Hakutulokset

  1. äityliini74

    mitä haluat omalta talolta?

    Olen listannut asioita minkälaisen talon haluaisin. 1-kerroksinen, lasiluisti, iso tuulikaappi, 2x wc joista toinen väh 3 m2, olohuone 25 m2 erkkeri, baarikeiittiö, jonka vieressä erillinen ruokailutila, keittiössä pikaruokapaikka ja yhteys oh. valoisat avarat tilat, 1 mh 14 m2, 2 ja 3 mh 12...
  2. äityliini74

    Harrastuksista

    Mitä teidän lapset harrastaa, mihin aikaan, kuinka usein? Mä oon jo pitkään etsinyt meidän pojille(8v. ja 11v.) jotain harrastusta mut en ole löytänyt. Kaikki harrastus mahdollisuudet alkavat mun mielesta liian myöhään. Meillä on jo klo. 19 iltapala ja klo. 20 nukkuun. Mun mielestä lasten...
  3. äityliini74

    Pinnasängystä kiipeäminen

    Meillä neiti on keksinyt miten pinnasängystä kiivetään pois. Eilen se alkoi kiipeilemään laidan yli ja kerran tipahtikin, mutta onneks oli tyynyja alla. Millä mä saan sen pysyyn sängyssä?? Pinnoja en viitsi poistaa kun sit se ei pysyis hetkeekään sängyssään.
  4. äityliini74

    Käytiin neuvolassa 1v3kk+muuta

    Käytiin neuvolassa tiistaina ja pituutta oli 82,6 ja 12,440kg. Saatiin MPR rokotus ja seuraava rokotus tulee vasta 4v. Nella otti rokotuksen ihmeen rauhallisesti itki hetken ja meni pian leikkiin leluilla. Muuta meillä ei tällä kertaa tehty neuvolassa. Kananmuna jouduttiin jättään...
  5. äityliini74

    kissan lomareissu

    Me haettiin kissa toissapääivänä takaisin kotiin kesälomalta. Se=Viiru oli anopilla hoidossa , koska se saa olla siellä vapaasti metsässä. Ainoo ongelma tässä hommassa oli se et viiru karkas tossa pariviikkoa sit ja oli pois puoltoista viikkoa. Ikää sillä on nyt 9kk. Minun piti viedä se nyt...

Yhteistyössä