Pinnasängystä kiipeäminen

Meillä neiti on keksinyt miten pinnasängystä kiivetään pois. Eilen se alkoi kiipeilemään laidan yli ja kerran tipahtikin, mutta onneks oli tyynyja alla. Millä mä saan sen pysyyn sängyssä?? Pinnoja en viitsi poistaa kun sit se ei pysyis hetkeekään sängyssään.
 
Kerro minkä ikänen kiipeilijä on?
Mä meinaan mahollisimman aikasin luopuu pinnasängystä, kun on niin monen lapsen kuullut kiipeävän laidan yli ja tippuvan...

Lapsi 9kk, kauanko uskallan enää pitää!? (toi oli vaan toteamus, EI kysymys kenellekään) :)
 
Heh, tämäpä se on joo HAUSKA vaihe! Meillä vähän ennen kahta vuotta oppineet kiipeämään pois juuri samaan aikaan kun uhma alkaa nostaa päätään. Siinä onkin sitten hyvät neuvot kalliit miten saada uhmaikäinen pysymään pinniksessä tai lastensängyssä... Helppoa se ei ole meillä ollut.... Jos "vahingosta" viisastuisi ja laittaisi lapsen jo hyvissä ajoin lastensänkyyn tällä kertaa. Saapi nähdä... Se on niin helppoa, kun on vielä pinniksessä, kun aina sinne nukahtavat itsekseen rauhassa, mut sit kun tuo pomppiminen alkaa niin siinähän sitten vanhempien illat kuluu rattoisasti. Että mukavuuden halusta kuitenkin taas päädyn siihen et mahdollisimman pitkään pinniksessä....ja sit harmitellaan...
 
MaksimusMuksimus
Meillä on saman ikäinen poika ja sama ongelma. Mutta ihmettelen kuinka poju ymmärti kun selitin ettei saa kiivetä, koska sitten putoaa ja sattuu. Samanlailla ymmärtää, että sohvalta ym pitää tulla varovaisesti alas. Tietenkään siihen ei voi luottaa aina 100% ja välillä poju unohtaa... Olen kyllä ajatellut vaihtaa jatkettavaan sänkyyn. Mielummin tulee sängystä pois itse kuin että sieltä putoaa!
 
ei meilläkään yritä likka kiivetä sängystä pois vaikka varmasti pääsisi, jos vain haluaisi. luulen, ettei vaan oo jotenkin hokannu, että se on mahdollista :whistle: meillä on isojen sänky jo ostettunakin, kunhan vain saatais aikaseksi maalata se... toivottavasti typsykkä ei ennen sitä hoksaa kiivetä pinniksestä pois :)
 

Yhteistyössä