Hakutulokset

1. T

~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

Tervetuloa uusille joukkoon mukaan! Paljonkohan täällä on aktiivisia? Kaikkiaan tuntuu olevan aika iso joukko. Mielenkiintoista, että muutkin on pohtineet mahansa yllättävää kasvunhidastumista näillä viikoilla. Kuulunee sitten ilmeisesti asiaan. Onneksi, sillä jos tuo olisi kasvanut koko ajan...
  2. T

~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

jdalmiinalle osanottoni. Olen todella pahoillani puolestanne. :'(
  3. T

Kiitos tervetulotoivotuksista :) Mie oon tuntenut liikkeitä nyt pari viikkoa, esikoisestakin viikosta 15 eteenpäin. Synnytyksen jälkeen ja ennen tätä uutta raskautta aloin epäillä että mahdanko liikkeitä enää tunnistaakaan, kun suolistokin tuntui potkivan ihan vauvan tyyliin. Mutta ei siitä...
  4. T

Kuinka kauan pikkukakkosen luomuyritystä?

Ei munkaan mielestä kannata katella jos kierrot on mitä sattuu. Parempi mieli tulee kun menee suoraan ainakin kysymään gynelle että mitä mieltä on. Pisti silmään Miuku79 että meillä on tismalleen samat diagnoosit! Meilläkin siis PCO + teratozoospermia ja alkuvuodesta 08 syntynyt lapsi, joka...
  5. T

Heippa! Mahtuisiko vielä mukaan? Olen vm. 1980 oleva pikkukakkosen odottaja EKKS:n alueelta, laskettu aika 13.6. Eli tänään olis menossa, hmm... 17+2 tai jotain sinne päin. Ensimmäiseni synnytin TYKSissä, joten terveisiä teille jotka sinne ovat menossa pakertamaan, hyviin käsiin pääsette...

Yhteistyössä