KOKEMUKSIA RASVANPOLTTOKEITTO DIEETISTÄ???

  • Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
tee näin
juo ennemmin vihreää teetä, poistaa nestettä ja nopeuttaa rasvanpolttoa. se keitto on ihan hirveetäö kuraa, ei sitä kukaan täysjärkinen pysty paria päivää kauemmin syömään, ja kun paluu normaaliin tulee niin kilot hujahtavat takaisin. hitaasti hyvä ja pysyvä tulos saadaan. terveisin -12kiloa vuodessa laihduttanut, vielä 8kiloa jäljellä, ei nahka roiku ja ihokin on kiinteä. katso myös hiukan mitä suuhusi laitat, pienemmät annoskoot ja salaattia paljon. ja juo juo juo vettä vettä vettä, montaa litraa päivässä, huuhtoo suolat ja kuonat pois ja iho tykkää hyvää
 
Mimi
Täytyy sanoa että olen eri mietä tuosta keittodieetistä: Itsellä nyt neljäs päivä menossa, ja keitto maistuu vieläkin oikein maukkaalta, taidanpa jatkaa sen syömistä lounaaksi dieetin jälkeenkin! Painoa on lähtenyt 1,6 kg kolmessa päivässä, ja olen ollut koko vuoden ennen juhannusta niukkaruokaisella dieetillä. Innolla odottelen kuurin loppumista sunnuntaina, ja niinkuin täällä jo mainittiinkin, hyvin tärkeää on jatkaa heti kuurin jälkeen kevyesti ja pikkuhiljaa päivän kalorimääriä lisäten.
 
ei-äiti
Lueskelin etukäteen näitä keskusteluja eri puolilta ja ajattelin, että voisimpa itsekin kirjoittaa kokemuksistani. Auttaisikohan motivaatioon...?! Toivotaan. Suurta tavoitetta kuin projektissani ei ole. Voisihan sitä kilon pari karistaa, mutta aika skeptinen olen. Katsellaan...

Olen syönyt keittoa usein aikaisemminkin vähän eri variaatioin normaalin ruokavalioni osana keventämässä sitä. Tykkään kaalista, ja selleristä, ja olen siinä suhteessa onnellinen. Kokeilin joskus myös ainesten höyryttämistä ja se oli kyllä ihan hyvää, mutta vatsa taisi tulla kipeäksi. Pitänee kokeilla joku päivä uudestaan vähän kypsemmäksi höyryttämällä.

Alku ei lähtenyt kyllä ihan kunnolla. Tein puolikkaan keittosatsin ja heitin sinne liikaa pippurimausteseosta. Keitosta tuli seurauksena liian tulista ja vähän inhottavaa syödä. Ehkä myös tuo on aiheuttanut lounas- ja iltakeiton syöntivaikeudet. Paremmalla onnella iltapallalla. Lounas keittoa yritin myös maustaa yrteillä, mutta sinne hurahti sitten liikaa rosmariinia, josta en niin välitä. Pitänee ottaa käyttöön intialaismaustesekoitus, jolla saa muuten aika hyvin keiton maun peitettyä!

Nyt olo on vähän kummallinen. Ehkä nälkä, ehkä vähän mahakipeä. En osaa sanoa. Yhden kupin kahvia menin maidon kanssa tosin juomaan, mikä ei parantanut varmasti muutenkin kahville hieman herkkää vatsaani. Suurta nälkää ei kyllä ole koko päivän aika tullut, mutta olenkin syönyt keittoa ilta seitsemään mennessä jo 1,3 litraa!

Joo tästä raportoinnista taitaa saada motivaatiota, jatkanen huomenna!
 
ei-äiti
Epätoivo meinasi iskeä iltapäivällä, kun ensimmäinen keitto loppui lounaalla eikä ollut töissä mitään salittua syötävää. Tuloksena hirmu nälkä ruokakaupassa... Itsekuri onneksi piti ja ainoastaan ostin tuoreita mansikoita, mutta niitäkin söin vain kohtuullisesti ja jätin osan huomiselle, kun se sitten on jo sallittua!

Keitin tässä illalla toisen sopan, ilman selleriä (napostelin paljaaltaan) ja ilman tomaattia ja maustoin vain lihaliemikuutiolla, niin johan maistui erilaiselta ja itse asiassa hyvältä!

Aamupalaksi vedin keiton ohessa salaattia vähällä öljyllä, pakko oli jollain maustaa, ja iltaperunan sijaan söin silloin jo leipäpalan. Välipalaksi rouskuttelin kokonaisen kurkun... ;) Illalla paistoin parsaa valkosipulissa ja oliviiöljyssä, ja toivon ei mene soveltamiset liian pitkälle, vaan dietti silti toimisi. En kyllä jaksa uskoa, että parit mansikat, 1 rkl öljyä enemmän tai perunan sijaan leipäpala tekee suurempaa eroa!

