!
  7. O

    bataatista joku lisuke?

    kaipaan hyvää reseptiä bataatista, eilen ostin elämäni toista kertaa bataatin ( ensimmäisestä tein vauvalle sosetta :D ) ja nyt haluaisin tehdä muullekin porukalle jotain. lisäksi meillä on kanavartaita ihan vaan uunissa tehtyinä. Niin ja toki löytyy muutakin kuin vain tuota bataattia...
  8. O

    silmälaseista

    Minulla on varmaan joidenkin mielestä "ei niin fiksuja kysymyksia", mutta lapsellani on silmälasit ja itsellä ei ole, joten on vähän hakusessa vielä. mutta siis -Pestäänkö silmälasit aina kun ovat likaiset, vai pyritäänkö mielummin pyyhkimään liinaan? -kuluuko se lasin pinta tai naarmuuntuu...
  9. O

    Pantteri Black Shot

    Mie rakastuin :heart: näistä siis kyse =) http://umami.fi/ruoka-juoma/news/fazerin-uutuus-pantteri-black-shot/
  10. O

    argh!!

    Tyhjentäkää välillä niitä postilaatikoitanne!!! raivostuttavaa kun yrittää laittaa jollekkin yyveetä niin ei. :headwall:
  11. O

    jos kulhokestää astianpesukoneen niin kestääkö mikron?

    siinä se tuli, haluun tehdä tota mikro kakkua, mullois muovinen tarpeeksi suuri kulho ja se kestää astiskonetta mutta kestääkö mikroa? :D
  12. O

    Vanhemman toinen nimi lapselle toiseksi nimeksi?

    Meillä on tytöllä minun toinen nimi toisena nimenä, ja pojalla isän toinen nimi toisena nimenä mitä mieltä te tästä olette? Ja ei ole kyse mistään "perintö" nimestä Meille oli heti alkuun selvää että tyttö saa minun ja poika isän.

Yhteistyössä