Hakutulokset

1. emmatiikeri

relaatio 22

se Urkki ja 5+4 on loppuosa sama sana kuin sen 6+6:n loppusana. Auttokohan tää nyt yhtään... :p
  2. emmatiikeri

relaatio 22

Höh, silmä on sokea kun ei tuota ole listasta huomannut. 1980 "maailman sarja"
  3. emmatiikeri

relaatio 22

Heti nappas ku nuotista puhuitte. Kiitos ja kumarrus, enää ei nakerra! :D
  4. emmatiikeri

relaatio 22

Tuo alz tulee ilmeisesti siitä lääketieteen 9:stä (ylös). Voisitko vinkkaa tätä?
  5. emmatiikeri

relaatio 22

Tuossa muutama mitä muistin suorilta käsin. :)
  6. emmatiikeri

relaatio 22

Siis täh, voisko tätä vähän vääntää rautalangasta? Oon pahasti hakoteillä.
  7. emmatiikeri

relaatio 22

Onko kellään tuota historia-ruudun t.ms 14+7? Oon miettiny sitä tässä jo aika pitkään ja rupee pikkuhiljaa nakertaan. Vissiin aika vaihtaa sanaa.. :D
  8. emmatiikeri

relaatio 22

Pistä hakuun pelkkä keuhkosyöpä, olikohan jo ekalla tai sitten tokalla sivulla tää tyyppi.
  9. emmatiikeri

relaatio 22

Siinähän sulla on vastauksen avain käsissäs jo, se oikeanpuolimmainen sana ja puolue. ;)
  10. emmatiikeri

relaatio 22

Olipahan taas vaikea.. :D :D Kiitos!
  11. emmatiikeri

relaatio 22

Kum 13 on yks niiden sketseistä, keksit 7 varmasti siitä. Sulla on varmaan sitten se Kum:sta alaspäin 7 ja jatko 12+8? Ja samoin se lääketieteen ruudun 1980-alkunen?
  12. emmatiikeri

relaatio 22

Heh, just olin tulossa kysymään samaan sanaan rautalankaa. :D
  13. emmatiikeri

relaatio 22

Kiitti, alanpas etsimään! 15 liittyy karvasiin kavereihimme, toi 9 puuttuu multakin.
  14. emmatiikeri

relaatio 22

Tossa ne mitä mulla oli.
  15. emmatiikeri

relaatio 22

Onkohan kellään Amerikka-ruutuun antaa vähän apuja? Elikkä Amerikka vasemmalle 12 ja siitä 14+9 (tähän on vastasana toisessa ruudussa) Kent. 6+4 Meksiko 8 ylös ja siitä 10 Yläreunan sanahirviö
  16. emmatiikeri

relaatio 22

Ilmoittaudun mukaan! Eilen ei koko iltana kerinny ratkomaan ja se näkyy kyllä sijoituksessa, mutta eiköhän tästä vielä nousta! Waltari-ruudussa ihmetyttää tuo kok. 10, siihen annettiin kyllä jo vinkki mutta kun oon tämmönen politiikasta tietämätön ni vähän ohi menny moiset nimet.. :D
  17. emmatiikeri

relaatio 22

Suomalainen viihde osoittautunut yllättävän haasteelliseksi, mikä ihme on esim. tuo ylöspäin lähtevä 11 tai 12+8? Alapuoleltakin puuttuu.
  18. emmatiikeri

relaatio 22

Nyt jos vielä alarivin sais auki ni pääsis pikku tauolle. Toivottavasti koko lauantai ei huraha taas tän relaation parissa. :D
  19. emmatiikeri

relaatio 22

Kuusi sanaa ja jumissa. :)
  20. emmatiikeri

relaatiot 21

Itsellä tuli vain mieleen, että nyt kun useat meistä on käyttänyt samoja hakusanoja ja klikannut tuota samaa sivua, niin tekoäly on nostanut sitä hakutuloksissa automaattisesti ylöspäin. Korjatkaa toki jos olen väärässä tai jos jollain on tarkempaa tietoa Google-haun toiminnasta. :)

Yhteistyössä