Hakutulokset

  1. Jane69

    Barbababat edullisesti mistä?!

    Pah mitään muumimukeja! Minä hullu olen hurahtanut barbababoihin!! Mistä netistä niitä saa edullisesti?! Br lelut sivuilla kävin jo katsomassa. Vielä saisi alea jollain koodilla, onko kellään?! Kiinnostaisi löytää ISOT tyynyt nyt alkuun ainakin ja tietenkin kaikki muutkin barbababa...
  2. Jane69

    Hei ompeleeko kukaan palstalaisista itse lastenvaatteita?!

    Ompelukone pyörii nurkassa tyhjänpanttina... Mietin josko tekisi itse lapselle vaatteita. Nyt olis hyvät neuvot tarpeen aloittelijalle! Mistä muualta kaavoja kun kirjastosta?! Ja yksi olennainen osa, kertokaas netissä olevia hyviä kangaskauppoja, joissa olisi kivoja kankaita?! Minua...
  3. Jane69

    Vauvalle/Taaperolle aurinkolasit?!

    Pitäisi hankkia kohta 1v täyttävälle ihka ekat aurinkolasit. Sen verran paistelee silmiin ettei taho ulkona leikit kiinnostaa. Kun pitää vain tuijottaa maahan, kun aurinko häikäsee... Suositteleppa meille aurinkolaseja! Linkit ja vinkit!
  4. Jane69

    Apua! Kuntalisästä!

    Mistä tietää saako sitä ja mistä hakemus? Kyseessä äänekoski city :) Kelaan soitin, käskivät katsoa äänekosken sivuilta, koska on ilmeisesti aika uusi juttu täällä päin. En kyllä löytynyt mitään infoa asiasta. Googlellakaan ei löytynyt hakemusta joka olisi tänne päin suunnattu... Mutta sitä...
  5. Jane69

    Jyväskylän ja lähiseudun odottavat äipät

    Onko jyväskylässä tai lähistöllä muita odottajia?! Olisi kiva kuulla teistä... Toivottavasti en ole ainoa :laugh: Jane ja joku 20+1
  6. Jane69

    YKSITYISELLE ULTRAAN JKL

    Paljonko maksoi yksityisellä ultrassa käynti?! Kävin rakenne ultrassa eilen, mutta jäin niin paha maku suuhun että ajattelin jos suuntaan katseen yksityiselle. Ultraaja ei löytänyt sukupuolta eikä kaikkia sisäelimiä! Sanoi istukan olevan kohdun suulla, että jos tulee vuotoja niin sitten...
  7. Jane69

    Eläinrääkkäystä TAAS

    Voi että kun alkaa sapettaa kun vähän väliä paljastuu eläinrääkkäys juttuja. Hevosihmisenä tuli ihan tippa linssiin tästä :'( http://www.ess.fi/?article=265862 ja täällä myös juttua...

Yhteistyössä