Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa, täällä toivotaan ihmettä sinulle niin lujasti kuin ikinä pystytään. Oletko kuinka paljon tutkinut/puhunut lääkärisi kanssa immuniteettiasioista? En siis tarkoita Suomessa aika tyypillisesti tarjottavaa kortisoni-lääkitystä mahdollisiin vasta-aineisiin, vaan vähän massiivisempia...
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Silja: onko sulla vasta-aineet tsekattu? Jotkut immuniteettihäiriöt voi vaikuttaa munasarjojen toimintaan ja munasolujen laatuun (ml. endometrioosi mutta myös munasarjavasta-aineet, kilpparivasta-aineet, tumavasta-aineet jne) - ja monien ulkomaisten tutkimusten mukaan (Suomessa pikkasen eri...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Discoverylle onnea ihanista ultrakuulumisista. Ja vaikkei Aliisaa saanutkaan onnitella, sanon silti että iloitsen täällä kotona sun plussasta. Vastailen nopsaan Siljalle vaikken vielä konkari olekaan, mutta olen lukenut tätä pinoa ehkä vähän enemmän. Elikkäs: hinta on sama vaikka...
  4. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos mukaantulotoivotuksista ja kiitos Vilhelmiinalle tuon jonotusvinkin antamisesta. Teen samalla tavalla, jospa onni olisi suosiollinen jonkun jonon kautta. Onko kukaan muuten huomannut uusimmassa Olivia-lehdessä juttua munasolun luovuttajasta, 30 v Niinasta (Maaliskuu 3/10, s. 120)...
  5. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei. Olen uusi tässä pinossa. Olen kuitenkin lukenut kuulumisianne jo muutaman vuoden, jännittänyt ja toivonut puolestanne niitä parhaita uutisia. Ihanasti niitä on tullutkin! Huonoja uutisia olen surrut vilpittömästi ja ollut hirveän pahoillani pettymyksistä, joita toisille vain tuntuu...

Yhteistyössä