Hakutulokset

  1. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Huh huh! Eihän täältä voi pois olla montaa päivää, kyllä meni aamun tunnit lukiessa ja selatessa uusia. Olen vietellyt rauhaiseloa viikonlopun, anteeksi etten ole päivitellyt tuota listaa. Lisäsin sen nyt tännekkin, vaikka tilaa tuo vie.(ei se minua haittaa) Tervetuloa Uudet ja osanottoni...
  2. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....Synnytyssairaala 31.8.2010 Lauren-78 ...............toinen?.............?? .....?? Tähdenlento1............toinen............28v.......? pikku3nen..................kolmas..........32v....KSKS...
  3. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    tai päivähän nyt jo alkaa olemaan. Päivitin tuota listaa, toivottavasti ei mennyt sekaisin koko systeemi :/ rakkaudesta äiti :flower: Sadie Siirtelen sut oikeaan paikkaan, kun laskettuaika selviää =) Poni06 Oi ja Voi :laugh: siinä sinulla onkin kestämistä, kun mies "raskaana"...
  4. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Huomenta kaikille! Lisäilin listaan taas.... Tervetuloa! Meitä syyskuulaisia alkaakin olemaan jo mukava mamma-porukka :flower: Joilla ei ole laskettua-aikaa ovat alhaalla, lisään sitten kun ilmoittelette sinne oikeaan riviin. Ja voimahaleja kaikille km:n kokeneille :hug: Kovasti ei kannata...
  5. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Tervetuoa kaikille uusille syyskuun mammoille :flower: Päivitin tuota listaa taas sivulla 5, lisäsin sinutkin estelle :) Vaikka en kirjoittele päivittäin kuulumisiani, koitan käydä päivittämässä listaa. Väsymys painaa siinä määrin, etten jaksa koneella olla silmät ristissä. Päivä kerralla...
  6. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    rakkaudesta äiti: Raskausajan rinsessa kuulostaa taivaalliselta. Nyt voin vähän "lällättää" mieheni kun tekee reissuhommia, ja on paljonkin välillä pois kotoa...Mutta esim. viime viikonloppuna sain tuollaista rinsessa kohtelua :p Ja parasta on,että tekee ilman marmatusta ruokaa. Päivittelin...
  7. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Huomenta kaikille, ja tervetuloa Unikeiju-79, Peppioliina ja burde. Ja kaikki muutkin uudet syyskuiset, anteeks laiskuuteni en jaksa selata kaikkea läpi :/ gisela, ehkä miehes tarvii aikaa. Noilla miehillä kun tuntuu olevan kummallisia aivoituksia (kuten on välistä meillä naisillakin) Mun...
  8. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    :hug: Vuhuu!!! Hienoa Lara-!!!! Tervetuloa felessa :wave: Mamma1976 & Iltatähti
  9. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Vitamiineja olen napsinut jo pari viikkoa, lisäksi olen koittanut syödä noita vihreitä rehuja ja ruisleipää.Appelssiinimehua menee purkki päivässä, olen huomannut,että vie tuota ällötystä pois, ja samalla auttaa orastavaan ummetukseen :laugh: Neukkuajan sain myös varattua tänään,sinne siis...
  10. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Olivia: Tuo ei oikein onnistu, enkä ole varma ymmärisnkö oikein. Pidetään tuo lista 5 sivulla, ja käyn päivittämässä sinne, niin ei vie sitä tilaa niin hirveesti. :) gisela: Laastareita ei suositella raskauden aikana, nyt vain otat itseäsi niskasta kiinni, hävität kaikki tupakkatuotteet...
  11. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    viirupylly ja moumou tervetuloa, lisäilin tuonne listaan teidät.. ja päivittelin muutenkin ulkoasua tylsyyteen :whistle: Väsyttää, mutta nyt ei kyllä nukuta. Aamulla pitää reippaana arkeen, ja viime yö meni ihan päin *sensuuria*. Jos ensi yönä sitten saisi kunnon yöunet. Mamma1976 & Iltatähti
  12. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Tervetuloa mukaan poni06, listassa olet :flower:
  13. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....Synnytyssairaala 31.8.2010 Lauren-78 ...............toinen?.............?? .....?? Tähdenlento1............toinen............28v.......? pikku3nen..................kolmas..........32v....KSKS...
  14. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Huomenta kaikille! Oli ihan hirveen levoton yö, uni ei meinannut tulla alkuunsakkaan,ja sitten nukuin jonkilaisia pätkiä.Viiden aikaa oli älytön pissahätä, ja kävin lirauttamassa.#¤%## Eihän Se Uni meinannu tulla enään sen jälkeen! Eilen söin itseni aikamoiseen ähkyyn, ja otin puolen tunnin...
  15. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    pilpa ja gisella olette listalla, ja tervetuloa tänne höpöttelemään. gisella 4+0 on mun käsittääkseni se oikea, eli huomenna on sulla 4+1. Edelleen uudet tulokkaat laittakaa omat tiedot, jos tahdotte listalle, mun on helpompi niitä sitten lisätä :) sain sitten tietää eilen, että eräs...
  16. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    MaybeSomeday: Voin minäkin päivitellä, mutta jos ei kuulu mitään, niin saa toki joku muukin sen tehdä. Mulla vain joskus tylsyys iskee, ja tykkään testailla uusia juttuja. Kävi tuuri,että osasin nuo kuvat liittää :laugh: Tervetuloa vain uudetkin sekalaiseen seurakuntaan. Jonspe ja muut...
  17. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Ensimmäisestä pojasta mulla ei oikeestaan ollut muita oireita, kuin tuo ällötys mahan tyhjetessä, ja sardiinin haju pisti kerran oksentamaan. Toisesta pojasta tuli muutoman kerran yökötys olo, mutta se siittä. Nyt olen aivan jäässä, nukuin viime yön 2 peittoa päällekkäin ja villasukat jalassa...
  18. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....Synnytyssairaala 31.8 pikku3nen..................kolmas..........32v....KSKS rakkaudesta äiti.........neljäs...........29v....OYS Feenikslintunen.........kuudes..........???....??? 1.9...
  19. M

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Ilmoittaudun varovaisena... Miehen kanssa ollaan vuosimallia -76, entuudestaan on 14 ja 11 vuotiaat pojat. Lukumäärä piti jäädä tuohon kahteen, mutta kun 30 ja risat tuli täyteen, iski molemmille iltatähti- vauvakuume :) Testiä en ole vielä tehnyt, mutta oireet on ihan sitä luokkaa...

Yhteistyössä