Hakutulokset

  1. R

    40+ so what wol.13

    Moikka, Minut saa poistaa listalta. Mies ei tahdo lisää lapsia, joten eikait tässä ole vaihtoehtoja kuin yrittää lopettaa ja unohtaa haaveeni. :'( Elättelen tässä vielä pienenpientä toivonkipinää että hänen mielipide muuttus mutta kyllä se aika kaukaa haettua toivomista on... Ihanaa...
  2. R

    40+ so what wol.13

    Mur-mur ja Tattinen: Kiitoksia lämpimistä ajatuksista ja halista! :heart: Kyllä mies rakastaa mutta se ei uskalla edes halta tai pusutella ettei hommeli etene etiäpäin... Valitettavasti hän on sitä mieltä edelleenkin että kaksi lasta olisi riittävä määrä meille... Asiasta ei olla "ääneen"...
  3. R

    40+ so what wol.13

    Moikka, Mulle voisi laittaa KP 9 mutta yrityskertaa ei tartte vaihtaa laisinkaan kun isäntää ei ole petihommat, tai minä, kiinnostanut kuukausiin... Meinaa masentaa aikalailla... :'( Iloisia fiiliksiä kaikille ja plussakasta tulevaa joulukuuta!!:heart:
  4. R

    40+ so what wol.13

    Hei! Ihania uutisia täällä! Paljon paljon onnitteluja ja lämpöisiä ajatuksia vauva-uutisia saaneille!!!:heart: Päivittäjä: Mulle voisi laittaa KP 3.
  5. R

    40+ so what wol.13

    Onni: :heart::heart:
  6. R

    40+ so what wol.13

    Onni: Olen todella pahoillani. :'( Voimia ja jaksamista :hug: Morticia Iso halaus :hug: Jospa miehesi muuttaisi mielensä!! Minun mieshän myöskin on sitä mieltä ettei kolmatta tule.... :( Viimeksi eilen illalla asiasta mainitsi ohimennen ... "jos et halua pillereitä alkaa syödä niin...
  7. R

    40+ so what wol.13

    Ottis: Kiitoksia! Mies oli ihan shampanja pullosen käynyt ostaan tätä iltaa varten! :) Ajateltiin tänään taco hässäkkä laittaa, puuhastella yhdessä... :D... siis tarkoitan että kotihommia yhdessä tehdään...ja sitten rauhallinen sauna. Huomisaamuna oikein iso amerikkalainen aamiainen yläkertaan...
  8. R

    40+ so what wol.12

    Moikka, Lapset lähtee huomenna yökylään ja ollaan miehen kanssa vallan kaksistaan... tai heh, koira on kotosalla meidän lisäksi. :laugh: Tuosta se ajatus lähti ja dippailinpa o-testin vaikkei menkat kunnolla ole ees loppuneet... ja mitä ihmettä! Sain kuulkaas aika vahvan viivasen...
  9. R

    40+ so what wol.12

    Voi Ninni! :'( Voimia ja jaksamista! Iso halaus!
  10. R

    40+ so what wol.12

    on: Meille on tulossa ens viikolla romanttinen viikonloppu, tai siis la-su välinen yö, kun lapset menee yökylään. :) Tosin oili ei taida niin ajoissa tulla että olis sellainen vilttien heiluttelu viikonloppu... :laugh: Meillä on täällä ollut keskustelua, että kuumeillaanko vaiko ei... Mies...
  11. R

    40+ so what wol.12

    Ninni 70: Voimia ja jaksuja! Yritä jaksaa kuitenkin olla positiivinen ja uskoa, että kaikki hyvin!! :heart:
  12. R

    40+ so what wol.12

    Huomenta! Päivittäjä ! Täällä siis kp 1 tänään! :) Kiitos Mur-mur! :heart:
  13. R

    40+ so what wol.12

    Iltoja Ihanaiset! Tovi sitten täti ilmaantui, jippii! :D Mur-mur: . Oliko se niin että kun klo 18 jälkeen menkat alkaa niin kp 1 vasta seuraavana päivänä? Muistelenko ihan väärin?
  14. R

    40+ so what wol.12

    Täällä ihanaisia uutisia paljon ollut! Onnittelut! :heart: Mrs Bree: Halaus! Jaksamista! On: Tätiäpä ei kuulu... Ärrän testi ja muukaan testi ei plussaa näytä, tosin ei seksiäkään harrastettu tähän "ehkä kiertoon", joten ihan turhaan testejä olen rapistellut.. Mihin sitä tavoistaan...
  15. R

    40+ so what wol.12

    Moikka! Kastehelmi Minulla vankka kokemus Ärrän ärrä-testeistä :D ja ei todellakaan pahaa sanottavaa niistä!! Erittäin hyvin mulla pelittäneet ja voin vannoa, että olen ollut suurkuluttaja!! :D Minulla siis poikanen vm 2008 lokakuu (kohta siis 4v. synttärit!), sitten kkm 2009 syyskuu...
  16. R

    40+ so what wol.12

    Ottis: Noh, hitto kun ei tässä ole ehtinyt vielä edes kaatajaisiin alkaa... ja tänään meen iltavuoroon töihin... Tosin vasemmalta masua nippailee niin taitaa olla turha ees murehtia asiaa... Siis jos nippailut meinaa, että siltä puolelta olis munanen irtoamassa??
  17. R

    40+ so what wol.12

    Ihan pikaisesti... Tekaisin tuossa o-testin ja siihen ei tullut toista viivaa vaikka kuin syynäsin... Joten se eilinen viivanen taisi sitte tarkoittaa, että ovis oliki eilen... :O
  18. R

    40+ so what wol.12

    Moikka, Viime vkolla viimeisen ärrä-testin dippailin ja negaa näytti. Joten taisi se vuoto olla tätiä... Noh, mutta nyt voisin tulla ihan oikeasti kuumeilijoihin...:) siispä... Rominas 42v. kp 12/26-27 olisko se nyt sitte yk 1 ja 3.lapsi toiveissa. O-testin dippasin tuossa...
  19. R

    40+ so what wol.12

    Sussu: Ihan selvästihän testissä kaksi ihanaista viivaaa! Onneksi olkoon!!! :heart: Kastehelmi: Kiitokset tsempeistä! Olishan se aikamoinen juttu jos plussa pärähtäs... Kyllä aika epäileväinen olen ja enemmän tädin puolelle kallistunut. Ihanaa työpäivää sinulle! :flower:
  20. R

    40+ so what wol.12

    Mur-mur: Olishan se ihmeellinen pätkähdys, jos nyt raskaana olisinkin... Odotellaan nyt tovi ja sitte vasta mega-super-hyperventilaatio aikaiseksi! :D Voi Veljet!! Torstaina testataan!

Yhteistyössä