Hakutulokset

  1. O

    Seinäjoen halvin eläinlääkäri?

    Voit olla kyllä oikeassa. Mutta jos löytyy jotakin sanottavaa Seinäjoen eläinklinikoista, niin mielelläni kuulisin, missä kannattaa käydä.
  2. O

    Seinäjoen halvin eläinlääkäri?

    Mistäpäin Seinäjokea löytyy edullisia eläinlääkäreitä? Pitäisi naaraskissa leikkauttaa..
  3. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Niinhän siinä kävi että suurin osa täältä oli aivan hakoteillä tässä asiassa. Inssiä ei todellakaan tarvitse uusia tai mitään sinne päinkään. Uusi ajolupa napsahti ilman mitään kysymyksiä tai ongelmia. Yksikin nimimerkki oli täällä rautalangasta vääntämässä jotain omia totuuksiaan :D On se hyvä...
  4. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Miten niin viitsitty käydä kakkosvaihetta? Kakkosvaihehan pitää suorittaa kahden vuoden kuluessa inssistä ja sitä aikaa ei vielä ole kulunut. Uskon kyllä etten voi mennä suoraan kakkosvaiheeseen koska korttia ei ole, mutta sitä en ymmärrä, miksei poliisi myöntäisi tuota väliaikaista ajolupaa jos...
  5. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Tässä on niin monta eri mielipidettä, että on vaikea hahmottaa, mihin sitä uskoo.
  6. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Hain vaan täältä tukea mietteilleni ja koska niitä ei tullut nii en sitten usko teitä :D Eli kannatti aloittaa tämä ketju :D Huomennahan se sitten selvii, toivottavati hyvin päin.
  7. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    No huomenna sitten poliisin juttusille tästä asiasta. Katsotaan mitä mieltä he ovat, antavatko kortin vai ei. Uskon kyllä että antavat vaikka täällä porukat muuta väittää.
  8. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Tähän mennessä olen siis hakenut varmaan 3-4 kertaa tuon 3kk ajoajan poliisilta. Miksi ajolupa olisi yhtäkkiä mennyt vanhaksi?
  9. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Mikä on muka se aika kun ajolupa menee vanhaksi? Kaksi vuotta mun tietääkseni on aika jolloin kakkosvaihe pitää suorittaa. Siis inssin jälkeen 2 vuotta.
  10. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Eihän mun ajolupa ole kuitenkaan vanhentunut, joten miksen saisi tuota väliaikaista poliisilta?
  11. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    En mitään lisäaikaa ole hakemassakaan koska 2v ei ole kulunut inssin suorittamisesta. Mietin vain voinko suorittaa 2.vaiheen kun varsinaista korttia minulla ei ole edellämainituista syistä johtuen...?
  12. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    On mulla kyllä ennenkin tuo 3kk ajoaika loppunut ja olen uuden 3kk-lapun saanut. Joten tuskin pitää paikkaansa tuo väite.
  13. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Ei kai inssiä tarvitse uudestaan suorittaa jos inssistä ei ole kulunut kahta vuotta? Tällä hetkellä ei vaan ole ajoaikaa, koska en ole sitä poliisilta hakenut. Eli periaatteessa kortti ei ole vanha, minulla ei vaan ole ajoaikaa. Sitä virallista ajokorttia en siis koskaan ole poliisilta hakenut...
  14. O

    Ilman korttia kakkosvaiheeseen?

    Olen suorittamassa 2.vaihetta, mutta minulla ei enää ole ajokortti voimassa. Olen siis hakenut poliisilta näitä 3kk kestäviä ajolupia mutta niitäkään en ole vähään aikaa hakenut joten en saa tällä hetkellä liikenteessä ajaa. Varsinaista korttia ei ole minulle koskaan annettu koska suoritin...

Yhteistyössä