Hakutulokset

  1. J

    35+ Lapsettomat

    Kiitos siitä, että jaksatte välittää! Puhdas negahan se ruutuun pätkähti, niin kuin oli jo odotettavissa. Vuoto on ollut moninkertaista jopa tavanomaisiin kuukautisiin verrattuna, joten tulos ei mitenkään yllättänyt. Vaikkakin edelleen tuntui niin järjettömän pahalta katsoa tekstiä ei raskaana...
  2. J

    35+ Lapsettomat

    Onnea piinailijoille! Minä todella sydämeni pohjasta toivon, että jollakin teistä piinailu päättyy plussaan. Minulla alkoi tiputtelu vuoto pp9 ja kaikki lugemömmöjen aiheuttamat oireet jäivät myös tiputtelun myötä pois. Tilalle tuli sellainen polttava tuntemus kohdun seudulle. Tiputtelu on...
  3. J

    35+ Lapsettomat

    Miso, ihan käsittämättömän hieno uutinen! Onnea kahmalokaupalla=) Miisamari, komppaan muita kirjoittajia: Älä luovuta ennen kuin olet testannut.
  4. J

    35+ Lapsettomat

    Miisamari, nyt pläjäytät kunnon plussan tauluun esimerkiksi meille muille;) Sointu, minä taisin ehtiä pistää vain yhden jarrupiikin. Lääkäri sanoi, että minun munasolut ovat vauhdikkaita ja kasvavat nopeasti. Alunperin hän suunnitteli, että ideaali punktioaika olisi lauantai ja ehdottomasti...
  5. J

    35+ Lapsettomat

    :hug: neganneille! Onnea piinailijoille! On: Täällä on tapahtunut niin paljon poissaoloni aikana, etten yritäkään kommentoida kaikkea. Anteeksi omanapaisuus, mutta päivitän vain pikaisesti omat kuulumiset... Viime perjantaina tosiaan olin punktiossa ja tuloksena oli neljä kypsää...
  6. J

    35+ Lapsettomat

    Ai niin, tärkein unohtui... :attn:Niin maan mahottomasti onnea kaikille piinailijoille
  7. J

    35+ Lapsettomat

    Voi arrrrgh! Taas meni pitkä kirjoitus bittien taivaaseen:headwall: Iines, laskeskelit ihan oikein, punktio on minulla jo huomenna, joten et saa minusta piikittelykaveria. Viimeinen pistos Pregnyliä oli eilen illalla. (ja sitä muuten pistettiin tällä kertaa tuplamäärä..) Pidän täällä...
  8. J

    35+ Lapsettomat

    Juhuu! Minä olin muutaman päivän poissa "langoilta" ja mitä näenkään!!! Niin mahottoman palijon onnea Wabisabi ja Anja:flower: En ollut päästä kirjautumaan tähän uuteen systeemiin, mutta hakkasin näppäimiä epätoivon vimmalla niin kauan, että järjestelmä ilmeisesti antautui pakon alla. Vieläkään...
  9. J

    35+ Lapsettomat

    Chloe. Uskomatonta, että nykyisten lääkeaineiden aikana voi vielä tuollaista tapahtua. Minulla on aina yksi täti ollut punktion ajan sitä varten, että annostelee lääkitystä. Jos pikkuisenkaan olen liikahtanut niin heti on tullut tuutin täydeltä lääkettä. En varmasti koko aikana ole pientä...
  10. J

    35+ Lapsettomat

    :hug: :hug: :hug: Pottu
  11. J

    35+ Lapsettomat

    Täällä on niin paljon tapahtunut, etten yritäkään kommentoida. Onnea vain kaikille piinailijoille ja muillekin hoitoja aloitteleville! Palaan näin kesäloman jälkeen itsekin kuvioihin. Apteekista kävin hakemassa tänään Menopur-lastin ja varmaankin ensiviikon alkupäivinä alkaisi taas...
  12. J

    35+ Lapsettomat

    Ihanan aurinkoista päivää naiset! Ajattelin pikaisesti päivittää omia kuulumisia... Kävin darlingin kanssa suunnittelupalaverissa väestöliitossa. Mieli oli vähän matalalla kun puhelimessa eri lääkäri antoi ymmärtää, ettei mitään toivoa enää omilla munasoluilla ole. Miehen kanssa puhuttiin...
  13. J

    35+ Lapsettomat

    Hei naiset! Minä täällä jo kirjoittelin, että jään taustailemaan kun siirtoon ei päästykkään ja kuulosti, että hoitoja ei kannata jatkaakaan. Itkin miestä vasten koko keskiviikon, vaikka en yleensä kyyneltä päästä. Jotenkin tuntui aivan ylipääsemättömältä, että minun takiani ei mieheni saa...
  14. J

    35+ Lapsettomat

    väestöliitosta soitettiin, että jakaantuminen ei ollut lähtenyt toivotulla tavalla liikkeelle, joten huomenna ei ole mitä siirtää. Munasoluissa ollut paljon fragmentoitumista, joten kuulosti, että pitää harkita vakavasti sitä, että kannattaako hoitoja edes jatkaa. Palaveri lääkärin kanssa 18.5...
  15. J

    35+ Lapsettomat

    Herranen aika, että tällä palstalla eletään jänniä aikoja! Liisa ja Aurinko, onnea punktioon. Jännityksellä odottelen jo tuloksia. Helpottaa huomattavasti omaa piinailua, kun on muitakin joiden puolesta jännittää...
  16. J

    35+ Lapsettomat

    Hei naiset! Pikaisesti vain omaa napaa... Loppujen lopuksi punktiossa saatiin vain kolme munasolua, joista kaksi oli kypsää ja vain yksi hedelmöittyi. Aika pelottava tilanne taas! Torstaina sitten siirto, jos se ainokainen sinne asti selviää.
  17. J

    35+ Lapsettomat

    Iines, hienoa että sait topin mukaasi. :flower: Toivotaan nyt että se tarraa kaikin voimin kiinni!
  18. J

    35+ Lapsettomat

    Huomenta naiset! Täällähän on taas tapahtunut monen moista... Seinäkukkanen. Mukava kuulla, että pääset sinäkin tositoimiin! Toivon, että saat aikatauluongelmat ratkottua. Iines. Tsemppiä, toivottavasti saat hyviä uutisia tänään. Minullakin on kohtuu tuoreessa muistissa se "Luge...
  19. J

    35+ Lapsettomat

    Chloe :hug:
  20. J

    35+ Lapsettomat

    Iines, minusta neljäkin on hieno saalis, koska uskon ja luotan siihen, että ne sinun :heart: :heart: :heart: :heart: ovat priimatavaraa kunnes toisin todistetaan. Ei se määrä mutta se laatu... Ja omalta kohdalta se saalis varmaan ei ole sen suurempi, vaikka maha pömpöttääkin. Olen itseäni...

Yhteistyössä