Hakutulokset

  1. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Moikka moi! Laitan saman tekstin kuin fb:n Täällä on nyt kotiuduttu ä-polilta. Ensin oltiin puoli tuntia käyrillä, ja sen jälkeen oli lääkäriaika. Onneks oli kokenut ylilääkäri niin jännitys laski heti! Alettiin sitten vaavia kääntämään, ja vauvan peppu oli jo aikas tukevasti kiinnittynyt...
  2. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Huomenna tosiaan mulla ulkokäännösyritys. Nyt kaikki peukut ylös että vauva kääntyisi!!!! :heart:
  3. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mussukka on istunu rv 32 lähtien, tai siitä saakka oon ootellu josko kääntyis. Mutta eihän tuo osottanut mielenkiintoa semmoseen vaikka kovasti ollaan puhuttu sille että kääntyis. Itsepäinen kuin isänsä ;) Oon myös ollut niissä asennoissa mitä muistaakseni bebesin sivuilla oli ohjeena...
  4. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Aurooralle onnea tätäkin kautta:) Aamulla tosiaan kävin neuvolalekurissa ja sitkeästi vaavi istuksii. Lääkäri piti epätodennäköisenä että vauva itse enää kääntyisi kun on niin pitkään istunut, mutta toivossa on hyvä elää:) Laittoi lähetteen äitiyspolille josta äsken jo onneksi soittivat ja...
  5. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    hellurei! en ole jaksanut kirjoitella, lueskelemassa olen kyllä käynyt teidän kuulumisia:) Mulla on nyt puoli 9 neuvolalekuri, joka tarkastaa vauvan tarjonnan, mutta mukelohan mahassa istua köllöttää:/ Jos ei nyt kahdessa tunnissa käänny niin lähete ä-polille. Mietityttää tosiaan tuo...
  6. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Jaha, mun tummennoksetkin epäonnistu :ashamed:
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Heippa Kaikki! En ole piiiiiiiiiitkääääään aikaan kirjoitellut, jo unohdin salasanankin tänne..... UPS! :ashamed: Mutta mutta..... Mitähän mä nyt ajattelinkaan kirjoittaa... Supistelujen vuoksi kävin kaks viikkoa sitten sairaalassa tutkittavana ja kaikki onneks suht ok. Vauvan painoarvio...
  8. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Mude79 ja Minttu-Maaria :hug: :'(
  9. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Minttu-Maarialle osanotot ja halaukset. En pysty kuvittelemaankaan tuskaasi :'( Itse olen viettänyt netti hiljaisuutta, palstan lukeminenkin jäänyt vähiin. Hieman silmäilin kirjoituksianne ja monet ovat saaneet hienoja ultrakuulumisia :flower: Itsellä r-ultra on viikon päästä pe, ja...
  10. M

    Kiva...?

    :(
  11. M

    Mihin asti olette jaksaneet raskaana töissä

    Mutta tosiaan jos ei pysty niin sit vaan pystyttävä myös jäämään pois töistä ja lepäämään. Eihän näille mitään oikeen voi, jollekkin lantio ja selkä ongelmille sun muille.
  12. M

    Mihin asti olette jaksaneet raskaana töissä

    Hienoa että moni on jaksanut olla töissä! Tai siis pystynyt. Mä oon lähäri ja työ on aika rankkaa fyysisesti, mut toivon tosiaan että pystyisin loppuun asti.
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Miimii10 :hug: Kuinka ihanasti ystäväsi onkaan sanonut. :flower:
  14. M

    Pinnasängyn pohja putosi, vauva röyhtäisi :D

    Mä ajattelin ensin pöllönä täällä, että se pohja putos sen röyhtäsyn takia.. :laugh: :laugh: :laugh:
  15. M

    Mitä mieltä tästä talosta?

    Kivahan tuo on kuin mikä! ja pinnathan saa helposti uusittua ja keittiön kaapin ovetkin suht iisisti. Hinnasta en viitti sanoo mitään kun täällä päin on tosi paljon kalliimpaa niin riemusta kiljuen maksaisin mitä pyydetään kun on nin halpa! Tonttikin suht iso!
  16. M

    Mihin asti olette jaksaneet raskaana töissä

    Mietityttää jo etuajassa, että kuinkahan pitkälle jaksaa.. Toivoisin että jaksan ä-lomaan saakka. Mutta siis kertokaahan kokemuksia, ja jos on joutunut aiemmin töistä pois niin mistä syystä? Kiitos!
  17. M

    Opettaja baarissa

    Tämä menee vähän samaan kastiin, kuin se että hoitajat eivät saa juoda terassilla kesäisin siideriä. Eikä siis saa juoda muutenkaan! :laugh: :laugh: :laugh: Meinaan täällä päin on joskus lehden tekstaripalstalla keskusteltu aiheesta hoitajien juopottelu.. :D
  18. M

    Mitä olet oppinut tältä palstalta?

    :laugh:
  19. M

    Pääsiäisen RV-pino<3

    Eilen rv 13 :heart: ja pahin väsymys jes jes jes helpottanut pikkaisen =)
  20. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Ok Pikku prinssi =)

Yhteistyössä