Hakutulokset

  1. H

    KOKEMUKSIA RASVANPOLTTOKEITTO DIEETISTÄ???

    Taisin viestissäni mainita, että alan syödä terveellisemmin... kylläpäs sitä ihmiset osaatte hyvin lukea, kun pitää tulla jonnin joutavia tänne urputtamaan. eikä tuo ole mikään sellanen dieetti mitä noudatetaan viikko tolkulla :laugh: ja varmasti tulee takas, jos alkaa syödä pitsaa ja...
  2. H

    KOKEMUKSIA RASVANPOLTTOKEITTO DIEETISTÄ???

    no mitäpähän luulisit, että söisinkö?! ei taida olla tässä nyt tarkotus et pitäs ulos sitä mennä syömään. tämä on laihdutusta eikä mitään ulkona herkuttelua. vitun tampio!
  3. H

    Israel, Eilat. Kokemuksia?

    On varmasti lämmintä! Olen itse käynyt 14-vuotiaana, oltiin joulu Eilatissa, ja oli lämminta. Hiukka koomista viettää joulu uima-altailla :laugh: mieluummin oisin joulun kotona ollut, mutta matkassa ei ollut muuten mitään vikaa. oikein ihana paikka! Hyvää lomaa teille!
  4. H

    KOKEMUKSIA RASVANPOLTTOKEITTO DIEETISTÄ???

    Vanha ketju, mutta ajattelinpa jatkaa tätä.. :attn::attn: !!! Lähteekö joku mukaan?! Kokeillaan miten toimii. Tässä olis muutama raskauskilo pudotettavana. Tein tuon keiton tänään, keittona ei maistunu hyvälle mutta soseutin sen tehosekoittimella ja tuli oikeesti hyvää!! ihme kyllä...
  5. H

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    Onnea uusille odottajille! mulla oli tänään eka ultra, ihanaa oli nähdä miten sydän sykki (mieheni sen näki paremmin kun oli suoraan monitorin edessä katsomassa kun taas itse näin huonommin kun oli se laite sivuttain siinä mun edessä ) mutta kaikki oli hyvin, pienet kädet jo erottui kuvasta ja 3...
  6. H

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    Heipsheips. Kyselitte siitä valkovuodosta onko normaalia.. En varmaan tiedä yhtään paremmin kun muutkaan kun ensimmäinen raskaus on menossa mutta mulla oli sitä kanssa tossa ihan alussa. Ja sitä tulikin sitten ihan todella runsaasti ja nyt se on lähes tulkoon loppunut kokonaan vaikka viikkoja...
  7. H

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    Mulla laskettu aika olis 6.9 ja ajattelin tulla mukaan myös tänne jännäämään. Ekan neuvolan kävin jo, siellä täytettiin äitiyskortti ja katottiin pituudet,painot ja verenpaineet ja sain lehtiä ja lappuja mukaan ja käyttäjätunnukset oman synnytyssairaalani pikkuhaikara -sivuille :) jännittävää on...

Yhteistyössä