Hakutulokset

  1. S

    Jos vittu ei oo 30 pakkasta niin sit on tollanen helvetin

    Ihanan positiivinen alotus :D Tää oli jo niin täynnä pyhää vihaa, että tuli pakostakin hymy huulille =) Vaikka ymmärrän kyllä sun vitutuksen :hug:
  2. S

    Onko paljon, jos paino noussut n. 4kg alkuraskaudesta rv 23+1 saakka?

    Neuvolan mukaan on...Itse en nää sitä mitenkään KAUHEEN pahana :ashamed: Ei uskalla enää mitään syödä.
  3. S

    laihis alko melläkin

    ööh, meillä tyttö 87cm ja painaa n. 17kg eikä koskaan oo lihavaks sanottu. Ei kyllä siltä edes näytä. Ootko itte sitä mieltä, että poika on iso?
  4. S

    Miksi raskaana olevat toivovat käynnistystä, vaikkei heillä ole "mitään syytä" siihen?

    Onko tarkotuksella kirjotettu näin ärsyttävästi tää alotus :kieh: Voitko uskoa että jotkut ovat oikeasti kipeitä jopa jo 40+4 viikoilla :headwall: Mutta nauti sinä vaan niistä yli menevistä viikoista, moni muu ei pysty.
  5. S

    Mitä lapset ovat syöneet tänään?

    Aamupala: leipää+marg, juusto, kalkkunafile,kurkku ja maitoa. Toinen otti myös muroja Lounas: Makaronilaatikko+porkkanaraaste+maito Välipala: Keksejä, mandariini Päivällinen: Karjalanpiirakat+munavoi+salaatti(jäävuori,tomaatti, paprika, kurkku, sipuli) Iltapala: Ainakin viili, luult...
  6. S

    Ah, viinirypäleet, laihduttajan bestest friend!

    Mä olen käsittänyt että ne on laihduttajalle "pannassa".
  7. S

    Miehen muuttunut käytös!

    Hmm... voipi olla, että tuo lapsipuheet ovat miehen "karkottanu"... Mutta toisaalta, voiko se olla syy olla tulematta lähelle ja olla ärtyinen... :/ Ja aivan, aina ei kannata ekaksi ajatella uskottomuutta ;) Harvemmin se kuitenkaan on syynä(paitsi elokuvissa)
  8. S

    Käsi pystyyn kuka muu oli eilen Raision Ikeassa? Jos vaikka nähtiin ;)

    Ja mitä löytyi kotiin saakka viemiksiksi? Mä ostin valkoisen Lack tv-tason, vaalean pitkän massiivipuisen(niin ne väitti ;) ) lipaston sekä kaks niitä seinään laitetavia Lack hyllyjä. Romupuolelta mukaan eksy pyyhkeitä, siivilä, veitsi, laseja, 24-os haarukka jne.setti+jotain muuta...
  9. S

    Tässäpä tämä mun juntti/white trash-kämppäni sitten olisi *kuvia*

    Mietein samaa sohvien osalta, sais kodikkaamman tunnelman? Nyt kaikki näyttää olevan hajallaan eri seinillä. Olohuoneen matto ok värinen. Muuten meidän sisustusmaku on kuin yö ja päivä ;)
  10. S

    Löysin aivan ihanan hääpuvun! <3

    Ihan ok, ehkä liian musta mun makuuni.
  11. S

    mulla menee hermo noihin yläkertalaisiin jotka jumppaa tuol joka vitun ilta!!

    Mul menee hermot seinänaapureihin jotka tappelee joka veen ilta :kieh: ja lapset itkee TAUKOAMATTA, ikää kuitenkin jo 3v ja 2v. Joskus eukko huutaa ukollensa, että haluatko vittu turpaas :whistle: Ne on nää lastulevyseinät... Ja ei, emme asu missään lähiössä jos tosta sen kuvan sai ;)
  12. S

    Menisitkö neuvolaan

    Mee kävellen jos on kerran lyhyt matka?
  13. S

    Uskaltaako syödä ulkomaisia pakastemarjoja raskaana??

    Eldorado on merkki, Belgia pakkausmaa. Sitä listeriaa vaan meinaan...
  14. S

    Pinna tiukalla vauvan kanssa. Itseäkin harmittaa.

    Turhaan ainakaan huonoa omatuntoa podet siitä, ettet jaksa tarpeeks viihdyttää vauvaa.JOs se viihtyy itsekseen lattialla, niin anna olla. Itse asiassa se tekee vauvallekin hyvää olla välillä "yksin" touhuinensa. Olet taatusti tarpeeksi läsnä vaikket taukoomatta heiluta helistintä nenän edessä...
  15. S

    outo masupöpö ja päiväkotiin meno?!?

    Jos siellä huomataan että vatsa on löysällä, niin samantien saat soiton tulla hakemaan lapsen pois... Että pidä suosiolla kotona vaan.
  16. S

    minkän ikäistä väkeä teillä

    Jopas läks... minä 26v mies 25v poika 6v tyttö 3v LA toukokuussa
  17. S

    Miten niin meidän kuusi ei juonut tarpeeksi? *KUVA*

    Tänään riisuttiin kuusi ja niinhän siinä sitten kävi, että se räjähti käsiin... Onhan se jo pitkään VÄHÄN varistanu mutta nyt oli kyllä oksat pois :D

Yhteistyössä