Hakutulokset

1. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Moikka!!! Sori kun en oo ehtiny ilmotteleen kuulumisia ja lukemaan teidän juttuja...ollu vähän kaikenlaista tässä. Alotetaan raskautumistoiveista, ei ei...en ole raskaana. Menkat alkoi vasta 4.4. ja siis siitähän tulee kierron pituudeks yli kaksi kuukautta...ja nyt joudutaan hetkeks...
  2. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Nauttikaa raskautuneet olostanne, mun eka raskaus on ollu ihaninta aikaa varmaan koko elämän aikana! Parisuhde kukoisti, sai luopua ulkonäkö- ja vaatekriiseistä ja kaikki hemmotteli. Seksi maistui myös ihan loppuun asti enemmän kuin normaalisti ja elämä hymyili :D
  3. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Siis mitä ihmettä, ei ne alkanukaan...tai pikkasen vuotoa tuli ja loppu seinään. Mä en siis kestä tätä touhua :laugh: :laugh: :laugh: ja AJ10 mul on edelleen kokoajan alavatsa kipee, nippailee, repäisykipuja ja alaselkä tulessa... *huoh* kai mä sit viel yhden raskaustestin teen jos...
  4. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Oi!!!Onnea Tinker Bell ja jenspa!!! :heart: Oon tosi onnellinen plussanneiden puolesta! Tänne kuuluu päinvastaista, pettymystä kun menkat tuli vihdoin! Eli yk2 kp1 menossa nyt. Olin siis luuloraskaana :laugh: Toisaalta saa nyt hermot levätä hetken ennen seuraavaa yritystä B) Ja...
  5. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Oltiin tänään Jumbossa shoppailemassa ja siel sit alko aivastuttaan...seurauksena ihan järkyt repäisykivut alavatsalla/munasarjojen kohdalla.... ...voi kumpa.... ...sittenkin olis onnistanu, sillä ekassa raskaudessa oli toi ekana oireena...ja menkkoja ei kuulu edelleenkään. Testi silti...
  6. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

:) kiitos päivittelyistä. mulle melkeen vois laittaa kierron pituudeksi ? koska menkkoja ei edelleen kuulu ja testi näytti negaa.
  7. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Onnea Ritu82!!! :flower: Täällä ei menkkoja kuulu vieläkään mut testasin eilen negan, eli mekkoja siis odotellessa...kierto sekasin pillereiden lopetuksesta kuten luulin tai sit ei oo hormonit viel tarpeeks noussu, et näkyis testissä. Edelleenkin kyl uskon et en oo raskaana. Jännää kyl...
  8. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Heippa! Alkupään sakilla onkin isot lukemat, kumpa sieltä plussia satelisi. Itellä ei edelleenkään menkkoja kuulu, testaillukin olen mut negaa on tullu. Täs on tullu jo mietittyä et tunsinkohan oviksen oikein ja tavallaan toivonkin et ovis ois ollu luultua myöhemmin, sillon ois viel...
  9. Banditqueen

Käykö pienten lasten vanhemmat bilettämässä?

Voin sanoa, et mun tuttavapiirissä käydään ja itse käyn baareissa! SE tekee musta paremman äidinkin kun pääsee tuulettumaan ja nollaamaan kunnolla. Ja osaapahan taas arvostaa lasten kanssa oloa pitkään sen jälkeen. Mul on 1,5v tytär ja olen edelleen kotona...töihin en oo palaamassa hetkeen...
  10. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Heippa! Viikonloppu meni miehen veljenpojan 1 vee synttäreillä ja rentoutuessa, tänään onkin ollu pinna kireellä :D Menkkoja ei kuulu mut kyl vahvasti oireet viittaa menkkojen alkuun, pms-oireet siis. Vaikka takana vasta eka yrityskuukausi, on se silti vähän pettymys jos menkat alkaa tänään...
  11. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Juu siis oot varmaan oikeessa koska tiedät noi paremmin! laita vaan mulle se kp30/28 :) Oon siis ihan pihalla noista :D Ja loppujen lopuks noil ei oo merkitystä kunhan just menkat ei oo tullu jne. Sit vasta jos plussailee, on kiva tietää tarkalleen mis mennään, vaikka sekään ei oo aina...
  12. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

eiks se sillon oo kp 29/28 jos on 28 päivän kierto? Kun tasan 29 päivää sit oli vikat menkat. menin mäkin jo ihan sekasin. :D Eli yk ois sit 1? Siis eka yrityskuukausi? Ei luoja näitä lyhenteitä ja kun ei oo ite oppinu tollasia lainkaan käyttään :D
  13. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

onkohan mul sit kp29/28 kun menkkojen piti tulla eilen. oon vähän pihalla muutenkin näistä termeistä, siis onko toi yk sit yrityskuukausien määrä? sit se ois 1. toi kierron kesto tosin saattaa muuttua jatkossa...
  14. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

Mä oon kyl nimet ja kummit miettiny etukäteen vaikkei lapsei oo viel tulossa välttämättä :D Esikoista odottaessa oli sama juttu, mut nimi meni vaihtoon lapsen synnyttyä. Kummit sentään pysyi samoina ;D Testailin eilen ja negaa näytti. Ekassa raskaudessa testi tais näyttää plussaa tasan 4+0...
  15. Banditqueen

Kevään Kuumeilijat 2010

...saako liittyä seuraanne? Lopetin pillereiden syömisen tammikuun puolessa välissä ja menkat tuli 29.1.2010. Vauva saa siis tulla jos on tullakseen! Mulla tuntuu vaan nyt lähtevän tää kuumeilu käsistä :D Mitäs nyt itsestäni kertoilisin...oon 29v ja yhden lapsen äiti. Tytär syntyi...

Yhteistyössä