Hakutulokset

  1. L

    OULUN SEUTU + LÄHIYMP. Uusia ystäviä kaipaillaan

    Olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia ja loppuelämän ystäviä! Kyläilyyn, kahvitteluun, jutteluun, shoppailuun... kotiäitinä olen, olisi kiva tutustua jä nähdä ja joskus aada vain aikuista seuraa :) heitä maililla niin jutellaan enmmän! tittiri10@gmail.com
  2. L

    OULUN SEUTU + LÄHIYMP. Uusia ystäviä kaipaillaan

    Hei! Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia ja loppuelämänystäviä kyläilyyn, kahvitteluun, jutteluun jne. Olen kotiäiti, ja olisi kiva saada juttuseuraa ja joskus nähdäkin ja saada välillä vain sitä aikuista seuraa tittiri10@gmail.com Heitä postilla niin jutellaan enemmän!
  3. L

    OULUN SEUTU + LÄHIYMP. Uusia ystäviä kaipaillaan

    Hei! Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia ja loppuelämänystäviä kyläilyyn, kahvitteluun, jutteluun jne. Olen kotiäiti, ja olisi kiva saada juttuseuraa ja joskus ehkä nähdäkin ja saada välillä vain sitä aikuista seuraa :) tittiri10@gmail.com Heitä postilla niin jutellaan enemmän!
  4. L

    Ihania ystäviä kaipaillaan :)

    Täällä oululainen äiti kaipais uusia ihania piristäviä ystäviä :) Ulkoiluun, shoppailuun, kahvitteluun, jutteluun ja välillä sidukallekkin ;) Oon avoin ja pirtsakka :) Huumoria myöskin löytyy :D
  5. L

    Miten nikin voi vaihtaa?

    Siinäpä kymysys :)
  6. L

    Mitä kummipojalle synttärilahjaksi?

    Miten voi olla niin vaikeaa keksiä lahja? :o Mikä ois hyvä 1v täyttävälle? Joku perinteinen kummilahjako? (valokuvakehys tms.)
  7. L

    Listattaisko lasten vaatekauppoja

    Kaikki EDULLISET ihania lastenvaatteita myyvät kaupat tänne :)
  8. L

    mihin se mun alottama ketju on hävinny? missä kirjotin kesäkengistä

    mihin ja miksi hävinny? :O
  9. L

    Ulkomaille lasten kanssa?

    Mitä paikkaa suosittelisit lapsiperheelle? Taaperoikäisistä kyse :) Joku edullinen, ihana paikka. :heart:
  10. L

    Miksen voi kirjottaa enää täällä?

    Tulee vaan viesti: Ketjun tallennus epäonnistui
  11. L

    Kasvukivuista kysyttävää..

    Minkä ikäisenä niitä voi tulla? Voiko 1v 6kk olla jo?
  12. L

    Onko Kyproksella käyneitä?

    Ketään joka olisi käynyt Kyproksella? Siis ihan 2000 luvulla ;) Olisi kysyttävää :wave:
  13. L

    Pakko kysyä mielenkiinnosta.. Huutiksen kautta ystävät?

    Miten?? Siis jos tekee kauppaa keskenään niin miten sen kautta ystävystyy? Noutaa paketin ja jää kahville jutteleen vai miten? Tuli mieleen kun jossain ketjussa luki että huutiksen kautta saanut monta ystävää :o
  14. L

    Painojen nostosta kysyttävää

    Kuinka tehokasta on? Ja voiko niitä painoja korvata millään muulla (millä?) että tehokkuus pysys? :) Ja onko mitään väliä nosteletko niitä seisaalteen ja miten niitä nostelet? :D Terveisin alottelija ;)
  15. L

    Missä Savanna on? Ois asiaa :)

    Savanna Savanna Savannaaa :attn: :wave:
  16. L

    Pistettäskö taas se kaveripino? :P Näin lauantainkunniaksi ;)

    täällä yksi iloinen hassuttelija haluais tutustua uusiin ihmisiin :wave: Mielellään alkaisin jollekkin ihanaiselle ihmiselle ystäväksi =) Ei haittaa vaikka olisitkin vähän kauempaa, onhan junat ym. keksitty ;) Minulle kelpaa aina uudet kaverit ja tuttavuudet :wave:
  17. L

    Oletko saanut tämän palstan kautta ystävän?

    Ihan siis oikean tosi ystävän? =) Miten? Aloitteko juttelemaan vaan ihan niitä näitä vai miten juttu lähti alulleen? Soitteletteko/pidättekö muuten yhteyttä paljon? Tapailetteko usein? =) Olis ihana kuulla näitä kivoja tapauksia missä löytäny ihan sattumalta uuden ystävän =) :heart:
  18. L

    Ilmoittaudun joukkoon iloiseen..

    :wave: Täällä ollaan :D
  19. L

    Oikea ystävä hukassa

    Löytyisiköhän täältä sitä oikeaa tosiystävää? =) Jakamaan ilot ja surut, käymään kahvilla, shoppailemassa, joskus vähän viihteelläkin ;) Olisi kiva löytää joku ystävä jonka kans voisi jutella mistä vaan, istua iltaa yhdessä jne. :) Itse tykkään reissailusta ja mökkeilystä. Mikäs kesälläkään sen...
  20. L

    Tosiystävä hukassa

    Löytyisiköhän täältä sitä oikeaa tosiystävää? =) Jakamaan ilot ja surut, käymään kahvilla, shoppailemassa, joskus vähän viihteelläkin ;) Olisi kiva löytää joku ystävä jonka kans voisi jutella mistä vaan, istua iltaa yhdessä jne. :) Itse tykkään reissailusta ja mökkeilystä. Mikäs kesälläkään sen...

Yhteistyössä