Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voimia Mammuzkille, Jenksulalle ja Mardelle. :hug: Itselläni oli neljä keskenmenoa ennen tätä raskautta. Tuplaonnittelut Diiselikissallle!:flower::flower: Itsellä kova väsymys, haluaisin vaan nukkua ja nukkua. Onneksi viikonloppu edessä. Meillä kahden viikon kuluttua eka neuvola, silloin rv...
  2. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Uskaltaudun vihdoin mukaan ketjuun. Aikaisempien keskenmenojen jälkeen olen pysytellyt taka-alalla tästä odotusketjusta. Varhaisultrassa kaikki hyvin, viikkoja vastaava alkio, syke ja ruskuaispussi näkyi. Nyt menossa rv 7+5, laskettu aika 1.6. Kätilöopisto
  3. E

    35+ Lapsettomat

    Armi:flower::flower::flower: Onnea plusssasta!
  4. E

    35+ Lapsettomat

    Jenksulalle onnea plussasta. Jänskää aikaa tämä testailu. Polkka Olen kuullut, että nuo vaihtoehto hoidot saattavat olla hyvinkin tehokkaita. Ehkä ne on pistäneet sun kropan sekaisin. Minulle lääkäri sanoi, että vaihdevuodet alkavat pikku hiljaa, ei ne yhtäkkiä tule. Tiedä häntä. Moto Meillä...
  5. E

    35+ Lapsettomat

    Jenksula Onhan näitä oireita, mutta en osaa sanoa mitkä niistä johtuu lugeista. Naamassa on ihan pieniä näppyjä, mitä ei muuten koskaan ole. Rinnat on turvonneet ja arat varsinkin sivuilta. Vatsaa turvottaa ja nippailee ja välillä on sellainen tunne, että menkat alkaa. Muutaman kerran on...
  6. E

    35+ Lapsettomat

    Tänää pp10 ja vahva plussa. Oon niin onnellinen. Maanantaina on virallinen testipäivä. Toivottavasti tämä raskaus jatkuu loppuun asti. Takana kun on neljä keskenmenoa.
  7. E

    35+ Lapsettomat

    Motolle:hug: Onneksi sinulla on jo uudet suunnitelmat menossa. Nauti lomasta ja unohda hoidot ja hormoonit vähäksi aikaaa. Pikku huurunenät odottaa sinua. Armille onnittelut onnistuneesta punktiosta. Toivotaan että follit ovat hedelmöittyneet hyvin. Polkalle hyvää onnea huomiseen...
  8. E

    35+ Lapsettomat

    Meillä 11 munasolua joista hedelmöittyi vain kolme. Muut olivat raakoja tai hedelmöittyi epänormaalisti. Kolmesta kaksi hyvää 8 soluista siirrettiin kolmantena päivänä ja yksi laiskasti jakautuva meni roskiin. Meillä munasolut olivat tässä hoidossa hyvin erikokoisia ja siksi osa jäi...
  9. E

    35+ Lapsettomat

    Moto Mulla isoimmat follit oli 12 millisiä, loput pienempiä 9-10 millisiä. Maanantaina uusi ultra missä nähdään miten ne on kasvaneet ja silloin varmistuu myös punktiopäivä. Toivotaan meille hyvälaatuisia hedelmällisiä munasoluja.
  10. E

    35+ Lapsettomat

    Moto mä tuun pari päivää sun perässä. Tänään ultrassa 9 kpl munarakkuloita. Viimeksi niitä oli hieman enemmän, joista tosin osa oli raakoja ja osa tyhjiä. Nostettiin vähän puregon annostusta ja punktio siirtyy todennäköisesti vuorokaudella eteenpäin. Mulla punktio siis näillä näkymin...
  11. E

    35+ Lapsettomat

    Moto, mulla puregonista on olllut oireena vain hillitön vatsan turvotus ja hieman päänsärkyä. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja kivut hellittää.
  12. E

    35+ Lapsettomat

    Moto, meillä on samalla viikolla punktio. Minulla alkaa Puregonin pistelyt huomenna. Ensimmäinen hoito meillä meni ilman suurempia stressejä, mutta nyt toisessa hoidossa huomaan laskevani päiviä ja hermoilevani kovasti. Eniten minua huolestuttaa munasolujen laatu ja selviääkö ne pitkästä...
  13. E

    35+ Lapsettomat

    Iinekselle sylin täydeltä onnea! Ihanaa kuulla hyviä uutisia. Minulle voi päivittää Eva71 40/41.............................4xiui 2ivf.
  14. E

    35+ Lapsettomat

    Marjaanalle paljon onnea. Sinulla on jo hyvin viikkoja kasassa :flower:. Myylle jaksamisia. Tuntuu niin tutulta tuo pettymymymsen tunne ja oman kohtalon kelaaminen. Moto Mulla nyt sumut menossa ja munasolujen keräys keräys on viikolla 36. Täälä viikolla pitäisi alkaa vuoto ja ensi viikolla...
  15. E

    35+ Lapsettomat

    Tylsää Armi, että hoidot siirrtyy. Itsekkin haluan nyt kesän jälkeen mahdollisimman nopeasti aloittaa hoidot. Keskenmenoista johtuen meiltä tutkittiin koromosomit ja minulta lisäksi keliakia, hyytymistekijät ja kilpirauhas arvot. Kaikki arvot ovat normaalit. Hyvä näin. Mun munasolut...
  16. E

    35+ Lapsettomat

    Heidarille onne plussasta:flower: Meille lääkäri sanoi että todennäköisin syy keskenmenoihin on minun korkea ikä (tänä vuonna jo 40v). Sain kuitenkin lähetteen kromosomi, hyytymis tekijä, keliakia ja kilpirauhas kokeisiin. Mieheltä tutkitaan kromosomit. Raskaita nämä keskenmenot, mutta...
  17. E

    35+ Lapsettomat

    Mahtuuko tänne mukaan? Takana ensimmäinen ivf-hoito toukokuussa, josta plussasin, mutta keskenmeno viikolla 5+. Tätä ennen yksi luomuraskaus josta keskenmeno sekä inseminaatio-hoidolla plusssa josta keskenmeno myös alkuraskaudessa. Lisäksi hoitojen välissä yksi kemiallinen raskaus, menkat...
  18. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Minut voi poistaa listoilta. Keskenmeno jälleen taas. Parempaa vauvaonnea keikille kuumeilijoille.
  19. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Minut voi siirtää plussanneisiin. Yritystä yli kolme vuotta ja kaksi keskenmenoa takana. Plussa tuli ensimmäisestä ivf hoidosta. Toivotaan, että nyt pikkuinen pysyy matkassa. Nyt rv 5+1. Kahden viikon kuluttua varhaisultra. Toivotan hyvää kesää ja alkavaa raskautta kaikille palstalaisille!
  20. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Pilvilinnalle:flower: ja korallille:flower: onnea hyvistä ultrakuulumisista. Ihanan joululahjan saitte. Toivottavasti kaikki menee tästä edespäinkin hyvin. Minä täällä odottelen tätiä jouluksi.

Yhteistyössä