Hakutulokset

1. A

**Esikoishaaveista plussanneet**

Heissan taas kaikille pitkästä aikaa! Nyt ihan nopeasti omanapailen ja tulen paremmalla ajalla kommentoimaan teidän kirjoituksia. Eli eilen oltiin vihdoin ja viimein siellä nt-ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin. :heart:Sikiön pää-perämitta oli 49,2 mm ja nt oli 0,7 mm. Pari päivää tuli...
  2. A

Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

Heissan kaikille! Enpä ole tänne paljon kirjoitellut, kun olen vielä jännännyt tuota laskettua aikaa, että muuttuuko se paljon ekassa ultrassa ja kyllähän se muuttui. Eli jos olisi ollut "normaali" kuukautiskierto eli 28 päivää niin la olisi ollut 23.3.2011, mutta tänään oltiin ekassa...
  3. A

Käytiin hetki sitten ultrassa ja niinhän siinä kävi kuin olin alunperin ajatellutkin, että laskettu aika siirtyy aika reilusti. Mullahan on kierrot olleet kaikki yli 33 päivää. Eli koko vastasi viikkoja 9+4 ja mulle voi päivittää la 4.4.2011. Kaikki kuitenkin kunnossa :heart: ja parin viikon...
  4. A

Eilen oli vihdoin ja viimein ensimmäinen neuvola ja siellä se pieni sydän sykki tuhatta ja sataa:heart: Meinasi kyllä itku tulla, kun kuuli ne äänet... Perjantaina sitten ultraan... Almukka + Tyyppi 11+0
  5. A

Annalle voimia! :hug:
  6. A

Ihana masu Piupula!:heart: ON: Huono olo yllätti taas ja väsymys on aivan totaalisen lamaannuttava. Iltaisin saattaa kuitenkin mennä myöhään nukkumaanmeno vaikka koko päivän väsyttäisi enkä nukkuisi päikkäreitä. Lisäksi joudun joka aamuyö noin klo 4 käymään vessassa. Neuvola on vihdoinkin...
  7. A

No niin, sitä neuvolaa siirrettiin taas, mutta tällä kertaa vain seuraavaan päivään. Ensi perjantaina on sitten ultra.=)
  8. A

Onnittelut ihanista ultarakuulumisista!:) Ensimmäinen neuvola piti olla viime tiistaina, mutta neuvolatäti oli tullut kipeäksi ja neuvola onkin vasta maanantaina. Täällä yksi Dopplerin omistaja ilmoittautuu. Tilasin sellaisen Angel Soundsin, mutta eihän sillä mitään vielä kuulunut. :(Ehkä...
  9. A

moumou Tiedän tuon tunteen, kun itsellä tapana jännittää lähes kaikkea vaikkei mitään jännitettävää edes olisi. Tsemppiä ja tule pian kertomaan hyviä uutisia! :)
  10. A

innoM Pahoittelut täältäkin ja jaksamisia. :hug: Huomenna ensimmäinen neuvola ja hiukan jännittää vaikka mitään jännitettävää ei ole. :) Aikaisemmin kerroin, että en ole joutunut oksentamaan, mutta tänään aamulla piti halailla vessanpyttyä. En ollut ehtinyt edes syödä mitään joten eihän...
  11. A

Kiitos vastauksista, tiesin kyllä lähes varmaksi, että noin se menee. Jossain vain luki eri tavalla ja sitten aloin sitä pohtia. :D ON:Täällä on lähes jatkuva etova olo, joka pahenee nälkäisenä. Rinnat ovat arat ja kasvaneet jo sen verran, että mies alkoi ehdotella isompien rintaliivien...
  12. A

Nyt nopea kysymys tähän väliin. Eli jos nyt viikkoja 8+5 niin olenko kahdeksannella vai yhdeksännellä viikolla raskaana? :D
  13. A

Ensin haluan kiittää teitä kaikkia, että jaksatte aina tukea! :) Eilen alkoi sitten se kuuluisa pahoinvointi. Oksentanut en ole, mutta koko ajan on huono olo ja pala kurkussa. Syöminen auttaa hetkeksi, mutta eilenkin tuli paha olo takaisin kesken syömisen. Onneksi on edessä kolmen päivän...
  14. A

Täällä alkaa olla paniikki ohi ja taitaa jäädä se varhaisultra varaamatta. Vuotoa ei tosiaankaan ole enää tullut ja mahan juilinnat ovat lähes loppuneet. Alan uskoa, että ne "vatsakivut" olivat ihan itse aiheutettuja, kun jännitän ja stressaan aina vatsalla. Makoilin tuossa hetken piikkimaton...
  15. A

mariaana80 Eka neuvola on 24.8 ja nyt olen alkanut miettiä, että jos varaisi varhaisultran ennen sitä. Mulla se "vuoto" oli pieni tahra alushousuissa tänään eikä sen jälkeen ole esim. vessakäynneillä mitään tullut. Vatsakipu on ollut sellaista pientä menkkamaista juilintaa eikä oikeastaan edes...
  16. A

No niin nyt olisi kysymys noista oireista. Eli onko muilla ollut pientä vuotoa tai tiputtelua seksin jälkeen? Entä millaisia teidän vatsakivut ovat olleet? Pystyin pari viikkoa olemaan ihan rauhallinen ja nyt yhtäkkiä viikonloppuna iski ihan järkyttävä paniikki kaikesta enkä pysty millään...
  17. A

Täällä ilmoittautuu yksi esikoista odottava. Ikää on 27 vee ja 26.7.2010 tein ensimmäisen plussatestin. Sen jälkeen niitä on tehty vielä neljä ( :D ) ja nyt on pikku hiljaa pakko uskoa, että kyllä siellä masussa joku on. Kuukautisten mukaan laskettu aika on 23.3.2011 ja nyt olisi viikkoja 7+1...
  18. A

Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

Kiitos snowball tästä pinosta. Mulle voi vielä lisätä, että sairaala on TYKS.
  19. A

Huhtikuisia 2011?

NapaKissa, itse ajattelin odotella ensi viikkoon, kun itsekin palailen lomalta töihin. Yritäpäs nyt ottaa rennosti siellä, kyllä se kyytiläinen pysyy matkassa loppuun saakka! :) :hug:
  20. A

Huhtikuisia 2011?

Täälläkin yksi huhtikuisen odottaja. Maanantaina plussasin ekan kerran ja eilen vielä varmistelin. Ikää on 27 vuotta ja esikoista odottelen. Laskettua aikaa en vielä pysty sanomaan, kun kuukautisten mukaan se olisi jo maaliskuun lopulla, mutta kierrot ovat olleet pitkiä ja siksi uskonkin, että...

Yhteistyössä