Meillä poika sai alkunsa kun mahollisuus annettiin...
Ennen raskautta oli kumi käytössä (reilua vuotta aikasemmin lopetin pillerit)
Ikää oli 20v kun plussa tuli testiin, 2kk:n päästä täytin 21v
23v kun alotettiin ja 3kk yritystä sit tärppäs. Meni muutamien päivien päästä kesken. Tätä toista yritettiin n. 2kk ja tärppäs. Ikä edelleen 23v ja nyt menossa rv 36 ja laskettu 29.3
Marraskuussa jätettiin ehkäisyt pois ja nyt 7+5 menossa, eli ei mennyt kuin muutama kuukausi, kun tärppäsi. Mama Alligator: YK=yrityskerta tai yrityskuukausi.
yk on yrityskierto, eli monesko kuukautiskierto on menossa jolloin lasta yritetään.
Esikoisesta tais olla yk2 tai 3 kun tärppäsi ja nyt kakkosesta tärppäsi heti ekasta kierrosta! Tänään plussasin, rv4+4.
Ikää noin 25 v. molemmilla, ja varmat päivät "ehkäisynä". Sitä ennen kortsu. Varmoja päiviä ehdittiin käyttää ehkäisymenetelmänä noin 3 kk. Mutta itse asiassa tämä kolmas kuukausi oli juuri se kun oikeasti välteltiin sitä ovispäivää. Sitä ennen oli vähän lipsunut, joten raskaus olisi hyvin voinut jo alkaa jo kahtena aiempana kuukautena.
Ikää minulla 21v. ja miehellä 20v. Ehkäisynä oli kortsu, sitä ennen e-pillerit. Viime huhtikuussa (?) jätettiin ehkäisy pois ja ajateltiin että tulkoon kun on tullakseen. Testi oli positiivinen joulukuussa. Eli 9kk kesti ennenkuin raskaaksi tulin.
minä 20 mies 24 tällä hetkellä. ilman pillereitä olen ollut joulukuusta 2008, keskeytyksellä mentiin huhtikuuhun 2009 ja raskaaksi tulin jouluna 2009. eli n. 8 kk meni ennen raskautumista.
Minä 25, mies 27. Pillerit jätin kiukuttelujen takia pois 03/2009 ja siirryttiin kumiin. Syksyllä aateltiin, et jos sitä pari kertaa olis ilman ja katsoo, mitä tapahtuu. Kolmannesta kerrasta sai Myttynen alkunsa. :heart:
Oon vähän ikähaitarin ulkopuolelta, mutta melkein sen sisällä. Mutta kun alettiin yrittään olin 24, mies 25, kun vihdoin tärppäsi eli viime vuoden marraskuussa, oltiin yritetty kuukautta vajaa 2vuotta ja tärppi kävi siis inseminaatiohoidolla. Tällöin olin 26 ja mies täyttämässä 27. Esikoinen tulossa. :heart:
Minä 19 v. ja mieheni 25 v. Mulla oli e-pillerit käytössä, kesäkuussa 2009 jätin pois ja siitä lähtien ollaan yritetty, nyt olen rv 12+3. Eli meni joku 8-9 kk ennenku tärppäs :heart:
No mä oon jo vähän ikähaitarin ulkopuolella, mutta ensimmäisen syntyessä olin 20v. Sillon tärppäsi ihan yrittämättä, kun olin ollut syömättä pilleireitä pari viikkoa. Toinen sai alkunsa 2-3 kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Ja kolmas sai alkunsa ennen kuin ehdin edes miettiä pilleireiden aloitusta...
Meillä tärppäsi heti... puoltoista kuukautta ehkäisyn jättämisen jälkeen saatiin jouluaattona jo kunnon viivat testiin =) ennen sitä oli kortsu käytössä. Mä oon 22v ja mies 29v.