Hakutulokset

  1. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Minä olen täällä ahkerasti käynyt lueskelemassa teidän kirjoituksia, kiitos niistä :) Nyt kuitenkin jään pois tästä porukasta, toissa yönä tämä raskaus meni kesken, viikkoja oli siis kasassa 10+4. Eilen kävin ultrassa tarkistuksella, oli tyhjentynyt kokonaan joten onneksi kaavintaa ei...
  2. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Minäkin oon edelleen täällä messissä, tekisi vain mieli koko ajan komppailla kaikkea mitä kaikki sanoo niin ei sitten tule kirjoitettua mitään :D Eli siis turvotusta täälläkin ja muuten kaikki ennallaan. Hirveä nä-lä-kä on koko ajan! Ihme jos sitten vähän turvottaakin :whistle...
  3. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Varhaisultrasta: Minä en ole menossa, jännitän niiiiiin paljon aina kaikkia lääkärissä / hoitajalla käyntejä että ei yhtään ylimääräistä! (Joo, ja oon itse siis kans hoitsu :wave: ) Possupiikin olen ottanut jo töiden takia aiemmin. Mutta en nyt sitten tiedä, että pitäisikö siihen ottaa...
  4. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Olipa muuten Sutinaa ihan älyttömän hyvä pointti!! Eli kevättalvella on viimeistään jo pakko ostaa ensimmäiset toppatamineet vauvalle, eikö niin? :D Ihan hupsua olla näin innoissaan tästä asiasta B) Mukavaa päivää ja hyviä vointeja kaikille!
  5. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Ihana, uusi pino, ISO kiitos Mama-L!! Mun kohdalle voi tuonne toki lisätä, että esikoista odotellaan :) Hoikkalori: Voi kuule, minä olen ainakin kaikkea muuta kuin maltillinen! :laugh: Mietiskelen jo vauvan huoneen sisustusta (siis uusia huonekaluja, ainakin yksi kaappi pitää uusia)...
  6. S

    LOKAKUUN 2o1o LAPSUKAISTEN ÄIPÄT*** Helmikuussa

    Ihanaa, meitä on paljon uusia! :D ONNEA kaikille uusille plussanneille! :flower: Ja pidän peukkuja, toivottavasti meillä kaikilla menee kaikki hyvin!
  7. S

    LOKAKUUN 2o1o LAPSUKAISTEN ÄIPÄT*** Helmikuussa

    Kiitos minunkin puolesta Laralle uudesta pinosta :) Minun tietoihin voi lisätä että ikää on 26v. Minä edelleen kovasti odottelen oireita... Ei näy eikä kuulu. Ehkäpä tyydyn vain iloitsemaan tästä oireettomuudesta ennenkuin ne sitten rymähtävät täysillä päälle :laugh: Ei siis tunnu yhtään...
  8. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Ensiksikin onnea Murmu :flower: Ja peukkuja!! Limeee: Joo, me ollaan "vähän" vinksahdettuja miehen kanssa, meillä on yhteensä 4 koiraa :p Labradorinnoutaja, novascotiannoutaja, englanninspringerspanieli ja bordercollie. Me harrastetaan vähän kaikkea, tosin koira aina valitaan lajin mukaan...
  9. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Limeee: Mää kans ihmettelin ja mietin tuota neuvola-asiaa, ja soitin sinne sit jo torstaina :ashamed: Miten niin hätähousu...? Mutta ajan antoivat tosiaan viikolle 9 eli se on mulla maaliskuun eka viikko. Se terveydenhoitaja, jonka kanssa juttelin puhelimessa, laski ajan viimeisten menkkojen...
  10. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Tervetuloa Aurooralle! :flower: Mää testasin tänään "varulta" uudestaan. En siis ole tehnyt kuin yhden testin (maanantaina) ja halusin nyt varmistella... Selvä positiivinenhan se on edelleenkin :) Muuten ei mittään uutta, olo on tavallinen edelleen, jos nyt ei tätä valtavaa jännitystä...
  11. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Minä varmaan kans tekisin joka päivä monta kertaa uuden testin, mutta onneksi en hommannut niitä kovin montaa varastoon ;o) Nyt vain katselen tuota maanantaina tehtyä hyvin selkeää plussa-testiä ja koetan uskoa siihen :) Mulla synnärinä tulee olemaan varmaan OYS. Vaikka tänään kyllä kun...
  12. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Huh, nyt on eka neuvola-aika varattu :) Menee maaliskuun puolelle, mutta eiköhän se aika nopeasti mene.
  13. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Lara: Mää asustan Oulussa. Tai oikeastaan naapurikunnassa, mutta käytännössä Oulussa :) Mitä koiruuksia sulla on? Miehellä tuntuu olevan valtava stressi tuon mun työllistymisen suhteen, eilenkin piti hirveän puhuttelun siitä, että me ei kuulemma yhden palkalla eletä... Hyvin on käytännössä...
  14. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Lara: Täällä myös yksi kohtalotoveri, eli oon kans työttömänä ja jouten kotona... Mää oon pyhittänyt nyt kaiken ajan noille koirille (4kpl) kun sitten myöhemmin möhömahan kanssa niiden kanssa harrastaminen varmasti jää vähemmälle... Mutta ois kans kiva keksiä joku "kehittävä" harrastus...
  15. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Olipa mukava tulla taas illalla piipahtamaan täällä kun on näin vilkasta porinaa!! Kiva! :) Kävin koiran kanssa treeneissä ja reippailin samalla pakkasessa pitkän lenkin, pakkanen piristi kyllä mutta treeneissä oli ajatukset "vähän" muualla ;)...
  16. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Kiitos Sutinaa :) Minä varmaan huomenna soittelen neuvolaan. Vai kannattaako vielä soittaa? Minä kun en yhtään tiedä :D Vai soitetaanko sitä terveyskeskukseen? Apua... Minähän olen ihan pihalla!
  17. S

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Täällä myös yksi plussannut, tein testin eilen :) Laskurin mukaan laskettu aika olisi 4.10. Esikoinen luvassa, huhhuh, paljon jännitystä ja uuden opettelua siis tiedossa! Mukavaa päivää kaikille :)

Yhteistyössä