raskaustesteistä

Heippa!
Onko kukaan testannut noilla raskaustesteillä, mitä voi tilata tuolta raskauskeiju.fi? Niillä liuskoilla siis?

Onko antanut kuinka aikasessa vaiheessa plussan?
Onko hyviä/ huonoja kokemuksia kyseisestä testistä????

Elikkä herkkiä pitäs olla...täällä vaan edelleen negaa testaillu kyseisillä testeillä...menkat myöhässä nyt 2 päivää.
Että kaippa se vaan on uskottava, että se nega on vaikka kuinka oksettaa ja pissattaa ja väsyttää :(

Olin tosi yllättynyt kun näyttivät noin ajoissa. Aiemmin en ole saanut millään herkällä testillä kuin haamuja vaikka menkat olleet myöhässä. Voihan noissakin olla eroja, joten älähän vielä lannistu vaan vaihda testiä :)

Aattelin täs viä muutaman tollasen testin (himotestaaja kun olen) tehdä ja jos ei viikonloppuna ole täti kyläilly, niin haen apteekista "kunnon" testin ja kokeilen sillä sit sunnuntaina :)
Jotenkin tässä vaan rupee oleen niin vainoharhanen, että ilmeisesti tekasee itelleen kaiken näkösiä oireita ja sit ressaamalla siirtää menkkojen alkua. Tai en tiä mikä on, mut pää on sekasin kuiteskin, kun normaalisti kierto ollut aikas tarkka melkeimpä tunnilleen.

Jos sulla sattuu olemaan ovulaatiotestejä niin kokeiles mitä se näyttää. Minä uteliaana kokeilin kun täällä palstalla on ollut juttua siitä, että on ovulaatiotesti näyttänyt plussaa kun on raskaana. Kyllä se tosiaan plussaa näytti :)

Ei oo yhtään ovulaatiotikkuja...seuraavaan kiertoon oon aatellu vasta hankkia, mut nyt oon sit niittenkin tilaamista pitkittäny, et sais tän tilanteen ensin selville, et missä mennään.
Nyt yritettävä vaan pitää mieli avoimena ja rauhallisena, niin eiköhän se sit jompaan kumpaan suuntaan tämäkin tästä käänny. Toivottavasti siihen plussaan vielä päätyisimme =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahdotontako:
Voiko One stepin raskaustesti liuskaan tulla viivanpaikka jo 8 pvää oviksesta? Se ei varmaan kuitenkaan tarkoita haamua.
Noihin mulla on tullutkin viivan paikkoja ja kuivuessaan se vaan korostuu. olenpa saanut semmoisenkin missä oli vähän väriä 10min kohdalla. paras tuloksen luku on varmaan siinä 5-10min tolla testillä.

Nuo liuskatestit on vihoviimeisiä. Piinailijat näkee haamuja kun niin kovasti toivovat sitä lasta ja hyvä ettei perheriitoja synny kun toinen näkee haamua ja toinen ei mitään :D

Clearbluella on se digitaalinen testi joka vastaa vain "kyllä" tai "ei", eipä jää paljon varaa miettiä sitä ehkä -vaihtoehtoa, ovat hyvin herkkiä ja ehodottomasti kannattaa aamupissasta/pitkään rakossa ässehtineestä tehdä testi jolloin hcg:n pitoisuus on korkeimmillaan.

Mulla ei toiminut kovin hyvin noi raskauskeijun herkät raskaustestit. Mulla oli 10+/11+ viikoilla keskenmenon alkaessa verestä mitattu hcg 16000. Siitä 20 päivän päästä tein raskauskeijun herkillä liuskillatesteillä testin ja siinä oli haamuin viiva minkä olen ikinä nähnyt. Se saattoi olla myös olla pelkkä viivanpaikka. Tuosta testistä 12 päivän päästä hcg veressä oli kuitenkin vielä 13, joten liuskaraskaustestiä tehdessä veressä täytyi olla enemmänkin hcg:tä. Silti se näytti negaa.
Voihan vika olla testierässä tai sitten minussa, ettei herkkä 10:n testikään näytä mulla aamupissasta plussa. :)

Täällä Raskauskeijun testit toimivat moitteettomasti. Kolme kiertoa sitten sain 11 päivää oviksen jälkeen haamuplussan joka vahvistui kahden päivän sisällä. Ihmettelin voiko näyttää noinkin aikaisin, mutta uskottava se oli. Valitettavasti meni kesken :( Pari päivää sitten tein taas haamuplussan samaisella testillä joka on nyt vahvistunut, toivotaan että matkalainen pysyy mukana!!

Onnea kaikille testailuihin!

Yhteistyössä