Hakutulokset

  1. Marsu86

    **PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT **

    Nostelen meitä vähän ylemmäs kun meinaa hävitä jonnekkin 3:lle sivulle :D On ollut kyllä tosi lämpöiset ilmat, meinaa välillä olla tosi tukala olo mutta ei saa valittaa kun on se silti ihanaa kun aurinko paistaa :p Ollaan oltu tosi paljon ulkona pojan kanssa, uimarantakin käytiin jo...
  2. Marsu86

    **PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT **

    Juu toki :D ikä 24v, LA 26.6.10, synnäri Kätilöopisto.
  3. Marsu86

    **PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT **

    :wave: Voisin tänne ilmoitella itseäni, vaikka on vähän taas kirjoittelut jäänyt vähäisiksi :ashamed: Esikoinen on siis poika 10/07 ja kakkosen sukupuolesta ei ole varmuutta. Tyttöä on veikattu mutta se varmistuu sitten viimeistään kun syntyy :)
  4. Marsu86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Jos minäkin laitan tänne nyt kuvaa kun vihdoin päästiin 3:lla alkaviin viikkoihin :D Tässä siis rv 30+1
  5. Marsu86

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Vosin tännekkin päivitellä kuulumisia =) Olen ollut nyt vähän laiskana kirjoitteluiden kanssa, aina välillä kyllä käynyt lueskelemassa muiden kuulumisia. Jotenkin mukamas aina niin vaikeaa tuo kirjoittamisen aloittaminen, pää tyhjenee eikä enää muista mitä pitikään sanoa :ashamed: Tänään...
  6. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Oon tainnu vähän pudota kärryistä kun en ole vähään aikaan käyny täällä kattelemassa, silloin tällöin lueskellut mutta en kyllä kaikkea :ashamed: Selkä tulee niin helposti kipeäksi ettei jaksa kovin kauaa koneella istua. Tänään oli neuvolalääkäri ja siellä kaikki kunnossa. RV: 29+5...
  7. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    mipsu Paljon onnea pikkuisesta tytöstä :flower: Lapsivesi mulla meni esikoiselta myös lorahtelemalla, eli aina supistuksen mukana lorahti desi tai pari. Aika hajutonta oli mutta mulla väriltään vähän vaaleanpunaista. Täällä maha turpoaa tasaiseen tahtiin. Olokin ollut nyt melko...
  8. Marsu86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Täällä aina niin ihania masuja :heart: Laitetaan nyt kuvaa omastakin kun ei tässä muutakaan tekemistä ole :D Rv 28+4
  9. Marsu86

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Stinkkis Paljon onnea pikkuisesta pojasta :flower: Tänne ei oikeastaan mitään uutta, olo on nyt pysynyt melko tasaisena eikä ole pahemmin mitään kolotuksia / vaivoja ollut. Vauvalle saatiin sänky kasattua ja saatiin jopa paikka sille raivattua, oli vähän stressiä siitä että mihin saan...
  10. Marsu86

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Kellis Paljon onnea tyttövauvasta :flower: :flower: :flower: :wave:
  11. Marsu86

    Missä sinulla meni lapsivedet?

    Esikoisesta rv 40+1 olin suihkussa ja kovan supistuksen jälkeen lorahti lattialle. Siitä sitä sitten lorahteli aina supistuksen yhteydessä vähäsen. Synnärin edessä kun nousin autosta niin tulvahti oikein kunnolla ja housut kastui. Mielestäni huvittavinta oli että pari päivää sitten oli...
  12. Marsu86

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Stinkkis, Kellis ja Toivotaan: Paljon supparituulia täältäkin :whistle: Täällä ei pahemmin muutoksia navassa. Masu kasvaa tasaiseen tahtiin ja potkuja satelee ihan kivasti myös, välillä jopa niin kipeitä että pitää vähän irvistellä :/ Mulla neuvolalääkäri vasta ensi kuun...
  13. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Onnea kaikille 30+ viikkoisille :flower: Imetyksestä Olen itse sitä mieltä ettei siitä kannata mitään ylimääräistä stressiä ottaa. Se joko sujuu tai sitten ei, kyllä nuo pienet korvikkeellakin pärjää. Esikoista imetin n. 3kk ikään ja korviketta sai sitten lisäksi kun ei mulla vaan maito...
  14. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    mipsu Me ei haluttu esikoisen kanssa tietää kumpi on tulossa, tai no mies ei halunnut itse olisin voinut kyllä vähän kurkkia :D Mulla oli silloin jo ihan alussa tosi vahva tunne että poika on tulossa. En muista että olisin varsinaisesti nähnyt mitään poikaunia tms. mutta koko ajan vain oli...
  15. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Jaksamisia ja tsemppiä kaikille erilaisten vaivojen ja lepomääräysten kanssa painiville :flower: Lenniina Mun hemppa oli kyllä laskenut viime neuvolakäynnillä mutta en ole saanut aikaiseksi hakea lisärautaa :ashamed: Se on varmaan kyllä syyllinen tähän minun väsymykseeni, pitääpä nyt...
  16. Marsu86

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Miten teillä muilla on energia riittänyt odotuksen aikana esikoiselle? Itsestäni tuntuu että kaikki ylimääräiset voimat on kadoksissa ja tekisi vain mieli nukkua koko ajan :ashamed: Tuntuu niin pahalta kun ei voi samalla lailla enää leikkiä ja riehua kuin ennen, ei vain yksinkertaisesti...
  17. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Hirmuisesti olette taas ehtineet kirjoitella, yritin tuossa lueskella mutta arvatkaa muistanko enää mitä kaikkea piti kommentoida :ashamed: Pitää varmaan ensi kerralla kirjoittaa ylös tärkempiä kohtia samalla kun lukee :D Painon noususta taisi joku jotain mainita, itselläni tähän mennessä...
  18. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Nyt kyllä pätkii netti niin pahasti ettei meinaa tulla sivujen selaamisesta yhtään mitään, ärsyttää niin että unohdin ihan mitä kaikkea piti tulla kirjoittamaan :kieh: Noh, pitää kai kokeilla myöhemmin uudestaan jos vaikka muistuisi mieleen, pientä raskausajan dementiaa siis kai myös täälläkin...
  19. Marsu86

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Hirmuisesti tullut tekstiä, ei millään ehdi kaikkea lukemaan läpi :ashamed: Pitää varmaan viikonloppuna ottaa pari tuntia omaa aikaa että ehtii kaiken lukea läpi :D Tänne ei nyt oikeastaan mitään kummoista uutta.. Tuntuu että tässä keskivaiheessa aika on jotenkin jäänyt jumiin ja...

Yhteistyössä