Hakutulokset

  1. N

    Minkärotuisia koiria

    meillä pari vuotias dreeveri sekä kuusi vuotias beagle. Muu perhe minä, avokki sekä 1,5-vuotias tytär. Harrastamme metsästystä mutta beagle sopii hyvin myös kotikoiraksi, dreeveri ei voimakkaan riistaverisyytensä vuoksi. Molemmat sisäkoirina ja erityisesti dreeveristä ja tytöstämme on tullut...
  2. N

    Turvaistuimesta

    meillä lapsella recaron young sport ja ollaan oltu tyytyväisiä. lapsikin viihtyy istuimessa hyvin.
  3. N

    Käyttökokemuksia Crescent:in vaunuista?

    Meillä on käytössä Crescent Classic yhdistelmät. Vaunut otettu käyttöön heinäkuussa '09 ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Asumme maalla ja kuljemme paljon sora- sekä asfalttiteitä ja molemmissa kulkee kevyesti. Lumi-/loskakaan ei hidasta vauhtia, kiitos isojen renkaiden. Meillä vaunukoppa...
  4. N

    Crescent Classic-vaunujen omistajat!

    Joko olet keksinyt miten jalkapeite rattaaseen tulee? Meillä ko. vaunut ja ollaan käytetty jalkapeitteen kanssa.
  5. N

    Britax Multi-Tech VS. Recaro Young Sport

    Valinnan vaikeus.. Pikku hiljaa pitäisi alkaa miettimään mikä istuin tyttärelle kaukalon jälkeen ja monia istuimia vertaillessa nuo kaksi ovat nousseet suosituimpien listalle minun ja miehen mielestä. Nyt kaipailisin käyttökokemuksia ko. istuimista. Erityisesti jos autonanne on Audi A4...

Yhteistyössä