Hakutulokset

  1. M

    reimatec plantago takki

    Nostan. Yhä toiveissa löytää takki koossa 98. phalenopsis81@gmail.com
  2. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    ONNEA SANE!! <3 Tulin minäkin kertomaan, että toivoa on :) Meille syntyi rv 39+3 poikavauva 9.3. klo 15.38, 3790g ja 52cm. Tämä on akupunktiovauva, kävin silloin kesällä yhden kierron ajan akupunktiossa ja heti tärppäsi! Kannattaa siis kokeilla sitäkin. Akupunktio auttoi myös...
  3. M

    reimatec plantago takki

    Minä kans etsin tuota mutta koossa 98. Olisiko kellään siis tarpeettomana Reimatecin Plantago (ruskea-oranssi-turkoosi-muta)raidallista välikausitakkia? Tarjoa: phalenopsis81@gmail.com
  4. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Kiitos! Minäkin odotan ultraa. Vielä tuo taitaa olla pieni alkiolevy vasta, ehkä ensi viikolla kuroutuu hermostoputki. Sydämen lyönteihin on vielä aikaa. Oireina on väsymys, alaselkää ja kohtua jomottelee, naama kukkii finnejä, tulee nälkä yllättäin ja yökityttää jos ei sillä sekunnilla saa...
  5. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Onnea moumou ja sane!! :flower: Ja minäki sain plussan!!!!!! Menin akupunktioon ja olen ihan vakuuttunut että se on tähän syynä! En vielä edes tajua tätä! Kunpa kaikki vaan menisi hyvin.
  6. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Se oli sellainen tummanpunainen, jopa violettiin vivahtava kudokselta tuntuva ja hyytelömäisesti koskettaessa tutiseva pala. Se oli sileäpintainen, mutta siinä oli marmorikuviomaisesti sitä punavioletin väriä. Ylhäältäpäin katsottuna se oli ympyrän muotoinen, ja sivulta se oli puolipallo...
  7. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    En ollutkaan raskaana. Tänään alkoi vuotaa ihan kunnolla. :'( Lämmöt putosi aamulla 36,4 asteeseen. Pahoinvointi silti jatkuu, että se on siis Terojen vaikutusta eikä muuta. Vuodon seassa oli peukalonpään kokoinen puolipallon muotoinen kiinteä klöntti, jossa oli kiinni jotain kirkasta...
  8. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Pitkästä aikaa täällä! En tiiä mihin muuallekaan ihmetellä tätä menoa. Te, joilla on Terolutit käytössä, aiheuttaako se teille pahoinvointia? Minä siis marssin viimein yksityiselle kun sain tarpeekseni tk:n pompottelusta, ja siellä varmistui tuoPCO diagnoosi, ja sen lisäksi...
  9. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Heippa Kiitos myötätunnosta. Ärtsylle voimia eroamiseen! Ja onnea oviksen bonganneille! Minä luulen että bongasin oviksen kanssa sunnuntaina, mutta koska ovistestit oli loppu, jäi se vaan mutu-tuntumaksi. Juunou, kirkasta venyvää liukasta limaa, joka ei kuivu ihan heti ja nippailua toisessa...
  10. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Moih Onpas tänne tullut juttua. Täytyy kohta lukea. Nyt ei kykene. Itken täällä ihan täysillä. :'( Tämä on niin just tätä mun tuuria. En tietenkään voi päästä sinne ultraan. Miks kaiken pitää olla aina niin vaikeaa ja vastustaa. :'( :'( Se lääkäri soitti niistä verikokeen tuloksista...
  11. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Ärtsylle haleja vaikeaan tilanteeseen! :hug: Ja Sanelle peukut täältäkin! Mulla alkoi VIHDOIN ne menkat, puuh. Nyt sit vaan greippimehua lipittämään. Sane, ahaa, en tiennyt yhtään, että insuliiniresistenssiin on eri testi. Kummallista, että se mun lääkäri sanoi testaavansa...
  12. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Heippis naiset! Mulla tänään kp31, ja menkkoja ei näy eikä kuulu. En kylläkään ole raskaana, vaan tämä on PCO:n tekosia, sillä enpä huomannut että ovista oli ollenkaan. Kolme päivää kyllä oli ihan sairasta kipua vaemmassa munasarjassa, ei voinut kumarrella tai istua kunnolla, kun tuntui kuin...
  13. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Ärtsy, ovistestissä haamuja ei lasketa, eikä varsinkaan PCO:laisilla. Kaikilla naisilla on LH:ta elimistössä kokoajan vähän, mutta meillä PCO:laisilla se on elimistössä vähän vielä enemmän koholla kokoajan. Joten ovisplussa tarkoittaa, että viivan täytyy olla yhtä tumma mitä kontrolliviivakin...
  14. M

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Puuh. Luin koko ketjun alusta loppuun saakka yhdeltä istumalta. Ilmottaudun mukaan keskusteluun. Olen 28-vuotias, ja minulla todettiin PCO vuonna 2005 jo. Lopetin tuolloin pillerit kolmen vuoden jälkeen maksa-arvojen noustua pilviin, ja sen jälkeen kuukautiset eivät tulleet vuoteen. Ennen...

Yhteistyössä