Hakutulokset

  1. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Ei ole tullut kirjoiteltua tai luettua palstaa vähään aikaan kun kierto venähti pitkäksi ja ajattelin, että eipä tule turhaan mietittyä asiaa ja sain enempi rauhassa odotella, että kierto alkaisi alusta. Nyt mennään siis kp 3 ja yk 2. :) Toivotaan siis parasta tälle kierrolle - jospa kroppa...
  2. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Tuhannesti onnea Durasel! :flower: Plaah, täällä siis kp 45 menossa :ashamed: Nega testattu viimeksi viikonloppuna. Olenkin aikaisemmissa viesteissä kirjoittanut oireideni kirjosta mutta mainittakoon vielä, että nännit ovat nyt turvonneet ja n.pihat laajentuneet.. Toivo elää siis vieläkin...
  3. J

    myöhäinen plussa

    Hei kaikille, Lueskelin teidän kirjoituksia ja päädyin myös kirjoittamaan tällekin palstalle, sillä samat asiat pyörivät mielessä. Kp 41 menossa. Pillerit lopetettu aivan joulukuun lopussa, jonka jälkeen tyhjennyvuoto tullut. Oviksen olin aistivinani vihlauksista ja limoista. Nyt siis...
  4. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Hei kaikki, Huh, onpas ollut haipakkaa! Täällä kp 39 jo menossa ja tädistä ei edelleenkään tietoakaan. Testasin viimeksi kp 34 ja silloin nega. Vatsa edelleen turvoksissa kuin jalkapallo ja varsinkin illalla on elohiirimäisiä tuntemuksia vatsassa ja kyljissä. Uutena pientä vihlontaa rintojen...
  5. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Todellakin vaahtokarkkiunelma!! :laugh: Uskotaan että näin myös tapahtuu :)
  6. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Pokermama :laugh: Riittää ainakin lapsille kerrottavaa.. Onneksi olkoon! Vaahtokarkkiunelma Ajattelin testailla huomenaamuna. Silloin olisi kp 34 ellei hanat aukea ennen sitä. Sellaisia tuntemuksia ei ole toistaiseksi ollut. Toivon todella, että kroppani ei ole vain sekaisin pillerin...
  7. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Suurimmaksi osaksi aikaa onnistun aivan sietämättömän huonosti olemaan ajattelematta, että ehkä masukissa olisi salamatkustaja :laugh: Ei tässä kyllä hokemat paljon auta - olen kyllä samaa mieltä, että kyllä tämä kuumeilu on kivaa :)
  8. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Pidetään tosiaan peukut pystyssä, että tärppi olisi tullut - siis meille kaikille :hug: Halusi tai ei niin alkaa kyllä jännittää kovastikin tässä. Nyt siis kp 32 ja ei mitään pms tuntemuksia. Vaahtokarkkiunelma kirjoitti esikoisensa kohdalla tuosta valkkari-ilmiöstä ja sitä on kyllä suht...
  9. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Anna-79: Mukava kuulla, että täällä on kohtalotovereita aivan samassa kohtaa kiertoa! :) Tämä epätietoisuus kyllä tosiaan kalvaa ja olisi mukava saada selkeä tulos suuntaan taitoiseen. Tästä huolimatta vaikka tätiä ei kuuluisi yritän malttaa olla nyt testaamatta ainakin perjantaihin asti. Eipä...
  10. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Vaahtokarkkiunelma: Lopetin tosiaan pillerit joulukuun lopulla ja tyhjennysvuoto tuli ihan normaalisti 3 päivänä lopettamisesta. Pillerien kanssa kierto on aina ollut tuo sama. Olen syönyt pillereitä n. 4 vuotta, joten en muista tarkkaan mikä kiertoni oli silloin mutta kroppa on aina toiminut...
  11. J

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Hei kaikki, Mulla on aikalailla samanlainen tilanne kuin vaahtokarkkiunelmalla. Yk 1 ja kp 31 menossa. Pillerit jätin pois joulukuun lopulla ja sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto. Kierron pituudesta ei siis tarkkaa kuvaa vielä. :) Oviksen olin aistivinani vihlaisujen ja limojen perusteella...
  12. J

    Loppukiertolaisten oirepino

    Kyllä, kaikilla näyttää olevan samat oireet - ihan totta Epeti =) Tarkennan vielä vähän lisää aikaisempaa kysymystä: eli montako päivää teillä on tuo turvotus jatkunut? En siis usko, että tässä kierrossa olisi tärpännyt mutta kiinnostaa tietää näin uutena yrittäjänä, sillä ennen ehkäisyn...
  13. J

    Loppukiertolaisten oirepino

    Mukavaa lukea teidänkin oireiluita täältä palstalta. Täällä yk 1 menossa ja pillerit siis jätetty pois joulukuun lopulla. Niinpä kierrosta ja oviksen ajankohdasta ei vielä ole tarkkaa tietoa mutta viime viikolla olin tuntevinani yhtä ja toista mutta tikkuun en saanut 2 viiva aikaiseksi. Onko...

Yhteistyössä