Hakutulokset

  1. M

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Kiitos, toivotaan niin!
  2. M

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Me9ja Bonus, viikkoja 21+5 (tai 21+6 tänpäiväsen päivityksen mukaan), olin itsekin aika yllättynyt että pikkunen on jo melkein puolikiloinen!
  3. M

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Onnea hyvistä ultrakuulumisista itse kullekin ja voimia sairasteleville! Oon seuraillu keskustelua aktiivisesti mutta ei oo tullu kirjoteltua... Piiitkän odotuksen jälkeen oli meikäläiselläkin vihdoin tänään rakenneultra. Vaavilla nyt painoa 477g ja kaikki näytti...
  4. M

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Onnea kaikille jotka on saaneet hyviä ultrakuulumisia! Ja tsemppiä sairauksien ja erilaisten kremppojen kanssa kärsiville. Täällä toivutaan harvinaisen rajusta flunssasta, en edes muista millon olisin viimeks ollu kipeenä... Ensimmäiset potkut tunsin viime viikolla 17+5, olin ihan puulla päähän...
  5. M

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Onpas tänne tullu taas paljon tekstiä... Lämmin osanotto Martta78:lle ja Copperille, toivon teille paljon voimia surun läpikäymiseen :hug: Mulla on aika vahva tyttöolo, vaikka ekaa odotankin joten ei oo vertailukohdetta. Kiinalaisen kalenterin ja Me9jabonuksen listan mukaan tunne pitäis...
  6. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Kiitos Alppiina! Tuntuu lohdulliselta lukea kohtalotoverin kokemuksia. Hyvä että sulla on ollu parempi olo, ja että oot löytäny sopivan lääkityksen. Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkossakin ja uusi elämänvaihe tuo paljon iloa ja onnea! Joo, parempi varmaan avata suunsa ajoissa ja kertoa...
  7. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Laitoin myös liittymispyynnön fb-ryhmään :wave:
  8. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Heips kaikille! Oon lukenu lähes kaikki viestit, mutta kirjottaminen on jääny vähemmälle, joten ehkäpä voisin koittaa taas ilmoitella itsestäni... Fyysisesti olo on ollut ihan ok jo pitemmän aikaa, väsymystä ja ajoittaisia päänsärkyjä lukuunottamatta, mutta ongelmia on ollu henkisellä...
  9. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Suppis, millä lailla oot saanu vihoja niskoillesi lapsettomuudesta kärsiviltä? Ikävä ja vaikea asiahan se on, mutta eihän se ole muilta pois että teille tulee vauva... :/ Tänään tuli veriseulan tulokset ja kaikki ok =) Päänsärky on viime päivinä helpottanu, mutta unensaantivaikeuksista...
  10. M

    TUKIVERKKO (suku, ystävät) kaukana, suoraan sanottuna vi***ttaa!

    Meillä on samanlainen tilanne, kaikki ystävät ja molempien perheet asuu pk-seudulla ja me jumitetaan Varsinais-Suomessa miehen työn takia. 2,5 vuotta oltu täällä ja alan olla todella kypsä tähän, haluaisin niin kovasti takaisin etelään missä olisi tukiverkko lähellä! Elokuussa tulossa esikoinen...
  11. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Onnea hyviä uutisia saaneille ja voimia Hendulle ja sunshinelle! Jonnuli, täällä kohtalotoveri. Mulla on nyt toista päivää migreeni päällä, migreeenilääkkeitä ei tietenkään voi ottaa, mutta panadol ei tunnu tehoavan... No pitää vaan kärvistellä, kai tää jossain vaiheessa loppuu. Onko muita...
  12. M

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Täällä yksi uusi elovauvaa odottava, mahtuuko mukaan? Oon lukenu tätä palstaa jonkin aikaa ja päätin nyt sitten siirtyä sivustakatsojasta mukaan keskusteluun... Oon 27v ja esikoinen tulossa, LA on 12.8., synnäri TYKS. Tänään oli nt-ultra ja hyvältä näytti, turvotus 1,6mm ja sydämen syke kuului...

Yhteistyössä