Hakutulokset

1. Teddy-bear

Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

Manuliina Täällä pp10 ja selvästi haamuilen. Enää ei Pregnyl piikin pitäisi vaikuttaa kun sen pistämisestä on yli 11 päivää. Laittelin blogiini kuvaa tarkemmin: Pistoshoitolainen | Raskauskeiju Blogi Sielä ilmeisesti jonkinmoisia oireiluja! Täällä peukuttelen kovasti! Uskallatko testailla...
  2. Teddy-bear

Manuliina Mulla on ensimmäinen kierto menossa. Luomusti ollaan yritetty aikaisemmin -tuloksetta. Mulla kierrot venyi aina lähelle kp 40 joten jokin vika taitaa ovuloinnissa olla. Nyt pistelin alkuun Puregonia 50IU annoksella ja kun huomattiin ettei se tehonnut munarakkuloihin tarvittavasti...
  3. Teddy-bear

Manuliina Sinulle siis tehtiin inssi eilen perjantaina? Itse olin inssissä keskiviikkona. Meillä siis piinapäivät aika samoilla. Itselläni tänään pp3. Minullakin inssissä hyvä tilanne eli miehen siittiöt kunnossa, limis noin 10mm ja yksi 20mm follikkeli joka oli irtoamassa inssihetkellä...
  4. Teddy-bear

Heippa tytöt! Tällä hetkellä itse piinailen inseminaation jälkeen. Pidän blogia kierrostani. Käykää kurkkaamassa ja kommentoimassa jos kerkeette :) Voisin liittyä seuraanne!! Linkki blogiini: Pistoshoitolainen | Raskauskeiju Blogi Nyt lueskelen teidän kertomuksia jotta pääsen menoon...
  5. Teddy-bear

Pidättekö raskauskeijun erittäin herkkiä liuskatestejä luotettavina?

Itellä raskausyritystä takana jo 2 vuotta ja saldona muutama keskenmeno :( Itsellä käytössä nuo samaiset Raskauskeijun testit ja joka nega kierroksella näyttänyt täysin negaa ja noina raskautumiskierroilla alkanut näyttämään selvää haamua jo dpo 10 eli mulla ainakin toimii kuten pitää eli on...
  6. Teddy-bear

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *helmikuussa*

Heippa tytöt! Täällä alkoivat kuukautiset -vain yritystä meidän pienellä. Harmittaa harmittaa mutta näillä eväillä mennään eteenpäin ja yritystä jatketaan. Kiitos kuitenkin kaikille kauniista sanoista vaikka näinkin aikaisessa ollaan :) Micaela Kopsaile vain itsellesi tuo johonkin...
  7. Teddy-bear

Voi ei, aamulla heräsin verenvuotoon :'( Näyttäisi siltä että meidän marraskuun vauvan aika ei ollut! Kaikesta huolimatta toivon kaikille oikein paljon tarrasukkia matkaan mukaan. Haluaisiko joku ottaa tuon päivitys tehtävän vastaan eli kopioida itselleen tuon ihan ensimmäisen tekstin ja...
  8. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

Mirtsu81 Hienoa haamulainen!! Nyt odotellaan viivan vahvistumista!! Osaatteko auttaa ihan mielenkiinnolla tuosta ovulaatiotestin plussaamisesta samalla kuin raskaustestissä on haamu. Pitäisikö siis ovulaatiotestissä aina olla melkein tasavahvat viivat kun on raskaana? Olen kokeillut ja...
  9. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

Mimmi79 Täällä ainakin toivoisin oikeaksi plussaksi, olisi sitä erikoisempiakin tapauksia kuultu :) Tule kuitenkin ilmoittelemaan miten kävi, esim huomenna jos testailet. Jännittäviä hetkiä!! :)
  10. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

No nyt mie ymmärsin, kiitos selvennyksestä! Ja pahoittelut Lumotarille etten heti ymmärtänyt mitä tarkoitit! Tuo on ihan järkeenkäypää ja täytyykin varoa moista, en yhtään ihmettele että tuollainen moka saattaa monille käydä! Mutta siis kiitos, myös ilman ovistestiä saatu tuo tulos. Toivotaan...
  11. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

Mimmi79 Ei tuon raskaustestin pitäisi reagoida kuin raskaushormooniin ainoastaan. Voisiko olla kiinnittymisyritys ennen verentuloa joka vielä näkyisi? Mitä itse epäilet? Nyt ei auta kuin odotella mihin suuntaan viiva lähtee kehittymään. Aina tietysti toivoa on :) Täällä muuten monta hienoa...
  12. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

Lumotar En ole :) Ja tuo samainen ilmiö tuli testiin myös iltapisusta ilman ovulaatiotestiä! Eli siis uusinta testi tehty ja samalta näyttää toistaiseksi. Miten ihmeessä "kemiallinen reaktio" tapahtuisi testien välillä noinkin selkeästi? Eihän tuo raskaustesti ota mitään muuta hormonia vastaan...
  13. Teddy-bear

MARRASKUUN 2012 MASUASUKIT Menossa mukana: Laskettuaika (LA) / nimimerkki / monesko lapsi / synnytyssairaala 2.11. / Micaela / ensimmäinen / LS (Lohjan sairaala) 3.11. / minena / ensimmäinen / ? 3.11. / idv / ensimmäinen / ? 4.11. / idylli / ensimmäinen / ...
  14. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

Mimmi79 Jos teit aikaisin haamun ja sitten negatestin niin voin kans kertoa kokemuksesta että aikaisin testattu haamu voi kadota jos tekee seuraavan testin esim iltapäiväpisuun eli laimeampaan virtsaan. Sen vuoksi varmasti tuntuu liian aikaisilla päivillä että välillä haamupunoittaa testissä ja...
  15. Teddy-bear

Kuvia plussatesteistä

Heippa testaajat, Apuanne kaivataan. Näkyykö haamu tämän aamuisessa testissä. Pahoittelen hieman huonoja kuvia kun kamerakännykällä napsastu. Nyt siis dpo8 (viime keskiviikkona CB hymyili kauniisti takaisin kun testasin). Kuvassa: vaaleanpunainen Raskauskeijun ovulaatiotesti vihreä...
  16. Teddy-bear

raskaustesteistä

Täällä Raskauskeijun testit toimivat moitteettomasti. Kolme kiertoa sitten sain 11 päivää oviksen jälkeen haamuplussan joka vahvistui kahden päivän sisällä. Ihmettelin voiko näyttää noinkin aikaisin, mutta uskottava se oli. Valitettavasti meni kesken :( Pari päivää sitten tein taas haamuplussan...

Yhteistyössä