Hakutulokset

  1. S

    TUULETUSTA!!

    Meidän tarjous meni läpi!Me saadaan vihdoinki oma koti!! :attn: :attn: :wave: :wave: :D :flower: =)
  2. S

    Hyyyyväää yötä piltit,nalle silmät suuulkee...

    Kauniita unia koko palstan naisille ja miehille!Jälleen kerran oli hauska istua ilta teidän kanssa jauhaen tärkeistä ja vielä tärkeämmistä asioista. :heart: :heart:
  3. S

    Sain tietää totuuden!!

    Mikä tää juttu nyt on kun joka toinen ketju on jostain kauheista sukutotuuksista?Yhdellä on joku sisko ja traumaattinen lapsuus,toisen viinipullon tyhjensi äiti ja yhden isoäiti kuolikin itsemurhan myötä eikä syöpään...
  4. S

    Vauva tulossa

    Oliko tuossa siis oikeasti noi vanhemmat pettyneitä siihen,että vauva syntyikin sektiolla eikä alakautta?Pettyneitä,että synnytys ei sujunutkaan suunnitelmien mukaan?Mä olen ehkä todella omituinen otus,mutta mä en voi ymmärtää,miten kukaan voi olla pettynyt kun lopputulos on kuitenkin terve ja...
  5. S

    Jostain junasta pudonnut hän?

    Mietin tosissani,että olenko mä jo ihan kokonaan aikuinen tai jopa vanha ajatusmaailmaltani,kun tässä yks päivä Liviä kattellessani sieltä tuli joku mainoksentapainen ennen ohjelmaa,jossa jotain typyä meikattiin.Kamala tahkoaminen siinä kävi kun taiteilija laittoi aurinkorasvaa ja vähän...
  6. S

    Help!Tietokone-asiaa...

    MEillä siis on uusi (yli-iso) näyttö ja nyt koko sivusto näyttää oudolta.Eli onko jotain vippaskonstia,jolla sivun saa näkymään paremmin?On tällä hetkellä vain kapea raita keskellä näyttöä ja sivuilla yletön määrä sinistä tyhjää tilaa..
  7. S

    Nyt se on niin

    että mä käyn viimosen kerran tupakilla ja painun sitte nukkumaan.Kiitos taasen virikkeellisestä palstaillasta.Ootte hyvä korvike kun mies on poissa ja lapset nukkuu.Ei tuu lainkaan niin yksinäinen olo kun hengailee täällä. :D :wave:
  8. S

    Huippumalli haussa

    Älkää vaan kertoko kuka voittaa vaikka nyt tulenkin purnaamaan.Mä niin toivon,että ainakaan Chantal ei voita.Mun mielestä sillä vaan on harvinaisen ärsyttävä luonne.En toisaalta myöskään ensisijaisesti toivo Jenahin voittoa,että jäljelle sitte jää Saleisha.Ei tosiaan osunu mun suosikit...
  9. S

    Hyvää yötä

    Ja kiitos ensimmäisestä rekisteröityneestä illasta.Mun mielestä tää on edelleen mahtavin palsta mihin oon törmännyt ja tulen jumittamaan täällä vielä monta monituista iltaa jatkossakin.Lisäksi laittakaahan yv:tä turkulaiset äidit jos joskus tulee jotain juttua tapaamisista yms.Mun pitää vielä...
  10. S

    Lapsiluvusta

    Miltä se tuntuu,kun on lapsiluku täynnä? Ihan mielenkiinnosta siis.Meillä on nyt muutama viikari ja mä tahdon ehdottomasti lisää,samoin mies.Ja mä en siis osaa lainkaan ajatella sitä,että se luku joskus tulisi täyteen.Eli tietääkö sen vaan "luissaan" kun luku on täynnä ja miltä se...
  11. S

    Bonjour!!

    Allo peuple!Je m'apple Shokeerattu Letkajenkka et je suis euve ici.Todella,ranskani on surkeaa,mutta yrittänyttä ei laiteta.Terve siis kaikille epätasapainoisesti kuten palsta henkeen kuuluu.Tarkoitukseni ei ole ärsyttää,vihastuttaa taikka päteä vaan keskustella turhia ja vähemmän turhia muiden...

Yhteistyössä