Hakutulokset

  1. samu

    Miten lukiolais äideille kuuluu?

    tsempii vaan. Kyllä se vaattii pitkajanteisyytta.. Onn itte huomannu, että joskus teke miel jo lopettaa sitten otan niskasta kiitti ittestani ja lähen kouluun.. On se opiskelu välilä kivaa mut välillä ei jaksa.. :D ja etenkin ku mä jätin kaksi vuotta väli vuodeksi..
  2. samu

    Onks kokemusta hormonikierukka minera?

    Kiitti.. Kai se sittenkin on yksilöllinen juttu.. Ihan kivaa tietää erillaiset kokemukset,että ei tarti yllätty jos noi oireit ilmestuvat. Tähän menes ei ole paljon mitään ja väsymys oli kanssa varmaan vaan eka päivä ku tänään on ollu ihan kivaaa.. Että jopa unohdin.. :D
  3. samu

    Onks kokemusta hormonikierukka minera?

    Mulle on tänään laitettu semmonen ja mua väsyttää ihan hirveesti. Kai se lähtee pois joskus? Mä menin kouluun ja musta tuntuu, että oon juossu maratonaa :laugh: ...
  4. samu

    Miten lukiolais äideille kuuluu?

    Minä olen kolmen kuukauden vanha pojan äiti ja menin takas lukioon opiskelee... Vaikka oppiskelen ilta lukiossa silti on se oppiskelu vaikkea.. Minusta tuntuu joskus, että en ehi tehdä läksyjä tai huomaan viime tipalla, että läksy ei ole tehty..Onks muiden mielesta oppiskelu vaikea kun on noin...
  5. samu

    Mikä on Pv?

    Hei kiitos.. tosta oli paljon apua.. ja toi sivu on mahtavaa.. Kiitti.. :hug:
  6. samu

    Löytyiskö ketään Itäkeskusessa asuva tai edes sen lähellä?

    En ole mut olen huono tutustuu uusiin ihmisiin.. ja nyt kun vanhojen ystävien kanssa ei ole yhteistä aihetta. Eikä mulle ole muuta tekemistaa kun katsoo tv:ta tai isuu koneen ääressä koko päivän. halun muutta tapani ja käydä ulkoilemassa mut yksin ei ole vaan onnistunnut..mulle on kolme...
  7. samu

    Mikä on Pv?

    Pv:n B) Autakaaaaa..Mä löysin tällaisen jostain keskustelu palsasta enkä tajunnu yhdään miten se menee? ku ei tällä ole tarkat ohjeet tai jotain.. Tässä laskutapa: nainen 7p mies 15p ikä: 18-20v 5p 21-35v 4p 36-50v 3p 51-65v 2p yli 65v 1p paino nyt... eli...
  8. samu

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Hei tää oli mahtava ajatus..laihduttajille tukia netissa.. Minä yrittänny aika kaun laihduttaa mut mä vaan en onnistunnut siihen.. oon 162pitkä ja 73kilo..tavoitteeni on 50-55 eli ainakin 20kilo pois. minä olen saannu esikoisen syyskuussa ja raskaus kilot kyllä lähtivät samantien.. mulle tuli...
  9. samu

    Löytyiskö ketään Itäkeskusessa asuva tai edes sen lähellä?

    Olisiko halukas kahville, puistoille,lenkeillu tai juttu seuraa???
  10. samu

    Voisitko elää miehesi kanssa, jos hän olisi ajannut kolarin jossa teidän lapsi kuolisi?

    Kysy ensin itsellesi olisko halunnu, että kumpanisi antaisi sulle anteeksi jos itse olisi jouttunnut tahan tilaanteeseen?
  11. samu

    Äidin oleminen kyllästyttää välillä.

    Minä olen 23v äiti.. Mulle on yksi poika joka on kolme kuukautta eikä mulle olen mitään kivaa mitä voisin tehdä hänen kanssa kun hän on niin pieni..Vaikka on vain kolme kuukautta menny tuntuu, että on menny kolme vuotta.. Ei se työssäkäyminen ja koulun arki ollut niin mukavaa mutta tekemistä...

Yhteistyössä