Hakutulokset

1. T

Olisi noloa jos olisi lapsia esim.3 eri miehen kanssa?

Onneksi on mahdollisuus myös elää onnellisesti, toisella kierroksella ;) Ei ole siis noloa =) Ainakaan tämä. En tiedä tulisiko sitten jotenkin "nolo olo", jos taas menisi mönkään ja kolmannelle kierrokselle lähtisi.
  2. T

istukka liian alhaalla

Heippa ! Mulla oli 2003 etinen istukka, vajaat 1½cm kohdunsuulla....Ei se siitä mihinkään noussut, tuli kielto nostella mtn painavaa ja muutenkaan rehkiä. Viikolle 35 päästiin ihan ilman mtn ja sitten mentiinkin ambulanssilla sairaalaan, kun alkoi verinen vuoto, ihan tiputellen. Toki omalla...
  3. T

Miten ootte selvinnyt kamalasta pahoinvoinnista :( :(

Saman olon kanssa täällä mennään....viikkoja 10+6....Tosin mulla olo alkoi vasta kun 9 vkoa tuli täyteen.... Aamupäivät jos saa huilattua, jopa nukuttua, niin olo paljon parempi, mutta silti pitää syödä alle kahden tunnin välein jotain, että olo pysyy edes yhtään kohtuullisena. Tämä on nro...
  4. T

Onko eroaminen itsekästä

Ei ole. Jokaisella oikeus olla onnellinen myös itse, ja joskus on itseäänkin ajateltava. Tein tuon päätöksen omalla kohdalla vajaa 2v. sitten ja hetkeäkään en ole katunut !! :heart:
  5. T

Teinpä kerrankin hyvän alelöydön :)

Välillä noita hyviä löytöjä tekee..... :whistle: Itsekin tehnyt viime päivinä hyviä löytöjä, mm. itselle kerrankin vaatteita -60% alesta ja viime vuoden puolella nuorimmaiselle reimatec-talvikengät ihan kokonaista 17e kun sattui olemaan vanhaa väriä. ;)
  6. T

Murkkuikäisten lasten vanhemmat...kaipaatko juttuseuraa

Minä myös kaipaisin viestejä murkkujen ja teinien äideiltä, miksei isiltäkin. Esikoinen 15v. ja välillä TODELLA vaikeaa....... :ashamed:

Yhteistyössä