Hakutulokset

1. emmatiikeri

~ relaatiot 27 ~

Hmh, käyn juuri noita sanoja läpi ettei siellä olisi mitään virheitä, joten piakkoin 2. sijalla oleva on oikeasti ykkönen. :) Huomasin pienen kömmähdyksen (oma moka) alavasemmassa nurkkaruudussa. Pääsanasta alaspäin lähtevän 5+5 pitkä jatko ei näytä liittyvän edelliseen sanaan mitenkään...
  2. emmatiikeri

uus rellu nro. 25

Haa, oonpas tyhmä ollu sitten. Noinhan se onki paljon helpompaa kuin mun tyylillä eli alkusana ja tähti siihen perään :D :D :D
  3. emmatiikeri

uus rellu nro. 25

Pakko kysyä että miten te kärkipään mestariratkojat noita sanoja oikeen keksitte? Wikipedian avulla oon tainnu keksiä suurimman osan omista sanoista kun oma aivokapasiteetti ei riitä, ja Googlesta on vielä vähemmän apua. :p
  4. emmatiikeri

uus rellu nro. 25

Tää relaatio ei kyllä yhtään sovi mun aivoille. Noissa perinteisissä täntapaset oivallukset on kyllä onnistunu varsin mallikkaasti mut tässä on ihan hirveä miettiminen. :D Eilen ratkoin jonkun tunnin ja nyt tulin katsomaan täältä vinkkejä, huimat 24 sanaa kasassa! Voi olla että tää jää...
  5. emmatiikeri

Relaatiot 24

23 sanaa ja totaalinen jumitus.
  6. emmatiikeri

relaatio 22

Potilasta vinkkasin tuolla vähän aikaa sitten, kauan aikaa sairastavalle nimitys. JFK 17 Liittyy siihen salamurhaan ja varsinkin salamurhaajaan.
  7. emmatiikeri

relaatio 22

:)
  8. emmatiikeri

relaatio 22

ok ok ok ok ok ok ok ok ok :D :D :D Tulihan se viimeinenki sana sieltä! Liittyy siihen että toi sairaus kestää monta vuotta.
  9. emmatiikeri

relaatio 22

Mulla on tuo ambulanssi 9 :D Annan vinkin kunnon vinkin kohta jahka kuivaan hiukset, mutta sanottakoon että tuo löytyi ihan vahingossa eikä liity mun mielestä mitenkään ambuun, ennemmin vaikka siihen kipuun. Ronsku, mieti vaan sitä sarjis-ruudun vihjesanaa, sen perusteella pitäis helposti...
  10. emmatiikeri

relaatio 22

Noi on molemmat juontajia. :D
  11. emmatiikeri

relaatio 22

Äh, nyt lyö kyllä niin tyhjää päässä että ihan hävettää. Mikä ihme se voi olla! /EDIT Ei juma että ihminen osaa olla tyhmä. :D :D :D
  12. emmatiikeri

relaatio 22

House käyttää tätä, kai jatkuvasti. Mulla tulee vaan mieleen lomakuvasto ja internet, miksi mun pää ei nyt toimi tässä!? :D
  13. emmatiikeri

relaatio 22

Jep, normaalisti relaation olis pitäny korjata tuo yhden kirjaimen virhe. Puuttuva lista kapenee: Alz 18 Ambulanssi 9 Mainos 10
  14. emmatiikeri

relaatio 22

Jos vinkkais että "aamupalaelokuvassa" näytellyt. :D
  15. emmatiikeri

relaatio 22

No voe että, olishan tollanen lyyli ny pitäny muistaa! Jatkon kanssa on tosin vähän ongelmia, kun se kuuluisin leffa ei ainakaan siihen käy.
  16. emmatiikeri

relaatio 22

Tarkottaako tää että on tällä hetkellä about samanikäinen kun M.M. kuollessaan vai että syntyi samoihin aikoihin? :p
  17. emmatiikeri

relaatio 22

Nämä vielä puuttuu multa: Ambulanssi 9 Alz.. 18 Symboli 6+7 Mainos 10
  18. emmatiikeri

relaatio 22

Sittenhän sulla on jotain mitä meillä muilla ei oo, kuten esim. lisävinkkiä tuohon mainokseen? :D
  19. emmatiikeri

relaatio 22

Rakennelma siellä, näitä on useempiakin.
  20. emmatiikeri

relaatio 22

Sama täällä! Noita sanoja oon pyöritelly ja pari mainostakin kattonu tubesta, mutta mikään ei nappaa.

Yhteistyössä