Milloin lapsenne on....

keittänyt ensimmäistä kertaa kahvit?

Tuli vain mieleeni kun tänään annoin tytön keittää kahvit, enkä uskonut hetkeäkään että hän onnistuisi. Mutta niin vain osasi. :D lupasi keittää aamulla mulle kahvit ja tuoda sänkyyn jos vain herää aikaisemmin =) <3
 
[QUOTE="vieras";22846229]Eipä oo 8-vuotias vieläkään keittänyt. Miks olis? :eek:[/QUOTE]

Meidän muksut on ainakin aina olleet kiinnostuneita kaikista mahdollisista arkitouhuista. Ne on halunneet oppia laittamaan pyykki-, ja tiskikoneen päälle, ruokkimaan eläimiä, viikkaamaan vaatteita, tyhjentämään tiskikonetta ja käyttämään imuria.

Koska mä juon aika paljon kahvia, ja siis keitänkin sitä usein, niin aika pieninä nuo on kinnostuneet siitäkin hommasta.
 
[QUOTE="vieras";22846229]Eipä oo 8-vuotias vieläkään keittänyt. Miks olis? :eek:[/QUOTE]

No meillä tyttö halusi itse keittää kahvit kun mietin ääneen että pitäs kahvit mennä keittämään. Ja koskaan ennen ei ollut edes harjoitellut että oisin antanut edes puruja laittaa tai suodatinpussia paikoilleen. Ihan pienestä asti kyllä seurannut vierestä miten keitetään. Ihan yksin meni keittiöön ja sinne EI saanut mennä katsomaan :D Niin ja tyttö on juuri 4vuotias. Tulee vain välillä tunne että pidän lasta jotenkin nuorempana enkä usko että osaa ja aina hän yllättää positiivisesti! =)
 

Yhteistyössä