Tuntuu, että olen ollut illan turvoksissa. Vatsa on kyllä toiminut ihan hyvin, mutta ehkä tuo kaali on sen verran tujua. Uteliaana odotan nyt miten tulevina päivinä käy. Mahdottamalta ei tunnu nyt ollenkaan. Kävin kaupasta huomiselle hedelmiä, jotka varmasti maistuvat, ja vihanneksia rouskuteltaviksi välipaloiksi. Mutta sitten ei saakaan enää soveltaa! ;)
 
Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Hei!olen itsekkin kuullut tuosta tonalinista,että se auttaa painonpudotuksessa,onko jollain omakohtaisia kokemuksia?
Mä en ole juuri sitä Tonalin valmistetta käyttänyt, mutta Cla-valmistetta kylläkin (sama aine, eri nimi). Ekalla kerralla söin sitä pari purkkia ja olin sitä mieltä, että auttaa kiinteytymisessä. Raskasta liikuntaa en silloin harrastanut. Ideahan noissa on se, että liikuntaan myös. Tokalla kerralla harrastin liikuntaakin, mutta tuntui ettei siitä samasta aineesta ollut mitään tehoa. Vaikka söin yhdistettynä vihreää teetä sisältäviin kapseleihin. Niidenhän pitäisi yhdessä olla tehokkaampia. En nyt oikein tiedä mitä mieltä olen. Ehkäpä kokeilen joskus taas kolmannen kerran...Tehokkaampia mä uskoisin olevan esim. C4-tuotteet (polttavat rasvaa), mutta ne on ihan mielettömän kalliita!
 
Lindas
Tein ton keiton tänään ja ajattelin sitten huomenna aloittaa kuurin. Mietin vaan et kauan sillä voi olla putkeen? Ja sit se kun jossain luki että mitä enemmän sitä syöt enemmän laihdut, miten on?
 
Vanha ketju, mutta ajattelinpa jatkaa tätä..

:attn::attn: !!!
Lähteekö joku mukaan?!
Kokeillaan miten toimii. Tässä olis muutama raskauskilo pudotettavana.
Tein tuon keiton tänään, keittona ei maistunu hyvälle mutta soseutin sen tehosekoittimella ja tuli oikeesti hyvää!! ihme kyllä. :confused:
Tää on kiva dieetti :LOL:

jos joku kiinnostuu messiin niin olis kiva jakaa sit kokemuksia, toimiiko vaiko eikö toimi. ja toisille ketkä tätä lukee niin varmasti olis hyötyä jos sais seurata päivä päivältä painon muutosta jne :)
ja tästä sais myös sit ehkä lisäpotkua jatkaa vähä terveellisemmällä linjalla, koska jos tästä nyt sit kerralla luopuu ja jatkaa samaa rataa nii kohta on kilot takas kiinni.

Oottelen malttamattomana täällä, tulkaa mukaan! :hug:


ps. en aio aamukahvistani luopua! mutta tuskin 1 kuppi päivässä haittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa taas niiiiin joltain naistenlehtien "maagiselta" laihdutuskeinolta. Ts. saadaan ehkä hetkeksi nestettä pois ja ollaan innoissaan että jee, lähti kilo viikossa. Dieetin lopetuksen jälkeen palataan edellisiin elämäntapoihin ja aletaan taas paisua tavalliseen malliin.

Ette oo sitten ihan elämäntaparemppaa harkinnu. Että alkaisitte vaikka kuluttaa enemmän energiaa kuin mitä vedätte kupuunne. Tiedän että kuulostaa ihan rakettitieteeltä, mutta vois toimia.
 
Taisin viestissäni mainita, että alan syödä terveellisemmin... kylläpäs sitä ihmiset osaatte hyvin lukea, kun pitää tulla jonnin joutavia tänne urputtamaan.
eikä tuo ole mikään sellanen dieetti mitä noudatetaan viikko tolkulla :LOL:
ja varmasti tulee takas, jos alkaa syödä pitsaa ja mässyä... kuka nyt niin luulee, ettei voi uudestaan lihoa?!! :headwall:

jos ei ole muuta kun samanlaisia kommentteja niin ei tarvii vastata, en nimittäin jaksa mitään vittuilua nyt tällä hetkellä, on pikkasen hermo kireällä muutenkin!
ja kokeilen yksinäni tuota keittoa. HEIPPA!
 
tittiriiittirriii
Itse tein tuon kaalikeiton ja söin sitä päivän. Ihan ookoo se kyllä oli, mutta toisena päivänä ihmettelin että mikä ihme mun kämpässä haisee.. No kaalikeittohan se oli ja se keitto lähti sitten saman tien mummolaan. En yymärrä kyllä miten se kävi tuollalailla lemuamaan,...
 

Yhteistyössä