Rakennelma siellä, näitä on useempiakin.Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23132243:Historia ruudusta Egy... 8 on hukassa. Olisiko jollain?
Rakennelma siellä, näitä on useempiakin.Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23132243:Historia ruudusta Egy... 8 on hukassa. Olisiko jollain?
Tiiätkö sanonnan, olen mukana kuin hemorroidi.Täh?! Nyt lisää ratakiskoa, pls.
jotain mitä on eg..:ssä, tuli mulle kyl ekana mieleen tuostaAlkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23132243:Historia ruudusta Egy... 8 on hukassa. Olisiko jollain?
Ikinä kuullutkaan. Mutta sana löytyi, kiitos!Tiiätkö sanonnan, olen mukana kuin hemorroidi.
Täällä kans pähkäillään mainosta..
* punastuu häpeästä *Rakennelma siellä, näitä on useempiakin.
Sittenhän sulla on jotain mitä meillä muilla ei oo, kuten esim. lisävinkkiä tuohon mainokseen?Pakko kehua: ikinä ollut näin korkealla relluissa; sijoitus 2/230
Ja kun muistan tekijöiden täällä kirjoittaneen, että pelasivat läpi pelin tarkistaakseen onko kirjoitusvirheitä, niin olet itse asiassa ykkönen! Onnea.Pakko kehua: ikinä ollut näin korkealla relluissa; sijoitus 2/230
Eipä ole mainosta, ei.Sittenhän sulla on jotain mitä meillä muilla ei oo, kuten esim. lisävinkkiä tuohon mainokseen?
Tarkottaako tää että on tällä hetkellä about samanikäinen kun M.M. kuollessaan vai että syntyi samoihin aikoihin?Tuo symboli on suunnilleen M.M:n ikäinen.
No ei auttanuTuo symboli on suunnilleen M.M:n ikäinen.
:flower: On kyllä kauneimpia näyttelijättäriä ikinä.Tuo symboli on suunnilleen M.M:n ikäinen.
Syntyi (ja oli aktiivinen) samoihin aikoihin Ei ole mielestäni M.M:n veroinen symboli...yhdistävänä tekijänä kannattaa ehkä ajatella ammattia.Tarkottaako tää että on tällä hetkellä about samanikäinen kun M.M. kuollessaan vai että syntyi samoihin aikoihin?
No voe että, olishan tollanen lyyli ny pitäny muistaa! Jatkon kanssa on tosin vähän ongelmia, kun se kuuluisin leffa ei ainakaan siihen käy.Syntyi (ja oli aktiivinen) samoihin aikoihin Ei ole mielestäni M.M:n veroinen symboli...yhdistävänä tekijänä kannattaa ehkä ajatella ammattia.
Sanokaa nyt edes kansalaisuus...No voe että, olishan tollanen lyyli ny pitäny muistaa! Jatkon kanssa on tosin vähän ongelmia, kun se kuuluisin leffa ei ainakaan siihen käy.
Jos vinkkais että "aamupalaelokuvassa" näytellyt.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23132545:mull ei aukee toi symboli nyt : /