Hakutulokset

1. Kristinaaaa

Yksinhuoltajia Tampereelta?

Hei, onko muita yh-äitejä Tampereelta? Haaveissa sinne muutto. Mulla muksu kesällä 3 v. :)
  2. Kristinaaaa

Mahdollisuudet adoptioon nolla...?

Kiitos vastauksista!
  3. Kristinaaaa

Mahdollisuudet adoptioon nolla...?

Hei, Kirjoitan tälle palstalle, koska olen AINA haaveillut adoptoivani lapsen. 10-vuotiaana julistin vanhemmilleni, että minä sitten ANASTAN lapsen isona. :D Tarkoitin siis adoptoin, mutta tuon ikäisenä oli termit vielä vähän hakusessa. ;) Olen erittäin lapsirakas ja tällä hetkellä 1 v 7 kk...
  4. Kristinaaaa

Nuoria äitejä Oulusta? :)

Moi! :) Laitoin sulle eilen yksityisviestin, mutta tulikohan perille, kun näyttää ettet ole rekisteröitynyt?
  5. Kristinaaaa

Oululaisia vuoden 2010 äitejä?

Eikö täällä muuten tosiaan ole oululaisille jo valmista ryhmää? Luulin etten vaan hoksannut tai osannut etsiä oikeasta paikasta. :D
  6. Kristinaaaa

Nyt vasta jaksoin kirjotella, kun illalla monesti ollu ihan naatti ja sit päivällä tyttö nukkuu...

Nyt vasta jaksoin kirjotella, kun illalla monesti ollu ihan naatti ja sit päivällä tyttö nukkuu tosi lyhkäsiä päikkäreitä, niin ehtii melko vähän olla netissä. Mutta kiva kun kirjoittelit ja meillähän on melko samanikäiset lapsukaiset. Missä päin Oulua te asutte? :)
  7. Kristinaaaa

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

Synnytin rv 40+6, kiloja tuli 5,5. Tyttö panoi 3,3 kg.
  8. Kristinaaaa

Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

Lähtöpaino 58 kg Laitokselle mennessä 63.5 kg Synnytyksen jälkeisenä päivänä 58 kg 1 kk synnytyksestä 53 kg 3 kk synnytyksestä 49 kg
  9. Kristinaaaa

~Kesäkuun kullannuput 2010~

Hei! Saanko liittyä joukkoon? Mulla typykkä syntynyt 29.6.2010. Itse olen 25-vuotias, ja Oulussa asutaan.
  10. Kristinaaaa

Oululaisia vuoden 2010 äitejä?

Peräänkuulutan täälläkin oululaisia mammoja. :) Onko muita tämän vuoden äitejä? Jos täällä on jo joku ryhmä/pino meille, niin olen kyllä missannut sen. :(
  11. Kristinaaaa

Nuoria äitejä Oulusta? :)

Etsin ystäviksi nuoria äitejä Oulusta. Mielellään keskustan alueelta. Tykätään vauvan kanssa käydä kahviloissa ja kaikkea muutakin kivaa tekemistä keksitään mielellään. Seuraa vaan ollaan vailla. :) T.äippä 25 v. ja vauveli kohta 4 kk
  12. Kristinaaaa

Outo G: Lantion luiden (suoliluu) mitat ja synnytystapa

Vaikkei synnytykseen liitykään, niin mulla noin 30 cm. Ei ihmekään, kun takamus alkaa näyttää liian pieneltä, jos laihdun alle 28 tuumaisiin farkkuihin. :D
  13. Kristinaaaa

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Molemmat 25, ja toista vuotta vasta yhdessä. Esikoista odotellaan.
  14. Kristinaaaa

Tämä kysymys on AINOASTAAN normaaleille äideille; KUINKA KAUAN TEILLÄ KESTI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN, ETTÄ

Tosi kiva vaan kuulla, että noinkin käy ja vielä aika monelle, että samat farkut menee heti jalkaan - ellei sit koko raskauden ajan. Itse en käytä lantiomallisia farkkujani, koska painavat ikävästi, kun istuu. Mutta ajattelin ottaa ne synnärille mukaan, ja sitten vaan jalkaan sieltä lähtiessä...
  15. Kristinaaaa

Paljonko jäi kiloja raskaudesta

Laittakaahan vielä lähtömittoja yms. Mielenkiintoista kuulla, kun vasta odotan! Ja onko kellään lantio levennyt pysyvästi, vaikka muut mitat palautuneet samaksi? T. Lyllerö ja tyttö, rv 29+1 (ja tähän mennessä kiloja 5)
  16. Kristinaaaa

Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

Ikää noin 25 v. molemmilla, ja varmat päivät "ehkäisynä". Sitä ennen kortsu. Varmoja päiviä ehdittiin käyttää ehkäisymenetelmänä noin 3 kk. Mutta itse asiassa tämä kolmas kuukausi oli juuri se kun oikeasti välteltiin sitä ovispäivää. ;) Sitä ennen oli vähän lipsunut, joten raskaus olisi hyvin...

Yhteistyössä