Hakutulokset

  1. B

    Ihan nyt mielenkiinnosta utelen, mitä pelilaitteita teidän lapsillanne on?

    Tuo 8bit Nintendo ois kyllä aika kova sana =) Sitä tuli ala-aste ikäisenä pelattua.. =)
  2. B

    Mitä hedelmiä teiltä löytyy?

    Kiiwejä, klementiinejä, tuoreita ananaksia, säilykeananaksia =)
  3. B

    Varokaa elinvarkaita! ;)

    Joku sotkee hiuksetkin yöllä, illalla ne on nukkumaan mennessä ihan ok vielä.. ja tosiaan, vaatteet on joku käynyt vaihtamassa liian pieniin. Joku järjestäytynyt organisaatio? :whistle:
  4. B

    Varokaa elinvarkaita! ;)

    :laugh: Tää oli hauska..
  5. B

    Ihan nyt mielenkiinnosta utelen, mitä pelilaitteita teidän lapsillanne on?

    Meiltä löytyy Ps2, Xbox ja PSP go. Yhteiskäytössä isillä ja pojalla, eli ei vain lapsen omia :)
  6. B

    Julkkistyrkyistä (turhis)

    Alexei Eremenko jr:n salarakashan se oli..
  7. B

    G: Pätkis, Suffeli, DaCapo vai Jim?

    Pätkis :heart: Da Capo, yäk.. ei mun makuun..
  8. B

    Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

    Pätkiss, kuulostipa ihan mun kirjottamalta.. =) Se on kumma että eihän sitä nälkään syö vaan siks ku tekee mieli.. ja ku oon kolmivuorotyössä ja monesti päivät yksin niin kyllä on kaikenlaista mässättävää aina. Minkä ikäisiä lapsia sulla Pätkiss on? Näistä tavoista pitäis yrittää päästä eroon...
  9. B

    Ahistaa olla yksin

    Mä niin kaipaan lapsuudesta sitä ku oltiin yökylässä kaverilla, höpötettiin ja käytiin yöllä kävelyllä ku vanhemmat nukku =) Sellasta voisin tehdä mielellään vieläki :heart: Ja muutenki sellasta yhteydenpitoa että aina vois soittaa tai textata ku siltä tuntuu ja ois se ystävä tosiaan olemassa...
  10. B

    Ahistaa olla yksin

    Juu noinhan se menee.. kummasti ne on mullaki kadonneet jonnekki ja mulla on yks tätä kautta saatu kaveri jolla on aina joku (teko?)syy ettei voi tavata.. en mä nyt niin kauhee ihminen mielestäni oo =) Toinen tätä kautta saatu kaveri vaan lopetti yhteydenpidon, yritin kyllä textata vielä...
  11. B

    Ahistaa olla yksin

    Ah ku se meniski sillai =) Ehkä jotku tekeeki sillai, minulta ei onnistuis..
  12. B

    Ahistaa olla yksin

    Poika löysi tästä kotipihasta kavereita vasta n. vuoden jälkeen ku muutettiin.. on hieman ujo tutustuun mutta sinne se vaan meni kysyyn pojilta että voitteko alkaa? :heart: Voi ku äitiki kehtais mennä kaupungilla kysyyn mukavan näkösiltä ihmisiltä että voitko alkaa, heh.. =)
  13. B

    Ahistaa olla yksin

    Pojalla onneks on omat kaverinsa, minä vaan tylsistelen yksin. Ja en ole täältä saanut vielä ainakaan kavereita, joskus olen omankin ilmoituksen laittanut. No onneks pojan yhden kaverin äidin kans ees jonku verran ollaan tekemisissä, joskus harvoin kirppistä tms.
  14. B

    Ahistaa olla yksin

    Eri paikkakunnalta muuttaneena ei oikein ole noita ystävyyssuhteita vielä kehittynyt.. ja ei se enää aikuisiällä niin helppoa olekkaan, ainakaan minulle. Mies löytyy kotoa mutta oishan se kiva jos muitakin kavereita olis ku hän. Kaipaan sellasia "akkojen juttuja" =)
  15. B

    Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

    Ah, kuinka tutun kuuloista.. sehän se onkin että sitä on liian vaativa itseään kohtaan, minä ainakin. Heti kun vastoinkäymisiä niin "Hello, jääkaappi!" ja sen kanssa treffit pitkän kaavan mukaan..
  16. B

    Vuoden rumin maha- kisa

    :heart: Hieno ketju, ihania kuvia :flower:
  17. B

    Ahistaa olla yksin

    Tuttu tunne :(
  18. B

    Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

    Täällä olis eräs laihdutuksen epäonnistuja.. monia yrityksiä ja huonosti päättyneitä innostuksia takana mutta jotain pitäis nyt oikeesti tehdä!! :kieh: Rakastan ruokaa ja tietty kaikkea epäterveellistä.. liikua en jaksa kummemmin, koiran kans tietty tulee jonkun verran köpöteltyä. :ashamed...

Yhteistyössä