Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    varovaiseti mukaan.. huhhuh.. olo on vähän pesarilla takaraivoon lyönnin saaneella. Eilen vahva plussa, jonka tein kun ihmettelin ettei kuukautisia kuulu, viikon olivat myöhässä, mutten vatsatautisia lapsia viikon hoitaneena (ja itse ilmeiseti myös sairastaneena, jos ei sitten johtunut tästä)...
  2. M

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Onnea kaikille ultran hyvistä uutisista :) Itselläkin mieli tekisi kovin, mutta taidan kuitenkin odotella npultraa.. Kertoakko työnantajalle? Itse kävin esikoisesta todentamassa raskauden varhaisultrassa, koska (nuorena ja tyhmänä) halusin kertoa pomolle raskautumisesta senkin uhalla että...
  3. M

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Heipsan mamat :) ehkä tämä tästä alkaa todeksi muuttua, kun töissäkin piti viikonloppuna vinkata etten eristyshuoneisiin enää tänä vuonna mene (toivottavasti).. vaikken nyt olisi halumnut vielä asiasta näin aikain kertoilla, mutta toisaalta saa iloita nyt avoimesti :) jos sitten jotain ikävää...
  4. M

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Heippa! Täälä toista lasta toiveikkaana odottava 3-vuotiaan pojan äiti. Pää vielä ihan sekaisin, eikä ne jo kahdella testillä näkyneet kaksi viivaa ole vielä tajuntaan menneet, kun niin aluillaan ollaan. LA 25.01.15/ 2. lapsi/ 27v./PHKS
  5. M

    Kirjekamuleita hakusessa :)

    Kelpaisiko kirjekamuksi tällainen 24 vuotias pienen pojan äiti :) vaihdetaan etanaosotteita milip@mymail.com ?
  6. M

    Voiko tuon vauvan palauttaa..

    hiivatin kenkkua Aivan kun mun näppikseltä! :D Meillä 4kk poika Ei viihdy lattialla, seisten hytkyttäen, ei saa istua tulee huuto, vain tissi kelpaa ei pullo, ei tutti. Onneksi nyt kun kiinteitä on jo aloitettu pahan puklailun takia, on vähän helpottanut että pääsee äitikin jota 3h pois kotoa...
  7. M

    refluksi vauva?

    Kiitos vastauksesta :) täytyy siis vaan sinnikkäästi yrittää.. Meillä myös pojalla paino nousee ja pituutta tulee hyvään tahtiin, vaikka tuntuu että ruokaa tulee kaksin verroin ulos kun mitä sisään menee..
  8. M

    juttukaveria vailla!

    Täälä olisi 4kk pojan äiti Etelä-Suomesta vailla etanaposti kaveria, miksei s-postikin, harvemmin koneelle pääsen.. milip@mymail.fi
  9. M

    refluksi vauva?

    Kirjottelin tossa aiemmin vauvasta joka ei suostu syömään pullosta eikä toki tuttiakaan.. Ja kiitos niistä vastauksista :) ! Poika nyt 4kk, aloitimme viikko sitten syöttämään kiinteitä, hyvin vähän ja tissimaidolla lantrattuna vellinä, semmosena mikä lusikassa pysyy, kerran päivässä, jos...
  10. M

    vauva joka ei huoli tutti(a)pulloa

    Kiitos vastauksista!! Nyt olen alkanut "säästelemään" toista tissiä aina nukkumaanmeno hetkeen.. On helpottanut iltoja paljon. :)
  11. M

    vauva joka ei huoli tutti(a)pulloa

    kaipaisin kokemuksia vauvoista, jotka eivät huoli tuttia tai pulloa.. Poika 3kk, täysimetyksellä mennään, mutta tissimaito tuppaa loppua iltaisin vaikka vielä huudetaan nälkää. Pulloa ei huoli, kakoo vaan pois suusta.. :( Maito riittää hyvin päivän ja yön syömisiin, mutta ilta aika on...
  12. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Hei, en ole paljon kirjoitellut, mutta taustaillut sitäkin enemmän.. Nyt vauva arjen koitettua, ei oikein sitäkään ehdi. Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: Meille syntyi 11.10 pieni pojankoltiainen rv 39+2 3015g 47cm, pienten käynnistymisvaikeuksien jälkeen on sujunut kaikki hyvin..
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Hei kaikki! B) tänää johippasen parempi sääkin, ainakin täällä eteläisessä Suomen niemessä! Arvista: Rintoihin on tullut jo muutama viikko sitten kivat raatelujäljet, että hyi yök. Mahan lisäksi ne tosin on kyllä kokoa ottanutkin jo alusta asti. Nänni korunkin jouduin ottaa pois, kun alkoi...
  14. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heeipsan keikkaa lokamammat! Enpäs olekkaan pitkäänaikaan kirjoitellut, vaan taustaillut vaan ja lueskellut teidän juttuja :) Rakenne ultrassa käyty muutaman viikko sitten ja poikapalleroinenhan se sieltä on tulossa :heart: ja hyvästi liikkuva sellainen! Nimistä: Ollaan vähän...
  15. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    .. jos vielä mukaan mahtuu :) Olen 22-vuotias, ja esikoistani odottelen rv 7+3, LA 16.10. Plussasin rv 4+2, mutta niin paljon jännittänyt pysyykö muukalainen matkassa, että nyt vasta pinoon uskaltauduin. Varhaisultraan olen omien synttäreiden "kunniaksi" menossa tiistaina, ja kyllä...

Yhteistyössä